Är du gay/straight

Vilken läggning har du!?

• Antal röstningar
    0

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
hmm, jag tryckte fel... kanske undermedvetet...
Sitter iaf här med min snart72 timmar gamla son i knäet...
Livet är häftigt!

//Anders.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
UnderDOG skrev:
Livet är häftigt!

//Anders.
GRATTIS,häftigt e det rätta ordet.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
UnderDOG skrev:
Livet är häftigt!

//Anders.

Vad var det han sa nu, den gamle Freud? ;)

Grattis förresten! :tummenupp

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
UnderDOG skrev:
Livet är häftigt!

//Anders.

JA jävlar grattis. :tummenupp

Någonting jag ärligt talat inte förstår är fjollbögar. Jag menar om jag vore homosexuell skulle jag ju inte vilja va med en kille som uppför som en ovanligt fjollig tjej och pratar med förställd röst. :7peta Man skulle ju vilja ha en riktig skogshuggare! Eller har jag fel? :krama

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Burre skrev:
ja...

du skrev
"Men det skulle ändå på något vis kännas o-bekvämt att veta att han var homosexuell, hmm svårt att förklara.
Men håller han tassarna borta och inte föröker något skummt och jag slipper se han och hans kille hålla på så Visst.. varför inte, Det är ju ändå samma person som jag alltid gillat"

Varför tror du ens att din homosexuella kompis skulle komma på tanken att ta på dig??? För han handlar det inte om att hålla tassarna borta... för honom är du förmodligen helt ointressant.

Det var därför jag undrade ifall du måste tänka på att hålla tassarna borta från alla dina kvinnliga bekanta.

Det var en kille som frågade vad jag skulle göra om det kom fram att min bästa vän var bög.
Då svarade jag att jag tror inte jag skulle ha några problem med det så länge han inte skulle göra något,

Du kan ju inte bara klippa ut en liten del av ett helt inlägg och sedan argumentera emot.

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Jamen... varför tror du ens att han i sin vildaste fantasi skulle få för sig att göra något? Skulle du tänka på det den dagen han sa att han var bög?

stony skrev:
Det var en kille som frågade vad jag skulle göra om det kom fram att min bästa vän var bög.
Då svarade jag att jag tror inte jag skulle ha några problem med det så länge han inte skulle göra något,

Du kan ju inte bara klippa ut en liten del av ett helt inlägg och sedan argumentera emot.

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Burre skrev:
Jamen... varför tror du ens att han i sin vildaste fantasi skulle få för sig att göra något? Skulle du tänka på det den dagen han sa att han var bög?

*Phust* Frågan gällde om nån kompis (sån man inte har många av och ställer upp i vått och tort) och som man gillar kanonmycket och han tycker likadant skulle säga att han var bög..

Så menade jag att så länge vänskapliga bandet stannar där det är och han inte skulle börja kladda på mig så skulle jag inte ha några problem alls..

och är man så tight:a polare så kan man säkert få fel kännslor
har tyvärr hänt mig dock av det motsatta könet (och idag är vi inte kompisar längre)

Förstår du nu hur jag menar???

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Ok... jag fattar... men det har ju inget med homosexuellitet att göra... Han lär nog tänka precis samma sak... en kille han är polare med utan någon som helst sexuell spänning...tror inte han vill ha det förstört

stony skrev:
*Phust* Frågan gällde om nån kompis (sån man inte har många av och ställer upp i vått och tort) och som man gillar kanonmycket och han tycker likadant skulle säga att han var bög..

Så menade jag att så länge vänskapliga bandet stannar där det är och han inte skulle börja kladda på mig så skulle jag inte ha några problem alls..

och är man så tight:a polare så kan man säkert få fel kännslor
har tyvärr hänt mig dock av det motsatta könet (och idag är vi inte kompisar längre)

Förstår du nu hur jag menar???

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Burre skrev:
Ok... jag fattar... men det har ju inget med homosexuellitet att göra... Han lär nog tänka precis samma sak... en kille han är polare med utan någon som helst sexuell spänning...tror inte han vill ha det förstört

Nä det var fan inte lätt att föklara vad man ville ha fram i inläggen :)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
400.an eller karln. Oj, de är bra på olika sätt liksom. Svårt o förklara :D

4-fun; Visst, den funkar. Men falukorvsscenen får det att vända sig lite i magen..
Jag blir så hungrig av den scenen,bostongurka,senap,rostad lök,mmmmm.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ktmjacke skrev:
Jag blir så hungrig av den scenen,bostongurka,senap,rostad lök,mmmmm.
Jag tror att BB & MW är inverterade smygrasister, Sydländsk Choritzo går bra men inte gammal hederlig Svensk Falukorv :mad:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Jag tror att BB & MW är inverterade smygrasister, Sydländsk Choritzo går bra men inte gammal hederlig Svensk Falukorv :mad:
He he,dom har väl inte plats för en redig mamma scan? :rofl

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
GSXR1100R skrev:
Ohh du är så kinky :D

ps din länk funkar inte...

:rofl
Fast så kinky e hon inte.....Jag är nog den mest sexuellt störda/kinky/pervo person på SH :) Likasinnade sökes :) Då menar jag inte nån halv amatör som nån på forumet.....

Stony o Burre: Så här är det. Visst det är lugnt att en av ens bästa polare är bög så länge han respekterar saken att man själv ogillar/mår dåligt av att se 2 killar hångla etc. Helt ok för mig ......
Det jobbiga med en sån polare dock är att som när vi sträjta killar bögbråkar, ja dom flesta vet vad jag menar då e det lugnt, men skulle ens homovän kunna leka såna lekar utan att man själv hade missuppfattat det?????

//R

Last edited:

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Konstigt nog så har alla dessa bögbråk mellan mig och kompisar ökat till det abnormala efter att jag kom ut... Jag måste allvarligt talat passa mig ibland...

Ravetrancer skrev:
Fast så kinky e hon inte.....Jag är nog den mest sexuellt störda/kinky/pervo person på SH :) Likasinnade sökes :) Då menar jag inte nån halv amatör som nån på forumet.....

Stony o Burre: Så här är det. Visst det är lugnt att en av ens bästa polare är bög så länge han respekterar saken att man själv ogillar/mår dåligt av att se 2 killar hångla etc. Helt ok för mig ......
Det jobbiga med en sån polare dock är att som när vi sträjta killar bögbråkar, ja dom flesta vet vad jag menar då e det lugnt, men skulle ens homovän kunna leka såna lekar utan att man själv hade missuppfattat det?????

//R

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...