Är du gay/straight

Vilken läggning har du!?

• Antal röstningar
    0

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Yoshi_gixxeRR skrev:
Att du har så få ggn lr :confused: :confused: :confused:

Menar du ngt annat :rolleyes: /Yoshi

Jag menar vad det står: Bara i mina drömmar. :)

Last edited:

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Perro Caliente betyder enbart bara och endast 'Varm hund'. Eller varmkorv.

GSXR1100R skrev:
:felämne

I Sydamerika så heter det Perro Caliente (Hot Dog) där ordet Perro betyder hund, altså varm korv ifrån en hund, frågan om korven är tillverkad av hunden eller om hunden har tillverkat korven :va

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kommer snart
Önskar ibland att jag saknade allt vad hormoner hette så man slapp alla dessa problem. Vad jag har för läggning får ni väl gissa er till... :huvet

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Backdraft skrev:
Önskar ibland att jag saknade allt vad hormoner hette så man slapp alla dessa problem. Vad jag har för läggning får ni väl gissa er till... :huvet

För att ge det en chansning gissar jag på BiSexuell...

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kommer snart
d1ce skrev:
För att ge det en chansning gissar jag på BiSexuell...

Nästan rätt! Men om du hade reflekterat lite mer över det där jag skrev om problem så tror jag nog att du hade hamnat lite närmre sanningen. ;)

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
Straight, har inte ett skit emot homosexuella och skulle inte bry mig om en bög stötte på mig heller, jag vet vad jag gillar...

en rolig film när detta ändå är på tal, vet inte om snubbe är gay på riktigt lr om han driver rolig är den iaf :)

http://tl.u-a.se/Fredrik_o_jag.wmv

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
foppa skrev:
det verkar hittils som att merparten föredrar :tuttar framför :arsele
:)

De' hade man ju inte trott! :va ....i o m att det är ett svenskt forum.....HAAAAAAHAHAHAHA..... :hihi

Man måste ju få ta å röra om i grytan lite ibland......

För er som inte vet det så är det på samma sätt som svenskar anser att alla finnar enbart badar bastu, dricker koskenkorva å går omkring med kniven. Anser finnarna att alla svenskar e bög, detta pga att intrycket här i landet är att alla svenskar är modemedvetna, färgmatchande, poserande, fjolliga kändiswanabien som gillar att prata om känslor.... = homosexuell.
:7peta :tungan :hihi

Vad det gäller sex, vet jag inte. Har hört grabbarna berätta å jag tycker det låter som alldeles för klottigt å för slitsamt för att det ska kunna va skönt, så jag är skeptisk.....kanske nån gång när man har sålt hojen.... :näsblod

Last edited:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Chrille skrev:
Intressant tankegång faktiskt. Inskränkta, intoleranta människor är alltid jobbiga/icke önskvärda.
Att klassa en kristen som inskränkt eller intolerant är ofta enkelt. När de går riktigt långt finns det ingen hejd på hur fördömmande de kan vara mot oliktänkande.
Homosexuella har såvitt jag vet inte de här dragen pga sin sexualitet.

Svaret på din fråga måste ju alltså bli att jag vill inte ha en inskränkt, fördömande kristen son, oavsett om han är böckling eller ej.

Att sen extrema flator eller fjollor kan vara icke önskvärda i min bekantskapskrets beror ju enbart på att de är jobbiga att ha att göra med. Det gäller även aggressiva killar och fjolliga tjejer. Så det har ju inget med sexualitet att göra heller.

Bra sammanfattat! :tummenupp

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...