amullo
Italiensk Allroad
Annat = Leker med hojen på natten?? 
Personligen... Brudar... Om jag nu kommer ihåg hur man gör..

Personligen... Brudar... Om jag nu kommer ihåg hur man gör..

Burre skrev:Mja... fick bort 0% en... men är egentligen bi, men försöker trycka bort alla de känslorna så långt det går, fy fan för att leva med fruntimmer...![]()
Mattias skrev:Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar?
Mattias skrev:Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar? Bögar eller kristna? Vad, om ni måste välja, skulle ni vilja att era barn var? Bögar eller kristna?
Det gör väl knappast kristna heller?Flamma77 skrev:Bögar... de knackar inte dörr och vill omvända en.
Mina barn skulle naturligtvis accepteras oavsett, men med tanke på samhället runt omkring tror jag det blir mer motarbetade som bögar än som kristna. Men förhoppningsvis dyker inga barn fram än på ett bra tag och innan dess kan ju samhället ha förhändats en del (åtminstone kan vi hoppas på det).Mattias skrev:Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar? Bögar eller kristna? Vad, om ni måste välja, skulle ni vilja att era barn var? Bögar eller kristna?
Hmm, det fanns faktiskt med i DSM-III som en psykisk störningSilwer skrev:Är inte homosexualitet en sjukdom?
Silwer skrev:Är inte homosexualitet en sjukdom?
Mattias skrev:Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar? Bögar eller kristna? Vad, om ni måste välja, skulle ni vilja att era barn var? Bögar eller kristna?
lollepop skrev:Homosexuals are gay!!!![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |