OlleR6 skrev:Jag gissar att dem som valt det sista alternativet tänder på djur osv...

OlleR6 skrev:Jag gissar att dem som valt det sista alternativet tänder på djur osv...
Åhnej, du är hjärntvättad med Fäbojäntan!GSXR1100R skrev:Men en hederlig tjock falukorv då![]()
Pervers typer som valmersOlleR6 skrev:Jag gissar att dem som valt det sista alternativet tänder på djur osv...
Det va ju inte direkt så att jag va orolig för det heller,skrev det mest för att bjussa på en rolig grej,för det har faktiskt hänt.Eftersom du verkar va lika rubbad som jag när det gäller vissa saker så lovar jag att berätta hela storyn om/när vi träffas.Ravetrancer skrev:Se det så här, ju fler bögar desto mer chicks över till dig din lilla homofob
Vad tror du att dom skall våldta dig eller???......
KTM: du är bög när du känner att du är bög, man kan inte vara bög för att man fått ett finger eller dildo i häcken, så jag tror att du klarar dig
Tror fan man nästan skulle kunna ha sex med en kille utan att vara vare sig bög eller bi...............
//R
Vilket e bäst?????Bikerbitch skrev:Jag gränslar hoj och pojkvän.
Sex kan bara bli "tekniskt" motbjudande på grund av vilken läggning man har.Men utgår man ifrån att dom som har det har det frivilligt så njuter ju åtminstone dom av det,o då är väl det bra.Min egen filosofi är o har alltid varit att sköta sitt o skita i va andra gör så mycket som möjligt.Känner många fikusar o fjollor från mina år som krogarbetande,o mitt facit är att dom är representerade av bra o dåliga människor precis som alla andra.Konstigt att det är så viktigt vilken sexuell läggning man gar när man har det så förhållandevis lite av sin vakna livstid.Om man har sex 4 ggr i veckan från låt säga 16 års ålder tills man dör vid ca 75,vilket dom flesta säkert inte har,så blir det 6844 ggr på en livstid.Jämför det med hur mycket du jobbar eller sover under samma tid så blir det för mig iaf svårt att haja varför en del blir jagade för sin sexuella läggning. mvh/jackeBurre skrev:Av ren nyfikenhet vill jag spinna vidare på det där... Jag förstår folk till fullo som skulle tycka bögsex var äckligt... Men du menar att du skulle må dåligt ifall du såg två killar hålla handen på stan? Får du för dig att de kommer ta på dig eller?
EDIT: gäller det lesbiska också?
Yoshi_gixxeRR skrev:Jag har haft en bisexuell flickvän en ggn (7år...) O det var jätte kul...![]()
i början, sen så var det inte lika kul längre!!! Men visst det var kul o göra allt man hade drömmt om att göra när man har två (lr fler...) tjejer i sängen. Men sen ville man ha sin tjej för sig själv bara... /Yoshi
Fotnot. när vi gjorde slut blev hon tillsammans med en TJEJ![]()
![]()
Mannen, självklart får du känna som du gör, det är inte förbjudet och man kan ju inte rå för sina känslor. Fattar ju egentligen att du skulle vilja slippa att ha såna känslor eller hur???stony skrev:Jag är inte ute efter att göra någon ledsen eller dra igång någon hetsjakt
(antar att jag kommer få mycket skit nu)
Men jag har bara så fruktansvär svårt för homosexuellea kvinnor som män.
Vet inte vad det är som gör det men det känns fel bara
såg ett par killar som stod och hånglade för ett tag sedan, det var så att magen vände sig.
Men dom är säkert trevliga/snälla människor men jag gillar det inte
Sen har jag full förståelse att ni/dom som är homo skiter fullständigt i vad jag tycker och tänker, men du frågade hur jag kände så...![]()
Ravetrancer skrev:Mannen, självklart får du känna som du gör, det är inte förbjudet och man kan ju inte rå för sina känslor. Fattar ju egentligen att du skulle vilja slippa att ha såna känslor eller hur???
Men tänk så här. Du träffar en kille och ni blir riktigt grymma vänner och hjälper varandra jämt i vått o torrt. Han har aldrig stött på dig eller nåt liknande, men en dag berättar han att han är bög. Vad skulle du göra då tror du??? Hypotetisk fråga....
//R
Yenko skrev:Enligt finnarna är alla svenskar bögar...Och heter Pörje eller ÅÅke...
![]()
stony skrev:Har faktiskt 2 sånna vänner (jag är lyckligt lottad) som är kanon, och jag har tänkt på det du frågar och jag har kommit fram till följande att han får vara hur mycket bög han vill, skulle ändå ha samma band fortfarande,
Men sen kommer ju det jobbiga.. tänk om han skulle få "fel" känslor? va fan skulle man göra... jadu bra fråga![]()
Men det skulle ändå på något vis kännas o-bekvämt att veta att han var homosexuell, hmm svårt att förklara.
Men håller han tassarna borta och inte föröker något skummt och jag slipper se han och hans kille hålla på så Visst.. varför inte, Det är ju ändå samma person som jag alltid gillat
(försökte ge så bra svar som möjligt)
Macho Woman skrev:Jarå. Och prinskorv. Så länge dom slipper gå genom mina tarmar först, gillar jag all korv.
Lite promiskuösare e ni alltBurre skrev:Tafsar du på alla dina kvinnliga bekanta? Om inte, varför tror du att bögar gör det?
Burre skrev:Tafsar du på alla dina kvinnliga bekanta? Om inte, varför tror du att bögar gör det?
stony skrev:LÄSTE du verkligen mitt medelande ordentligt..?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |