Är du gay/straight

Vilken läggning har du!?

• Antal röstningar
    0

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
stony skrev:
är inte var 10e killa bög? har för mig jag har läst det någonstans? skulle ju betyda av alla som svarat så skulle det vara 21 st gay´s här inne?

21 st? Nä, nä din matematik stämmer inte. Det finns ju faktiskt tjejer som svarat (är en av dem) :7peta

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
stony skrev:
är inte var 10e killa bög? har för mig jag har läst det någonstans? skulle ju betyda av alla som svarat så skulle det vara 21 st gay´s här inne?
Var femte person är homosexuell oavsett kön enligt dom senaste rönen.

Angående Mattias fråga. Beror på hur pass kristen min unge/ungar skulle vara. Är man homo så är man homo. Finns liksom inga gråzoner, däremot så finns det dom med en sund inställning till religion precis som det finns fundamentalister. Så svaret måste bli hellre homo än någon bibelviftande idiot som säger att kondomer och sex utanför äktenskapet är djävulens verktyg.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men om det inte finns några gråzoner i homosexualitet, är inte alla homos fundamentalister då? ;)

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
exiteme skrev:
21 st? Nä, nä din matematik stämmer inte. Det finns ju faktiskt tjejer som svarat (är en av dem) :7peta

Får dra en dalle, Tänkte inte på det :rolleyes:

Kan ju inte vara smart gämmt :kocko :)

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
Mattias skrev:
Men om det inte finns några gråzoner i homosexualitet, är inte alla homos fundamentalister då? ;)
Visst, om man ser homosexualitet som fundamentalism så :) .

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
Silwer skrev:
det finns bara en typ av bög alltså?

Är alla som de man ser på TV då alltså?:)
Njaa, vissa gillar att få mer än att ge eller vice versa. Är väl den enda skillnaden jag kan komma på. :)

Kain

Potatis
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Teutonia
Mattias skrev:
Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar? Bögar eller kristna? Vad, om ni måste välja, skulle ni vilja att era barn var? Bögar eller kristna?

Tjaaa häldre bög än rå kristen varje fall, sen tycker jag iof att det är upp till var och en.

Last edited:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
stony skrev:
Tror inte det är så många som var 10:e. Har knappt känt en enda och då har man ju ändå stött ihop med en hel del folk.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Jimmy I skrev:
Njaa, vissa gillar att få mer än att ge eller vice versa. Är väl den enda skillnaden jag kan komma på. :)

hahaha jo, men jag tänkte mer på uppförandet, det lät i tidigare inlägg att kristna betedde sig helt olika medans homos då bara var just homo.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Är lite nyfiken på de som kryssat för "Något annat jag skriver i tråden...". Finns det så många andra läggningar egentligen? För det är extremt ovanligt med "varken eller", dvs. att helt sakna sexdrift.

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
berggren_martin skrev:
Tror inte det är så många som var 10:e. Har knappt känt en enda och då har man ju ändå stött ihop med en hel del folk.
Det där med var 10e är en myt/missuppfattning av en gammal amerikansk sexforskningsrapport (Kinsey, som nog var lite ovarsam med siffror/uppskattningar). Se'n kan det ju vara så att fler av de man råkat på än man anat varit gay - har ju inte alltid varit så populärt att komma ut...
/F.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
He he he,kryssade för något annat,för jag har aldrig provat sex med en kille så jag vet inte om jag skulle gilla det.Om man har fått en dildo uppkörd i rumpan av en brud o tyckte det kändes ok,är man gay då???? :rofl

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
ktmjacke skrev:
He he he,kryssade för något annat,för jag har aldrig provat sex med en kille så jag vet inte om jag skulle gilla det.Om man har fått en dildo uppkörd i rumpan av en brud o tyckte det kändes ok,är man gay då???? :rofl

Då är man i riskzonen.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
ktmjacke skrev:

Nej...varför skulle man va det?

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...