Niclas-Vfr400r skrev:Skulle behöva lite hjälp med min hondas humör...Är lite svårstartad när den är kall! Choken hjälper inte, har kollat så den rör sig som den ska och det gör den... Kan det vara förgasarsynkning/inställning som krävs?
Nån som vet nåt om en vfr400r nc24-88?
tacksam för svar!
Jag ska ha verkstadshandbok på den hojen hemma någonstans om du undrar över saker.Niclas-Vfr400r skrev:Ok, batteriet är nytt, stiften likaså fast kan ju kolla avståndet på elektroderna...får kanske lämna in den på synkning då!
Tack för hjälpen!
Det är säkert rost i kardantunneln också, men det ska det väl vara...det är ju den årsmodellen!?
print_screen skrev:Jag ska ha verkstadshandbok på den hojen hemma någonstans om du undrar över saker.
rookie skrev:Schysst hoj!
Den varvar väl typ till oändligheten...vågat testa var stoppet ligger?
Niclas-Vfr400r skrev:Haha tack så mycket, Det är säkert sant, har bara ett problem där med testandet...Inget kort än!!! får spendera vintern till det, samt att snygga till besten! Känns surt att inte få provköra den en fin höstdag...
Niclas-Vfr400r skrev:Haha tack så mycket, Det är säkert sant, har bara ett problem där med testandet...Inget kort än!!! får spendera vintern till det, samt att snygga till besten! Känns surt att inte få provköra den en fin höstdag...
Poacher skrev:Det enda som varvar mer än nog de 250 4t sporthojar som finns.
Fins det någon vfr250r?
Nej till salu är den inte men om jag hittar den i röran (håller på att flytta) så kan jag scanna den på en cd till dig. Jo det är haynes som har gjort den..Niclas-Vfr400r skrev:Jasså! trodde inte det fanns till den! Är det haynes eller? har nämligen letat som sjutton efter en sån. Bra och ha när den är så ovanlig som den är...
Den råkar inte vara till salu?
Jgt skrev:finns CBR250
har en liten kass video på en sån, ylar rätt fint.
han hade en cbr 250 ... men nästan ....TheDude skrev:cbr_micke här på forumet hade en sådan hoj tidigare, men han sålde den i år. Den varvade något grymt kan jag säga På högvarv lät den som ett helt GP-race
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|