Är du singel?

Är du singel just nu?


  • Antal röstningar
    0

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Ja, men inte så jäkla länge till verkar det som. :) Jag är ett jagat villebråd, snart infångad. :tuttar :hihi Om jag vill... kanske... har inte funderat klart... :brinnerup

(nej, det är inte någon från sporthoj...)


Det verkar vara dagens sanning att ju mindre intresserad man är av ett förhållande, desto mer blir man jagad. Varför är det så bakvänt??? :va :huvet
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Flamma77 skrev:
Det verkar vara dagens sanning att ju mindre intresserad man är av ett förhållande, desto mer blir man jagad. Varför är det så bakvänt??? :va :huvet

Är man ointresserad så skapar det känslor hos motparten som leder till att dom tar initiativet och då blir man avskräckt.

Är man intresserad så leder det till osäkerhet och förvirring hos motparten.

Moment 22 :lol
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vaffan, dålig poll. Jag vet inte om jag är det. Det vet man inte alltid.

Jag är free agent, fast ändå kontrakterad. På nått vänster. Inte riktigt som Bosman heller, nä, nått mittemellan.

Bättre poll.

Förresten, jag gillar tjejer.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag röstade på Visa Poll.
Jag var tvungen för det såg så kul ut. Tvångstankar är jobbiga ibland... :tomten
 

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
The_FacultyGirl skrev:
Så du slipper leta lägenhet här i stan menar du ;)
Ack ack, inte utnyttja tjejer så :p

Iofs så är det redan fixat, men det kan ju alltid bli bättre :D
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
"Är du gift?"

"Nej, jag flyger..."

Kanske fungerar med "Nej, jag kör MC" också? :D
 

ITZHAK

Musikalernas Robin Hood
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Nordväst om Ungern
Hoj
Kulturraket
Så. är detta beviset för att coola motorcyklar inte attraherar någon av det motsatta könet? (eller vadmannukantänkasviljahaettmeningsfulltlivmed). :va
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Rigge skrev:
Jag har både diskmaskin och tvättmaskin, jag behöver ingen tjej.

Samma här.... Jag har dessutom en städerska. Polska, 25 bast. Städar alltid i hotpants för övrigt (fattar inte varför).
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Flamma77 skrev:
Det verkar vara dagens sanning att ju mindre intresserad man är av ett förhållande, desto mer blir man jagad. Varför är det så bakvänt??? :va :huvet


Kanske för att man gillar o jaga o inte bli jagad?? :D
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Übersingel, men det känns ganska döfött att aktivt leta efter någon...det funkar ju tyvärr inte på beställning. Var ute en sväng igår och analyserade människor på krogen, och en sak som verkar ha blivit populärt är att se så sur ut som möjligt, gäller både tjejer och killar. Jag trodde man gick ut för att ha kul!? Men med den här fullkomligt helknasiga mentaliteten som råder i krogsvängen idag så ska man tydligen se sur och avvisande ut...klockrent sätt att utstråla attraktion på! :kocko

Jag är inte en gammal man, men jag måste säga att det var bättre förr! Om det inte finns några trevliga människor att tjôta med ute i vimmlet så sitter jag hellre hemma med de närmast sörjande och lyssnar på pudelrock tills jag blir :3freak
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Backdraft skrev:
Übersingel, men det känns ganska döfött att aktivt leta efter någon...det funkar ju tyvärr inte på beställning. Var ute en sväng igår och analyserade människor på krogen, och en sak som verkar ha blivit populärt är att se så sur ut som möjligt, gäller både tjejer och killar. Jag trodde man gick ut för att ha kul!? Men med den här fullkomligt helknasiga mentaliteten som råder i krogsvängen idag så ska man tydligen se sur och avvisande ut...klockrent sätt att utstråla attraktion på! :kocko

Jag är inte en gammal man, men jag måste säga att det var bättre förr! Om det inte finns några trevliga människor att tjôta med ute i vimmlet så sitter jag hellre hemma med de närmast sörjande och lyssnar på pudelrock tills jag blir :3freak


Det har vart så länge tycker jag, folk kollar snett på varandra och stämningen är oftast jätte dåligt. Själv tycker jag att stämningen är sämst mellan tjejer, de har den där elaka blicken hela tiden, o vet inte vart den kommer ifrån...hmmm Och killar vågar inte prata med en om de inte har massvis med alkohol i kroppen...

Men tappa inte modet, man hittar nån när man minst anar det. :tuttar :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Så sant som det är sagt.

Jag brukar säga lite tyst när jag går förbi folk på krogen som ser så jefla sura ut: "Sålt smöret eller? Se inte så jävla glad ut..."

Typ... Sen är det ju så, lönlöst att leta. Hon kommer en vacker dag. Det gör hon. Det sägs så...
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
NoicE skrev:
Det kunde ha kommit från mig!
Långa Farbrorn, du skriver så bra grejer, du är min idol :jäs


"Öva på att ragga och gör det till en konst -inte för att få sex ,utan för just att det är roligt."

Bra :banana


Hela den texten farbrorn skrev påminner mig om den där låten med en kille som rablar upp ett studenttal eller någonting sådant, kommer inte på vad den heter men jag skulle tippa på att dom flesta har hört den.


Btw: Singel (o nej detta var inte till dig Anton;))
 

Snålben

Ledlös sengångare
Gick med
12 Jun 2003
Ort
Bålsta
Hoj
Gsxr 1000 -01
Jaha. Så kan jag sälla mig till skaran jag åxå. Idag vart man singel efter
12 år. Å ingen vetig orsak heller utan bara,Jag tycker inte vi ska bo ihop längre. Va säger man :confused: :confused: Tjejer :kocko :kocko
Men å andra sidan kan man ju inte begära så mycke av ett revben heller :fatta!
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
snowwhite skrev:
Det har vart så länge tycker jag, folk kollar snett på varandra och stämningen är oftast jätte dåligt. Själv tycker jag att stämningen är sämst mellan tjejer, de har den där elaka blicken hela tiden, o vet inte vart den kommer ifrån...hmmm Och killar vågar inte prata med en om de inte har massvis med alkohol i kroppen...

Men tappa inte modet, man hittar nån när man minst anar det. :tuttar :tummenupp

Höhö, nä ger upp gör jag inte...då har man ju förlorat! Om jag nu trots allt går ut igen i helgen så kommer det med all säkerhet att finnas en rapport här dagen efter! :tummenupp
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
hållundan skrev:
Så sant som det är sagt.

Jag brukar säga lite tyst när jag går förbi folk på krogen som ser så jefla sura ut: "Sålt smöret eller? Se inte så jävla glad ut..."

Typ... Sen är det ju så, lönlöst att leta. Hon kommer en vacker dag. Det gör hon. Det sägs så...

Man kan ju alltid hoppas, men först det här med att tomten var fejk, och nu detta. Det är inte konstigt att man tappar hoppet ibland. Jag litar egentligen helt till hockeyfrillan nu! Jo sa´tt däää...

Om folk inte är kloka nog att kära ner sig i sporthojsåkare så är det inte vårt problem. Lycka till gubbar o gummor!
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Singel, lycklig och olycklig... eller hur man nu ska förklara det :rolleyes:

Saknar förhållande grymt mycket och ibland känns det värdelöst. Men sen i andra stunden så rejsar man omkring på hojen, super ner sig med polarna eller nått annat kul - då är det KUL att vara singel.

Ibland hittar man riktiga änglar, jodå, dom finns visst. Men antingen så glider man isär eller så sumpar man det. Man inser inte hur mycket man saknar en person innan det är för sent.

btw - sugen tjej i 20 nånting ålder. PM'a :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top