Ziip59
Kollar så att allt går rätt till
- Gick med
- 7 Jul 2006
- Hoj
- Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Var just ute på en uppfriskande 2-milatur på mina eminenta inlines. Idag åkte jag med stavar dessutom. Det slog mig hur jävla pantade folk verkar vara egentligen. Jag brukar hälsa på folk jag möter om ögonkontakt erhålles. Det känns ju fan så mycket naturligare än att bara glo och köra vidare eller att vända bort blicken. När man dessutom kommer på detta lite udda fordon här på landsbygden så glor ju folk, men tror ni dom hälsar tillbaka??!
Nä, dom glor som rökta ålar med underläppen utfälld som på en jävla tuggummiautomat och bara ångar vidare.
Hade detta bara rört sig om ett par snusläppar så hade jag inte reagerat nämnvärt, men varenda jävel ser ju ut som om dom hade permis från dagcentret när man hälsar. Hur gör ni själva??!! Och har ni/någon tänkt på hur illa det är med hyfs bland folk?
Nä, dom glor som rökta ålar med underläppen utfälld som på en jävla tuggummiautomat och bara ångar vidare.
Hade detta bara rört sig om ett par snusläppar så hade jag inte reagerat nämnvärt, men varenda jävel ser ju ut som om dom hade permis från dagcentret när man hälsar. Hur gör ni själva??!! Och har ni/någon tänkt på hur illa det är med hyfs bland folk?