Är nån vaken??? F1 på tv snart!!!!!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Webspy skrev:
då kan du inte gilla senna.... det han vann.... det vann han så !
Så om en idiot gör nåt dumt så blir det mindre osportsligt för nästa som gör samma sak????Lite svagt försvar tycker jag ändå.

Samuel_LJackson

back on track
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
R1
Jag har följt fomel1 och hejat på Ferrari långt innan schumi kom dit...det många verkar glömt är att innan han kom in i stallet så var Ferrari inte alls särskilt vassa, man fick ju vara nöjd om Berger och Alesi knep poäng över huvudtaget. Det är ju inte ovanligt att ett stall kommer in och dominerar några år för att sedan bli upphunnen av konkurrenterna. Säsongen är inte slut och jag tror att Ferrari kan få de hett om öronen i år.

Sedan är det ju faktiskt en sport och inte bara "entertainment" det verkar som FIA glömmer bort det när de ska göra om regler hit och dit för att det ska bli mer spännande! Ferrari är just nu det överlägset bästa teamet och det är ju bara för Räikönnen och de andra att bryta ihop och komma igen...

Samuel_LJackson

back on track
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
R1
t-rex skrev:
Kung o kung.... Vi bullshittar inte hans talang, vi bullshittar hans person! Han är en träbock som inte drar sig för fula trick för att vinna.

Pratar vi om Coulthard, Ralph, J-P Montoya eller vem pratar vi om??? Tycker nog att de flesta av toppförarna kör väldigt aggresivt. När Coulthard gnällt färdigt om Shumis starter för ett par år sedan så gjorde han ju precis likadant när han fick chansen och Ralph skickade ut Barrichello senast förra året, o Montoya ska vi inte prata om - han hamnar iofs lika ofta vid sidan om banan som den han tränger ut men ändå... :tungan

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Fast är det inte skillnad på att vara hård vid omkörningar, ruffas lite och att när det handlar om mästerskapet och bilen är sönder ändå försöka köra på motståndaren?

Samuel_LJackson

back on track
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
R1
Meissner skrev:
Fast är det inte skillnad på att vara hård vid omkörningar, ruffas lite och att när det handlar om mästerskapet och bilen är sönder ändå försöka köra på motståndaren?

Jodå, det var fult och rätt :kocko
Men det fick han betala för (minns jag inte helt fel förlorade han alla sina mästerskapspoäng)...men man lär ju av sina misstag - och jag tycker nog att han sedan dess visat tillräckligt för att kunna anses vara en av de främsta f1-förarna/idrottsmännen genom historien. Om man sen inte gillar honom är ju en annan sak...smaken är ju som :arsele

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Maken till självgod och högfärdig person får man leta efter.... eller hur var det? Näe, han är nog rätt trevlig, Schumi... men han borde gå i pension, om inte annat för F1's skull... men jag tror han bryr sig mindre om det än egen prestige... eller hur det var.... :va

Samuel_LJackson skrev:
Men det fick han betala för (minns jag inte helt fel förlorade han alla sina mästerskapspoäng)...men man lär ju av sina misstag - och jag tycker nog att han sedan dess visat tillräckligt för att kunna anses vara en av de främsta f1-förarna/idrottsmännen genom historien. Om man sen inte gillar honom är ju en annan sak...smaken är ju som :arsele

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Samuel_LJackson skrev:

Jo de tänkte man ju 1994 då han gick ostraffad och vann... Men sen kom ju 1997 och samma sak... som tur är straffad och lyckades inte.

Men då försvann den lilla respekt han byggt upp igen...

För mig dvs.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Samuel_LJackson skrev:
Pratar vi om Coulthard, Ralph, J-P Montoya eller vem pratar vi om??? Tycker nog att de flesta av toppförarna kör väldigt aggresivt. När Coulthard gnällt färdigt om Shumis starter för ett par år sedan så gjorde han ju precis likadant när han fick chansen och Ralph skickade ut Barrichello senast förra året, o Montoya ska vi inte prata om - han hamnar iofs lika ofta vid sidan om banan som den han tränger ut men ändå... :tungan

Raceincident och ramning är det skillnad på i min bok.

Men visst, köra bil kan han, det är helt klart, och DEN biten skall han ha all respekt för.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...