Är du singel?

Är du singel just nu?

• Antal röstningar
    0

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Mari skrev:
snigel stog det ju :confused:
Jag har också den ovanan. Det är mycket roligare att skriva snigel :D

Sen kan man förstås lägga mer i begreppet om man vill, t.ex. snigeln som en liknelse över hur seg någon är som inte gör nåt åt sitt liv.

Bullsnah

Böjar vanligtvis säsongerna med ras:)
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Hojlös
mb skrev:

Man blir lätt smått cynisk när man har varit singel att tag, 2år för min del. Här i den håla jag bor är nästan alla vettiga tjejer upptagna, och resten har flyttat till storstan. En sak är säker att tjejer kommer man aldrig att förstå sig på, nästa tjej som säger att man är en "trevlig, snäll o go" kille kommer att få en utskällning.

/Cyniskare?

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Bullsnah skrev:
En sak är säker att tjejer kommer man aldrig att förstå sig på, nästa tjej som säger att man är en "trevlig, snäll o go" kille kommer att få en utskällning.

/Cyniskare?
Jo, lite cyniskare. Att skälla ut dom är väl att ta i? :hihi

Henken

Guest
Bullsnah skrev:
Man blir lätt smått cynisk när man har varit singel att tag, 2år för min del. Här i den håla jag bor är nästan alla vettiga tjejer upptagna, och resten har flyttat till storstan. En sak är säker att tjejer kommer man aldrig att förstå sig på, nästa tjej som säger att man är en "trevlig, snäll o go" kille kommer att få en utskällning.

/Cyniskare?

Sluta vara trevlig då! Man måste anpassa sig efter hur verkligheten ser ut om man ska överleva. :)

Bullsnah

Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Hojlös
mb skrev:
Jo, lite cyniskare. Att skälla ut dom är väl att ta i? :hihi

Ja faktiskt, man är kanske lite för mesig i de sammanhangen, men jag antar att ni hajade vad jag menade. Skulle kunna göra en lista med ett tjog tjejer som har sagt likannde saker men sen är det stopp.

Bullsnah

Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Henken skrev:
Sluta vara trevlig då! Man måste anpassa sig efter hur verkligheten ser ut om man ska överleva. :)

Om du frågar tjejerna så svarar 99% att det är så de vill att sin partner ska vara, lägg till trygg och trogen också så är listan komplett. Jag känner i dags datum endast en handfull tjejer som verkligen står för det, resterande verkar hellre dra sig till dryga poppiskillar med ett vackert yttre.

Henken

Guest
Bullsnah skrev:
Om du frågar tjejerna så svarar 99% att det är så de vill att sin partner ska vara, lägg till trygg och trogen också så är listan komplett. Jag känner i dags datum endast en handfull tjejer som verkligen står för det, resterande verkar hellre dra sig till dryga poppiskillar med ett vackert yttre.

Ja, men det är ju en fälla som man ska passa sig för. Den smarte lyssnar på vad de säger att de vill ha & gör sen tvärtom :D

Bullsnah

Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Henken skrev:
...& gör sen tvärtom :D

Just det, glömde den klassiska att tjejer drar sig till "elaka" killar också, ska tydligen vara nåt med att tjejer vill vara just "Den" personen som ska få busen att sluta slåss på stan.

Jaja slutgnällt nu....."den som väntar på nåt gott...."

...."kanske får vänta för evigt"....

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Bullsnah skrev:
glömde den klassiska att tjejer drar sig till "elaka" killar också
Hörde en på radion som påstod att han blivit dumpad för en helt främmande kille efter att ha blivit nerslagen av denne på krogen i ett idiotbråk. Kan kanske va ett nytt raggningsknep... gå ut och klå upp tjejernas pojkvänner :rolleyes:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Det här med att vara singel/snigel är ett speciellt liv ,men om man bara lär sig att uppskatta fördelarna med det så är det kanon tycker jag.
Bara man aktar sig ifrån att vänta/längta allt för mycket på att någon skall dyka upp,det gör det.
Men kärleken kommer inte alltid i den förpackning som man letar efter. :fakta

Så lev ditt eget liv så länge ,byt hoj,köp ett hus,res, bli ledare i fotbollen för knattarna,bjud på fest,lär dig saker du inte kan och alltid velat kunna,utvecklas och gå framåt för när när man singel så har man ju alla chanser i världen,följ med ett krogragg hem, och sätt dig på din punkterade trampcyckel kl 5 på morgonen och cyckla dit nästa helg när hon ringer och undrar om du sover.Öva på att ragga och gör det till en konst -inte för att få sex ,utan för just att det är roligt.

Ha roligt,lev ditt liv.

Jag har gjort det,jag gör det,och jag kommer fortsätta tills jag springer på någon som får mig att stanna.

Å du Lena ......Farbron Lövs ju :kär :)

Last edited:

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Airbus 321
mb skrev:
Hörde en på radion som påstod att han blivit dumpad för en helt främmande kille efter att ha blivit nerslagen av denne på krogen i ett idiotbråk. Kan kanske va ett nytt raggningsknep... gå ut och klå upp tjejernas pojkvänner :rolleyes:

Det är ju så dom flesta djur fungerar, Alpha - Hanen som leder flocken...

Undrar om Svedie får mycket ragg :tomten han är ju trots allt Alpha - Hanen här eller?? :gnissla

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
mb skrev:
I princip sedan tre år. Borde jag göra nåt åt det? Tja.. kanske; lätt att hamna i en ond cirkel.

Inte så att det inte funnit några chanser, men man är väl för kräsen.

Samma här :Bugar

Fast skillnaden e ju att jag har 4 hojar, kan slå folk på käften, Väger 20kilo mer än du, skithäftig och snart med BMW....

Ser du inte att det är egentligen en omöjlighet att jag är singel??? :va
Hatar min vardag :(

Flåklypa

Il tempo gigante
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6...skrapad både styrbord och babord.
Mavve skrev:
Jo. Tränar knäskrap och går på gym med. Vad har det med nånting att göra? :va

Man slår ju inte på käften så mycket i TKD....det var det jag menade.
ITF/WTF?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...