Jobbigt mycket att kommentera här...
Enl samtal mellan vår teamchef & Brånalt för för några veckor sedan är det t.o.m. okej att signa in fyra förare, ..låta en kvala & tre andra köra racet.
Jag: Är protest inlämnad ?
Brånalt: Ja
...senare:
Jag: Hur gick det?
Brånalt: Den läggs ner.
Var det Gsson som lämnade in protest tro ??
Återigen, ...reglementet är inte tydligt, ...& Brånalt kan omöjligt ha missuppffattat att Gsson skulle köra för oss (och hade det för den delen spelat någon roll vilket team han skulle köra för ?? skulle svaret bli annorlunda då ??) då frågan framfördes tillsammans med vår teamchef & Gsson kört för oss tidigare. Skulle isåfall varit om han drabbats av tillfälligt syn- & hörselbortfall, ..alternativt att du lagt dom orden i munnen på honom...
...för om nåt av våra team é tjenis med honom så är det väl knappast vårt.
...bara en gång gälls alltså inte !? Och förra året, hur många gånger körde du då ?
Vi slog er fair and square ute på banan, ..med er egen medicin från förra året, då ni satte in DonQ på sistastinten för att hålla oss bakom er. Ta förlusten som en man & gratulera till segern istället, som vi gjorde då.
Och innan du anklagar andra för att bryta mot reglementet (...någon som dessutom har frågat arrangören om klargöranden ang petitessformuleringar, och följt det svar som getts), kan du ju fundera på om du själv inte gjort det, ...men kanske haft med-/mottävlare som trots kännedom tyckt att det skulle vara lågt att lägga protest
...eller att försöka vinkla till saken på Sporthoj för den delen.
Nädu Stefan, ...du é en bra grabb & jag gillar dig skarpt. Men i detta fallet liknar du mest Stoner efter årets Laguna Seka-race.