Är du snygg?...

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Bikerbitch skrev:
Oj förlåt, glömde ju :rolleyes: den där smileyn efteråt.

Vad jag menar? Alla är fina på sitt sätt, alla duger, alla är unika!
Men är inte det nåt man säger för att muntra upp eller liknade, tror verkligen den totalfule på det?

Även om den fule är snäll som bara fan så är han ful ändå ju och då kvittar det ju just i denna tråden som handlade om att vara snygg.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Mattias skrev:
Huvva, vilket mumintrollbabbel. Klart det finns fula människor, annars skulle man liksom inte veta vilka som var snygga. Men de fula människorna behövs också, i gruvor och så till exempel.

Gott, nu slipper man gå arbetslös längre!

-Hej hå, hej hå, vi till vår gruva gå... :banana

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Inte vet jag. Jag försöker uppmuntra alla, oavsett. Tjejer som vet om att de är snygga och som får mycket komplimanger utav killarna brukar dock skita i vad jag har att säga..

Vem bestämmer att någon är ful då? Finns ju inget direkt ideal utseende som ALLA vill ha.

Silwer skrev:
Men är inte det nåt man säger för att muntra upp eller liknade, tror verkligen den totalfule på det?
Även om den fule är snäll som bara fan så är han ful ändå ju och då kvittar det ju just i denna tråden som handlade om att vara snygg.

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
abstruse skrev:
Gott, nu slipper man gå arbetslös längre!

-Hej hå, hej hå, vi till vår gruva gå... :banana

Jag spelade en av de sju dvärgarna i en skolpjäs på lågstadiet. Jag blir fortfarande mobbad för det av vissa personer pga vem det var som spelade Snövit... :arsele Kan man inte då säga att jag har jobba i gruva.. :tungan

Har förresten kollat upp gruvjobb på Svalbard. Det var grymt bra betalt, men isbjörnar på gatorna och mörkt nästan året om var inget som lockade direkt :3freak

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Bikerbitch skrev:
Inte vet jag. Jag försöker uppmuntra alla, oavsett. Tjejer som vet om att de är snygga och som får mycket komplimanger utav killarna brukar dock skita i vad jag har att säga..

Vem bestämmer att någon är ful då? Finns ju inget direkt ideal utseende som ALLA vill ha.
Det finns ju människor som många många fler tycker ser bra ut.

Sen finns det kanske några få som tycker de fula ser bra ut, det är möjligt.

Visst är det väl smaken, men vissa smaker måste vara väldigt extrema för att täcka upp alla.

Nä fler gruvarbeten helt enkelt.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Bombtekniker eller jobb med radioaktivt avfall är andra jobb som passar fula.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Mattias skrev:
Bombtekniker eller jobb med radioaktivt avfall är andra jobb som passar fula.

Skulle inte du kunna starta upp en firma där man avgör vilken som är ful eller snygg?

Det är ju många som är blygsamma och säger att de är fula för att få höra motsatsen menar jag o så de som är tvärtom, så det är bäst att en oberoende myndighet eller liknade avgör på plats.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men jag är ju ful själv? Är jag inte partisk då? Det vore bra om någon "normal" kunde åta sig det. Eller ännu hellre nån som är grymt snygg, fär då svider det mer hos de fula.

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Masonit skrev:
Många av de "snygga" tränar. Träningsmänniskor blir i stort sätt ALDRIG nöjda.

\Masonit

pha! Det har du rätt i. Alltid går det att förbättra något.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Mattias skrev:
Men jag är ju ful själv? Är jag inte partisk då? Det vore bra om någon "normal" kunde åta sig det. Eller ännu hellre nån som är grymt snygg, fär då svider det mer hos de fula.

De som jobbar där behöver bara avgöra, det kan ske genom att personen som utvärderas står bakom ett sånt där fönster som man bara kan se igenom åt ena hållet, sånna de har i polisserier på tv.

Alla de måste träffa kan du ju ha snygga, eftersom det ändå är så att de ska ha alla arbeten som är utåtriktade.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ja! Jag kunde sitta i en sån där läderfåtölj, vänd bortåt och i motljus. Som i gangsterfilmer. Sen som effekt kunde jag skrämma nån genom att sakta snurra runt och visa mitt ansikte. Fyfan, gör de inte i brallorna då, vet jag inte vad som krävs.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Mattias skrev:
Ja! Jag kunde sitta i en sån där läderfåtölj, vänd bortåt och i motljus. Som i gangsterfilmer. Sen som effekt kunde jag skrämma nån genom att sakta snurra runt och visa mitt ansikte. Fyfan, gör de inte i brallorna då, vet jag inte vad som krävs.
Blir ju riktigt fräckt det här:lol

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Mattias skrev:

Glöm inte att du måste ha en katt också, som du håller i knät. Precis som Dr. No. Det går också bra med en flådd mink, som Mike i Sökarna.

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
$noop skrev:
Det beror helt och hållet på hur många :öl man har i kroppen :fakta
alkohol har en förmåga att förvandla folk :va

:rofl :rofl :rofl
sant.

har lärt i långa loppet att utsende kan bli långtåkigt i längden när dom saknar nått :kocko
har hitils inte varit med nån som har båda delarna :huvet

kanske ska man hoppa över utsendet iblande och inte bara när man har fått förmycket :öl

Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Mattias skrev:
Åjo, det finns det allt. Precis som de flesta är överens om vad som är fult.

Det är väl mer eller mindre vetenskapligt bevisat att symmetri = skönhet, och att man (omedvetet) vanligtvis attraheras av en person som har ungefär samma eller bättre symmetrigrad som man själv har...

Vissa proportioner verkar ju klart mer attraktiva än andra. Fast ibland är ju vissa 'nyckelretningar' klart överdrivna.

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Flamma77 skrev:
Det är väl mer eller mindre vetenskapligt bevisat att symmetri = skönhet, och att man (omedvetet) vanligtvis attraheras av en person som har ungefär samma eller bättre symmetrigrad som man själv har...

Vissa proportioner verkar ju klart mer attraktiva än andra. Fast ibland är ju vissa 'nyckelretningar' klart överdrivna.

jo men det är ju det första man ser hos en person

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...