Är du gay/straight

Vilken läggning har du!?

• Antal röstningar
    0

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
HBT-personer (homosexuella, bisexuella och transpersoner) Är själv straight med känner många inom ovan nämda grupp, tyvärr ingen trans men det kanske kommer.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Burre skrev:
Mja... fick bort 0% en... men är egentligen bi, men försöker trycka bort alla de känslorna så långt det går, fy fan för att leva med fruntimmer... ;)

JAhaa så det är livserfareheter som fått dig dit du är.. Tja det kanske vore nå´t.. -Älskling, kan du hjälpa mig med vattenlåset? räcker du mig den där 2"4:an är du sjhyst.. haha jo det kanske vore enklare. :tummenupp

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Nä, som tur är har jag inte hittat några såna sidor hos mig. Skriver "som tur är" eftersom man skulle få det knivigare ute i samhället pga av det inte är accepterat fullt ut än. Tycker livet är knivigt nog som det är.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar? Bögar eller kristna? Vad, om ni måste välja, skulle ni vilja att era barn var? Bögar eller kristna?

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Mattias skrev:
Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar?

2 stycken 20-åriga bi-flickor vill jag helst ha som grannar. :1pajas

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Mattias skrev:
Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar? Bögar eller kristna? Vad, om ni måste välja, skulle ni vilja att era barn var? Bögar eller kristna?

Bögar... de knackar inte dörr och vill omvända en.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Mattias skrev:
Mina barn skulle naturligtvis accepteras oavsett, men med tanke på samhället runt omkring tror jag det blir mer motarbetade som bögar än som kristna. Men förhoppningsvis dyker inga barn fram än på ett bra tag och innan dess kan ju samhället ha förhändats en del (åtminstone kan vi hoppas på det).

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Silwer skrev:
Är inte homosexualitet en sjukdom?
Hmm, det fanns faktiskt med i DSM-III som en psykisk störning :näsblod, dock borttaget i senaste versionen (DSM-IV).

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Mattias skrev:

Blanda inte ihop bemötandet av kristna i gemen med det bemötandet Rikard får när han börjar härja om jesus kärlek och helvetets plågor om man inte sköter sig.

Det vi snackar om där är en fundamentalist, och sådana skall alltid mötas med förakt. (Och ett försök till upplysning...)

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
är inte var 10e killa bög? har för mig jag har läst det någonstans? skulle ju betyda av alla som svarat så skulle det vara 21 st gay´s här inne?

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...