sandstream skrev:Okej!
Vet bara att det var rätt mycket snack i våras om den försäkringen då den inte gav någon direkt sänkning för dem med sportmodellerna.
Det kanske ändå är lönt för dig att kolla med några andra bolag om du inte gjort det ännu.
Tänk också på att TH och IF innebär oförsäkrad grupp om du blir sugen på att köra bana (vilket du garanterat kommer att bli )
aha, hur är det hos de andra då?HönaPower skrev:Poacher:
Det lustiga är att försäkringen är densamma på 99 & 00 hos IF..??
HönaPower skrev:Har redan frågat runt lite om vilken årsmodell som rekomenderas.
Detta blir min första sporthoj, jag har nu kört Hornet 600 några hundra mil & börjar tröttna på vinddraget utan kåpor.
Tack vare IF:s nya försäkring så är ju Blade nu ett bra val om man ska ha sporthoj.
Just nu väger jag mellan en mycket fin 99.a och en 01:a av nya modellen.
Vilken av hojjarna är mest "snäll" & lättkörd? jag är inte typen som ska rycka upp den på bakhjulet och busa, utan mer köra kurviga sköna vägar & kanske semestra lite...
Vilken av modellerna är mest snäll mot en rookie?
Tusen tack för alla tips & idéer!
/K
ZXRMANNEN skrev:Dom är jättesvåra att köra och fruktansvärt otrevliga mot nybörjare!
HönaPower skrev:Kanoninlägg...
HönaPower skrev:Hmm, jo det verkar så faktiskt, jag fick 6500:- halförs / helår 31 år Stockholm, det tycker jag lät mkt bra!
HönaPower skrev:VA??? det var det jävligaste!
HAr du namn & nummer till den killen, skicka gärna PM!
HönaPower skrev:Hmm, jo det verkar så faktiskt, jag fick 6500:- halförs / helår 31 år Stockholm, det tycker jag lät mkt bra!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|