Är du snygg?...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Här kommer en klump fakta:
• Sex är något som kvinnor GER och män FÅR.
• Män förväntas svansa för kvinnor i utbyte mot sex.
• För kvinnor är hushållsarbete kopplat til sex. Inte diskat? Inget göka för dig, boy!

Så ÄR det!

granted79

Guest
D-one skrev:
granted79: Men då e hon ju attraherad av honom, då behöver han ju inte kunna "snacka" omkull henne?

ja det e sant men jag menar att om han e trevlig o har en fin personlighet mena jag o om man e trevlig o kan prata så "snackar" man väl..... äsch jag vet inte :lol
men förstår du vad jag men! =)

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
.
granted79 skrev:
ja det e sant men jag menar att om han e trevlig o har en fin personlighet mena jag o om man e trevlig o kan prata så "snackar" man väl..... äsch jag vet inte :lol
men förstår du vad jag men! =)

jag blir iaf yr på dig........ :tummenupp

granted79

Guest
Em74 skrev:
Det som Ravetrancer säger är att bara en kille kan snacka så kan han få omkull vilken brud som helst så gott som. Oavsett om killen ifråga är "snygg/attraktiv" lr inte.. (nu är det ju så att vara "snygg" betyder väldigt olika för olika personer,,så det vi först kanske ska diskutera är.. Vem är snygg?? Vad är man om man är snygg?)

Det jag säger är att; är jag inte fysiskt attraherad av en kille så kan han inte snacka omkull mig. Punkt slut.

Jag väljer vilken kille jag vill ha. Jag blir aldrig vald. :D

där kan jag hålla med dig faktiskt.... samma för mig att pratar jag med en tjej som jag inte tänder på för 5 spånn så hade nog inte hon kunnat snacka omkull mig heller.... men sen kan man ju träffa en tjej som e oerhört trevlig o söt o go så att hin blir fin eller hur? :tummenupp

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
Mattias skrev:
Här kommer en klump fakta:
• Sex är något som kvinnor GER och män FÅR.
• Män förväntas svansa för kvinnor i utbyte mot sex.
• För kvinnor är hushållsarbete kopplat til sex. Inte diskat? Inget göka för dig, boy!

Så ÄR det!

:rofl :rofl :rofl :rofl

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
.
granted79 skrev:
där kan jag hålla med dig faktiskt.... samma för mig att pratar jag med en tjej som jag inte tänder på för 5 spånn så hade nog inte hon kunnat snacka omkull mig heller.... men sen kan man ju träffa en tjej som e oerhört trevlig o söt o go så att hin blir fin eller hur? :tummenupp

Men när det gäller killar så VET ju alla tjejer att med tillräckligt med alkohol i kroppen, så tycker de ju att alla brudar är kanonpinglor.... :fyllisar

Å då är de mao väldigt lättlurade ner i halmen!

(lite ironisk då..bara liiiite... :tummenupp )

granted79

Guest
Em74 skrev:
Men när det gäller killar så VET ju alla tjejer att med tillräckligt med alkohol i kroppen, så tycker de ju att alla brudar är kanonpinglor.... :fyllisar

Å då är de mao väldigt lättlurade ner i halmen!

(lite ironisk då..bara liiiite... :tummenupp )

ok eftersom du var ironisk så kan jag ju inte svara på det riktigt jhu..... elaka du :tungan
ok då men tjejer blir inte så lite :fyllisar kåta dom heller......
:tuttar :tuttar :tuttar = det enda vi killar e ute efter!!

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
På gång
Ravetrancer skrev:
sluta lipa nu för fan, du kör ju 125:a vilket innebär 17-18år???
Vad småfjortisarna vill ha e en sak, dom går ju iofs oxo att ragga, men då får man lära känna dom riktigt bra.
Att det inte går att få snygga brudar som du säger är så jävla fel det kan bli. Jag VET att det går, allt hänger på en själv.....trust me, benn there done that:)

1. Jag kör inte 125a
2. Jag är 18 och vem säger jag raggar på massa fjortisar? inte direkt! och jag säger inte att det inte går att få snygga brudar för det går men det händer inte direkt så jävla ofta, så du säger varjegång du går på krogen kan du ragga upp vilken snygg tjej som helst utan problem?
4. Du dömer folk efter ålder vilket är väldigt fel, jag har vänner som är både likagamla som jag och väldigt mycket äldre så du skall inte ta förgivt att jag springer runt o fjantar med massa små fjortisar...Vem har sagt att jag är måste vara lika "omogen" som en 18 åring bara för att jag är 18??
5. Jag lipar inte, jag inser fakta
6. been stavas det och inte benn :D

Last edited:

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
D-one skrev:
Utseendet är viktigt för mig, hemskt att säga det , men jag är ärlig.
Och till en viss del så tror jag det är så för alla.
Ingen skulle ju bli tillsammans med ngn som man tyckter är ful. :va

Själv så ser jag väl alldaglig ut.
Men jag kan när jag vill :tuttar

PVC: mamma din vill ju bara ha dig för sig själv.. Se hur det går när du får bestämma? :tungan

Jag håller med i det du säger men sen är ju smaken som baken oxå...en person som du tycker är toksnygg behöver ju inte vara snygg i ALLA andras ögon...så i slutändan hoppas man ju iaf att folk ändå väljer en partner för personligheten och att dom inte tar nån för att "visa upp" för polarna! :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag håller med Pillis. Smaken är som baken och alla behöver ju inte tycka att en tjej/kille är skitsnygg bara för att alla andra gör det. Sitter i betraktarens ögon helt enkelt. Alla är så fina på sitt sätt :rock

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Bikerbitch skrev:
Jag håller med Pillis. Smaken är som baken och alla behöver ju inte tycka att en tjej/kille är skitsnygg bara för att alla andra gör det. Sitter i betraktarens ögon helt enkelt. Alla är så fina på sitt sätt :rock

Märkligt, jag har inte träffat nån som inte tyckt att jag har varit snygg!.....

....... :tomten

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Bikerbitch skrev:
Jag håller med Pillis. Smaken är som baken och alla behöver ju inte tycka att en tjej/kille är skitsnygg bara för att alla andra gör det. Sitter i betraktarens ögon helt enkelt. Alla är så fina på sitt sätt
Huvva, vilket mumintrollbabbel. Klart det finns fula människor, annars skulle man liksom inte veta vilka som var snygga. Men de fula människorna behövs också, i gruvor och så till exempel.

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Med kläder på är jag lite halvsnygg, utan kläder ser jag bara snuskig ut... :tummenupp

Bifogat

• beachparty.jpg
    beachparty.jpg
    17.2 KB · Visningar: 141

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Bikerbitch skrev:

Jag lovar, det FINNS fula människor. Bevisen finns på www.uglypeople.com

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mattias skrev:
Huvva, vilket mumintrollbabbel. Klart det finns fula människor, annars skulle man liksom inte veta vilka som var snygga. Men de fula människorna behövs också, i gruvor och så till exempel.

Att de är fina på sitt sätt behöver inte betyda utseendet ju. Jag syftade lite mer på helheten. Ja, det finns fula människor. Men bara för att du tycker en person är ful så kanske inte jag tycker det.

I den bifogade bilden som Apambulans skickade upp ser du en människa som aldrig kommer behöva arbeta i en gruva t ex

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Bikerbitch skrev:
Att de är fina på sitt sätt behöver inte betyda utseendet ju. Jag syftade lite mer på helheten. Ja, det finns fula människor. Men bara för att du tycker en person är ful så kanske inte jag tycker det.

I den bifogade bilden som Apambulans skickade upp ser du en människa som aldrig kommer behöva arbeta i en gruva t ex

Du medger att en del ändå ska arbeta i gruvor pga utseendet? (med tanke på det sista uttalandet)

Ful eller snygg är väl ändå utseendet, eller hur menar du?

Sen om nån är snäll eller elak det är ju en annan sak imho.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Oj förlåt, glömde ju :rolleyes: den där smileyn efteråt.

Vad jag menar? Alla är fina på sitt sätt, alla duger, alla är unika!

Silwer skrev:
Du medger att en del ändå ska arbeta i gruvor pga utseendet? (med tanke på det sista uttalandet)
Ful eller snygg är väl ändå utseendet, eller hur menar du?
Sen om nån är snäll eller elak det är ju en annan sak imho.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln