oskjan
Stronger than ever!
UrbanTiger skrev:Vafan, Göran Persson e ju assnygg
Men bert karlsson tar priset
UrbanTiger skrev:Vafan, Göran Persson e ju assnygg
Warburton skrev:Jag är snyggast! Bildbevis:
hahaha jag trodde det va en brud först, byt kön vetjaWarburton skrev:Jag är snyggast! Bildbevis:
Ravetrancer skrev:hahaha jag trodde det va en brud först, byt kön vetja
flickstjärt har du iaf o putmage som en brud
tyst med dig din mesMattias skrev:Nu vet jag vem som avgör om nån är snygg eller ej. Det är ju Ravetrancer.
Hah. Fan också! Glömde att du sitter här & lurkar!Flamma77 skrev:Nog för att jag ser dig i skinnställ i stort sett varenda dag, men det här var nåt helt annat...
(...jag kommer att se upp för lönnmördare på KC, som är ute för att likvidera mig efter detta...nu när jag vet för mycket... )
(...jag kommer heller inte att kunna lova att jag aldrig kommer att använda dessa bilder i utpressningsyfte... )
Hahahaha! Du är bara avundsjuk för att du aldrig får av dig dina reflexband och fraktaltröjor.Ravetrancer skrev:hahaha jag trodde det va en brud först, byt kön vetja
Spjut i radhus?Ravetrancer skrev:hahaha jag trodde det va en brud först, byt kön vetja
hahahaWarburton skrev:Hahahaha! Du är bara avundsjuk för att du aldrig får av dig dina reflexband och fraktaltröjor.
Ravetrancer skrev:synd att du inte tänker längre än vad näsan e lång
Jo lögner brukar pigga uppEm74 skrev:Men är inte det nåt man säger för att muntra upp eller liknade, tror verkligen den totalfule på det?
Ungefär som när man säger att storleken inte har någon betydelse? *duckar*
Em74 skrev:Men är inte det nåt man säger för att muntra upp eller liknade, tror verkligen den totalfule på det?
Ungefär som när man säger att storleken inte har någon betydelse? *duckar*
Flamma77 skrev:Och det kan vara anledningen till att man fortfarande attraheras av en människa man känner alltför väl.
Bikerbitch skrev:Känns som många har väldigt dåligt självförtroende i denna tråd.. trist.
Man har ju det utseendet man har, lika bra att vänja sig.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|