Är du snygg?...

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Tofast4Hjo skrev:
Sminkade killar är väl inga "riktiga killar"!!, där går väl ändå gränsen:rofl :rofl


Varför skulle de inte vara det?? Vad är en 'riktig kille'? :)
Klart att det är lite ovanligt fåfängt och 'fjolligt' nu, för gemene man, men så har vi ju endel subkulturer med... Och för nåra hundra år sedan ansågs det ju vara extremt ofint att inte vara vitsminkad och ha peruk bland europeiska herrar...
:hihi

Jag tror jag hellre drar gränsen för riktig kille vid silikonbröst! ;)
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
1. Vad kör du då?
2. Jag tror han menar att det kanske är lättare att ragga upp lite mognare tjejer som ser mer än bara utsidan om man är lite äldre. Om man är 18 år och går på krogen så kan man kanske ragga upp tjejer i 18-20 års åldern (de yngre kommer inte in, ev. någon gammeltacka med...). Är man däremot 25-30 år så kan man få tjejer i åldern 18-60 år på fall (även fall man kanske inte alltid vill det). Man har större möjligheter om man är lite äldre, man har mer livserfarenhet etc. etc. och tror man både får lättare att snacka kull tjejer etc. Detta tror jag gäller generellt, sedan finns givetvis undantag. Ser man normalbra ut. Är trevlig, social och kan snacket så får man med sig en tjej som ser bra ut hem, fall man vill... Givetvis inte vemsomhelst eftersom vissa faller bort naturligt (lebbar, vissa som e upptagna, vissa som inte vill följa med NÅGON hem oavsett vem det är etc. etc.)
4. En 18 åring är alltid en 18 åring i andras ögon. När ska in på krogen, prata med tjejer etc. så är du en 18 åring. Sedan hur mogen du är och hur gamla dina kompisar är spelar ingen roll, iallafall inte som första intryck första kvällen.
5. Titta efter en gång till och inse fakta...
6. Om man räknar så kommer det en siffra som heter tre (ser ut såhär -> 3) mellan nummer två och fyra...

- Johan


Kimze skrev:
1. Jag kör inte 125a
2. Jag är 18 och vem säger jag raggar på massa fjortisar? inte direkt! och jag säger inte att det inte går att få snygga brudar för det går men det händer inte direkt så jävla ofta, så du säger varjegång du går på krogen kan du ragga upp vilken snygg tjej som helst utan problem?
4. Du dömer folk efter ålder vilket är väldigt fel, jag har vänner som är både likagamla som jag och väldigt mycket äldre så du skall inte ta förgivt att jag springer runt o fjantar med massa små fjortisar...Vem har sagt att jag är måste vara lika "omogen" som en 18 åring bara för att jag är 18??
5. Jag lipar inte, jag inser fakta
6. been stavas det och inte benn :D
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Fudpucker skrev:
Utstrålning och charm gör en människa snygg, enligt mig.
Om du har, i allmänhetens ögon, ett perfekt utseende och är lika kul som en trasig sten så bryr inte jag mig iaf!

Så ÄR det! ;)


WORD! Håller med fullständigt... :tummenupp

/KaliZ
 

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Ort
S-tälje
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
denna diskution kan pågå hur länge som helst.
finns alla sorter av människor och alla har olika smak bara för att jag tycker vissa brudar ser ut som en påse nötter så betyder inte det at minna polare tycker det och när det gäller ragga
så kan det sluta hur som hälst.
man ska inte dömma tjejer/killar efter utsende inte om du letar efter annat än bara en rolig stund iaf.

men men detta kanske inte kommer från rätt person men det låter bra :)
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Flamma77 skrev:
Varför skulle de inte vara det?? Vad är en 'riktig kille'? :)
Klart att det är lite ovanligt fåfängt och 'fjolligt' nu, för gemene man, men så har vi ju endel subkulturer med... Och för nåra hundra år sedan ansågs det ju vara extremt ofint att inte vara vitsminkad och ha peruk bland europeiska herrar...
:hihi

Jag tror jag hellre drar gränsen för riktig kille vid silikonbröst! ;)

Det är vad JAG tycker. Angående det där med silikonbröst (på tjejer!) så är väl det knappast att rekommendera om man åker motorcykel, har hört rykten om att de kan "smälla" vid höga hastigheter. :hihi (är emot det för övrigt så länge det inte gäller sjukdomar, t ex bröstcancer.)
 

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Ort
malmö
Hoj
Påklädd R1:a
Jag e inte ful i alla fall. Verkar inte som det är några större problem att dra hem ett ragg :). Men det kan ju också bero på att jag inte är singel. :va
 

ddevil

Ny medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Solna
Hoj
KTM LC4 640 SM
Behöver det bli bättre ???



mr_rockster skrev:
I sverige råder ju som alla vet den såkallade jantelagen. Man får inte sticka ut och så etc. etc. På så sätt tycker JAG sverige är ett skitland.

Får man berömma sig själv? Knappast. Då är man uppblåst etc. men om vi bortser från allt detta nu så undrar jag:

Är du snygg?

Ser du alltså dig själv som snygg? Eller som ful? VARFÖR ser du dig själv så i så fall? Försöker du förbättra ditt utseende och isåfall hur?

Hur mycket är okej att förbättra sitt utseende utan att det är fel? Är det okej för tjejer att sminka sig? Att förstora tuttar och läppar? Att fettsuga sig? Operera om sitt ansikte? Färga håret? Push-Up BH med inlägg?

Hur mycket är det okej för killar att ändra sig? Färga håret börjar ju bli accepterat, men sminka sig? Lägga in frallor under huden för att få jättestora muskler? Vart går gränsen?

Lite nyfiken ;)

- Johan
 

Bifogat

  • PICT0022.jpg
    PICT0022.jpg
    23.2 KB · Visningar: 50

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Warburton skrev:
Jag är snyggast! Bildbevis:

21.jpg
26.jpg
Släng upp bilden med katten i ryggsäcken också, den är väldans grym.
 

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Ort
S-vall
Hoj
.
Bikerbitch skrev:
Nej, det har jag inte sett. Vad klassas som "tönt" då?

"Tönt är ett skällsord för någon som på grund av bristande insikt, mod eller ambitioner inte uppför sig som det anstår en individ i den egna ålderskategorin eller sociala kategorin. Tönten är typiskt avvikande utan att vara rebellisk, udda på ett harmlöst, av samhället i stort accepterat sätt."

I min ordbok stod det att det var en person som var fumlig och betedde sig klumpigt.

Men det beror ju helt klart på vad man har för värderingar själv, vad man lägger in för kriterier i det uttrycket..men visst stämde detta på hur jag såg på henne..åsså kan du lägga till utstående öron, stripigt hår och flaskbottnar också! :)
 

Peaches

Peaches
Gick med
23 Apr 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Sv 650
wdac skrev:
på fyllan brukar ja blir jävlig snygg :fyllisar

Jag med !!! :tuttar

Desssutom så är det väl skitsamma vad andra tycker, huvudsaken är man trivs med sig själv, då brukar folk finna en attraktiv iaf.
Sen finns det säkerligen detaljer som man vill förbättra...min åsikt är att allt går bara man vill !
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
På fyllan brukar alla andra, företrädesvis kvinnor, bli jävligt snygga. Konstigt.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top