Acrid
600
Mingves skrev:Det låter hemskt att inte vara singel och inte vara kär....dålig kombination...
Ja det är otroligt jobbigt....man är inte så snabb och ingen annan anser det vara attraktivt.
Mingves skrev:Det låter hemskt att inte vara singel och inte vara kär....dålig kombination...
Jag har också den ovanan. Det är mycket roligare att skriva snigelMari skrev:snigel stog det ju
mb skrev:/Cynisk snigel
Jo, lite cyniskare. Att skälla ut dom är väl att ta i?Bullsnah skrev:En sak är säker att tjejer kommer man aldrig att förstå sig på, nästa tjej som säger att man är en "trevlig, snäll o go" kille kommer att få en utskällning.
/Cyniskare?
Bullsnah skrev:Man blir lätt smått cynisk när man har varit singel att tag, 2år för min del. Här i den håla jag bor är nästan alla vettiga tjejer upptagna, och resten har flyttat till storstan. En sak är säker att tjejer kommer man aldrig att förstå sig på, nästa tjej som säger att man är en "trevlig, snäll o go" kille kommer att få en utskällning.
/Cyniskare?
mb skrev:Jo, lite cyniskare. Att skälla ut dom är väl att ta i?
mb skrev:Jag har också den ovanan. Det är mycket roligare att skriva snigel
Henken skrev:Sluta vara trevlig då! Man måste anpassa sig efter hur verkligheten ser ut om man ska överleva.
Bullsnah skrev:Om du frågar tjejerna så svarar 99% att det är så de vill att sin partner ska vara, lägg till trygg och trogen också så är listan komplett. Jag känner i dags datum endast en handfull tjejer som verkligen står för det, resterande verkar hellre dra sig till dryga poppiskillar med ett vackert yttre.
Henken skrev:...& gör sen tvärtom
Hörde en på radion som påstod att han blivit dumpad för en helt främmande kille efter att ha blivit nerslagen av denne på krogen i ett idiotbråk. Kan kanske va ett nytt raggningsknep... gå ut och klå upp tjejernas pojkvännerBullsnah skrev:glömde den klassiska att tjejer drar sig till "elaka" killar också
mb skrev:Hörde en på radion som påstod att han blivit dumpad för en helt främmande kille efter att ha blivit nerslagen av denne på krogen i ett idiotbråk. Kan kanske va ett nytt raggningsknep... gå ut och klå upp tjejernas pojkvänner
mb skrev:I princip sedan tre år. Borde jag göra nåt åt det? Tja.. kanske; lätt att hamna i en ond cirkel.
Inte så att det inte funnit några chanser, men man är väl för kräsen.
Mavve skrev:...kan slå folk på käften...
Flåklypa skrev:Var det inte Taekwondo du tränade?
Mavve skrev:Jo. Tränar knäskrap och går på gym med. Vad har det med nånting att göra?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|