Vegas skrev:lycklig singel... fan man har väl hoj, det är ju nästan som en tjej..
Javisst, kurviga japanska damer med vackra former som gillar att smiskas går inte av för hackor!
Vegas skrev:lycklig singel... fan man har väl hoj, det är ju nästan som en tjej..
Långa farbron skrev:Nä nu dj**lar skall du få...... hon är min ,kolla hon skickade ju puss smielyn till mig ju..
Skall vi göra upp som riktiga män? ....och gå ut och ....prata om det
tassen skrev:Jösses,testosteronet måste ha gjort dig omtöcknad.......
Göra upp som män,,,,hur gammal är du..???
Johanjulgran skrev:Jag är singel
Kom och ta mig
Långa farbron skrev:Närmar mig med stormsteg dom gyllene 35...så jag är ialla fall könsmogen
tassen skrev:Är det allt ?
Jag väntar med bävan på vad som komma skall....... ..
SVooSh skrev:Ja! Men jag räknar med att hojen ska krejja mej massa fina fjortisprudar
Långa farbron skrev:Ja läkarna har varnat mig för vad som komma skall ,jag har precise börjat upptäcka det motsatta könet och gjort några fummliga närmanden på en spårvangskontrollant ..dock utan framgång....eller kanske lite om man räknar en åka-utan-biljett-böteslapp ???
tassen skrev:Det är trevligt med forskning...jag håller också på med att utforska....
Vi kommer aldrig i mänsklighetens historia att lyckas komma på lösningen till hur är kopplade till resten av , det är bara att om munnen och mera.....lycka till.
Förresten, tog du namnet på kontrollanten,,det skulle jag ha gjort....
Lilla_Tingeling skrev:
// Lena
Långa farbron skrev:Bhu hu hu
Jä**a Tassen.... stjäla min date
GSXR1100R skrev:Är man ointresserad så skapar det känslor hos motparten som leder till att dom tar initiativet och då blir man avskräckt.
Är man intresserad så leder det till osäkerhet och förvirring hos motparten.
Moment 22
Flamma77 skrev:Det värsta är att det finns en sådan. Och jag är sååå jävla feeeeeg.
Flamma77 skrev:Eller om det är en kille som jag verkligen VERKLIGEN vill ha.. så blir jag snudd på panikslagen själv... och törs inte säga varken bu eller bä. Då märks det överhuvudtaget inte att jag är intresserad.
Det värsta är att det finns en sådan. Och jag är sååå jävla feeeeeg.
Enklast är att vara singel och fågelfri, att våga sig in i ett förhållande leder oftast till jobbiga saker som känslor och annat skit.Flamma77 skrev:Eller om det är en kille som jag verkligen VERKLIGEN vill ha.. så blir jag snudd på panikslagen själv... och törs inte säga varken bu eller bä. Då märks det överhuvudtaget inte att jag är intresserad.
Det värsta är att det finns en sådan. Och jag är sååå jävla feeeeeg.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|