Gabor
Guest
Lilla_Tingeling skrev:
// Lena
Inte vara ledsen....vi är jätte snälla och så...bara kul att ha roligt....
Jobbar hela helgen,,ledig HELA veckan....ut å åka lite ??
Lilla_Tingeling skrev:
// Lena
tassen skrev:När det gäller damer har jag mina små fineser...inte vara orolig...jag är snäll.
Lånade en kam tills jag får tag i en som är värd att handla...redan fixat och testat.....heheheh kul att gasa 2230 på kvällen ,,,,tyst utom jag som vrider
till 10500.....vilken sång...Devil kolfiber gör att grannen ollade i häcken
Långa farbron skrev:Dina finesser orar jag mig inte för
Skönt att det löste sig med kamen,stackars granne ,för du var ju bara tvungen att kolla så den gick som den skulle
Devil gör skäl för sitt namn
tassen skrev:Skit moget av mig,,,men jag kunde INTE LÅTA BLI....ska försöka spela in ljudet å lägga ut den på nätet....grannen tycker den låter så enormt mulligt å rått.....Jag sitter ju jämt på så jag har ingen aning hur den låter.......
Va hände med singel tråden.???? ja just det , det är singel dämpare..
tack för omtanken, jag bjuder på en när vi ses, lovar
OLJEKYLD GSXR skrev:Hear you, förstår inte varför jag bryr mig öht, tar bara energi. Jag har ett fint förhållande med min hoj. Kött är överskattat.
2fast4hjo skrev:Nej, jag är inte singel. Tillsammans med 2fast4some.
Compromize skrev:Sen så har väl alla här en snygg sporthoj, och som alla vet så är ju det värsta brudmagneten
Skrutten skrev:Funkar det som killmagnet oxå?
Skojar du?Skrutten skrev:Funkar det som killmagnet oxå?
Kanske det, men vill du verkligen ha någon som inte klarar av starka tjejer? Många killar storälskar hojtjejerSkrutten skrev:Kan annars tycka att många killar verkar känna sig lite hotade när man som tjej har fin bil och/eller hoj...
Nej, nej.. Hemska tanke...mb skrev:Kanske det, men vill du verkligen ha någon som inte klarar av starka tjejer?
mb skrev:Många killar storälskar hojtjejer
Skrutten skrev:Kan annars tycka att många killar verkar känna sig lite hotade när man som tjej har fin bil och/eller hoj... eller är det bara så att jag träffat på "fel" killar?
Fast det är klart.. det ska mycket till innan nån kan konkurrera med min röda kärlek..
spoon skrev:Tycker att fler och fler här inne har blivit singlar så slänger jag upp en liten poll
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|