GSXR1100R skrev:Om två män har sex så är det endast den som tar emot som till 100% är Gay, den som ger kanske gör det som en gåva till den som vill ha.
Se det så här, ju fler bögar desto mer chicks över till dig din lilla homofobstony skrev:Hahah precis.. man är inte bög försen man tar emot![]()
Nä jag har jävligt svårt för homos. vet inte varför med det är väll en fördom som sitter i
stony skrev:Hahah precis.. man är inte bög försen man tar emot![]()
Nä jag har jävligt svårt för homos. vet inte varför med det är väll en fördom som sitter i
Ravetrancer skrev:Tror fan man nästan skulle kunna ha sex med en kille utan att vara vare sig bög eller bi...............
//R
Burre skrev:Av ren nyfikenhet vill jag spinna vidare på det där... Jag förstår folk till fullo som skulle tycka bögsex var äckligt... Men du menar att du skulle må dåligt ifall du såg två killar hålla handen på stan? Får du för dig att de kommer ta på dig eller?
EDIT: gäller det lesbiska också?
stony skrev:Jag är inte ute efter att göra någon ledsen eller dra igång någon hetsjakt
(antar att jag kommer få mycket skit nu)
Men jag har bara så fruktansvär svårt för homosexuellea kvinnor som män.
Vet inte vad det är som gör det men det känns fel bara
såg ett par killar som stod och hånglade för ett tag sedan, det var så att magen vände sig.
Men dom är säkert trevliga/snälla människor men jag gillar det inte
Sen har jag full förståelse att ni/dom som är homo skiter fullständigt i vad jag tycker och tänker, men du frågade hur jag kände så...![]()
stony skrev:Jag är inte ute efter att göra någon ledsen eller dra igång någon hetsjakt
(antar att jag kommer få mycket skit nu)
Men jag har bara så fruktansvär svårt för homosexuellea kvinnor som män.
Vet inte vad det är som gör det men det känns fel bara
såg ett par killar som stod och hånglade för ett tag sedan, det var så att magen vände sig.
Men dom är säkert trevliga/snälla människor men jag gillar det inte
Sen har jag full förståelse att ni/dom som är homo skiter fullständigt i vad jag tycker och tänker, men du frågade hur jag kände så...![]()
Lite korv mellan benen är inte fel vaMacho Woman skrev:Dessutom skulle det för min del (trots att jag är vegetarian) bli lite lite KÖTT i relationen.
GSXR1100R skrev:Lite korv mellan benen är inte fel va![]()
Macho Woman skrev:Mmm, chorizo...
Men en hederlig tjock falukorv dåMacho Woman skrev:Mmm, chorizo...
GSXR1100R skrev:Men en hederlig tjock falukorv då![]()
Har varit likadan själv förut, men man vänjer sig. Får erkänna att jag dock hellre slipper att se det om jag får. Vet egentligen inte vad det är som är så svårt att acceptera. Antar att det är något man har inpräntat sen uppväxten. Har svårt att tänka mig mer homofob miljö än den jag kommer från...stony skrev:Vet inte vad det är som gör det men det känns fel bara
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |