Ravetrancer
Now even more badass!!!
Sitter hemma med tiommy o festar vidare efter kvällen party, kan ju säga att jag äör omykter och att F1 börjar snart, nån mer som ksa kolla????
//r
//r

ktmjacke skrev:vi sitter här i huddinge o slåss framför burken,tyskjävel.![]()
Nja,hata e väl o ta i,jag beundrar honom som den store sportsman han är,men det blir så tråkigt med ferarris överlägsenhet att det skulle kännas lite fegt att heja på dom.Jag vill ha täta hårda race,inte sån där följa john som det va inatt.Jocke W skrev:jo man kan väl sammanfatta det så här...
Hata Ferrari, Hejja Alonso, Besvikelse McLearen.
ktmjacke skrev:Nja,hata e väl o ta i,jag beundrar honom som den store sportsman han är,men det blir så tråkigt med ferarris överlägsenhet att det skulle kännas lite fegt att heja på dom.Jag vill ha täta hårda race,inte sån där följa john som det va inatt.
ktmjacke skrev:Nja,hata e väl o ta i,jag beundrar honom som den store sportsman han är,
Jag menade inte att han va sportslig,utan syftade mer på att han e bra på det han gör.Ghost skrev:Stor sportsman, vem? Tysken??? (Schumi) eh... typ NEJ!
Sportsliga män använder inte bilen för att ramma/stoppa konkurrenterna...![]()
Men ratta bil det kan han, troligen den bästa av dom alla just nu.
ktmjacke skrev:Jag menade inte att han va sportslig,utan syftade mer på att han e bra på det han gör.![]()
Ghost skrev:Ah, då är jag med. Jo duktig som fasen det är han utan tvekan.![]()
Jocke W skrev:har dom slutat växlat själva föressten?..såg inte att dom rörde fingarna när dom växla...eller är ljudet på lagt efter![]()
Coolt med vartalsräknaren den måste ni sett!
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |