ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Så om en idiot gör nåt dumt så blir det mindre osportsligt för nästa som gör samma sak????Lite svagt försvar tycker jag ändå.Webspy skrev:då kan du inte gilla senna.... det han vann.... det vann han så !
Så om en idiot gör nåt dumt så blir det mindre osportsligt för nästa som gör samma sak????Lite svagt försvar tycker jag ändå.Webspy skrev:då kan du inte gilla senna.... det han vann.... det vann han så !
ktmjacke skrev:Så om en idiot gör nåt dumt så blir det mindre osportsligt för nästa som gör samma sak????Lite svagt försvar tycker jag ändå.
Samuel_LJackson skrev:Jag har följt fomel1 och hejat ...
..
t-rex skrev:Kung o kung.... Vi bullshittar inte hans talang, vi bullshittar hans person! Han är en träbock som inte drar sig för fula trick för att vinna.
Meissner skrev:Fast är det inte skillnad på att vara hård vid omkörningar, ruffas lite och att när det handlar om mästerskapet och bilen är sönder ändå försöka köra på motståndaren?
Samuel_LJackson skrev:Jodå, det var fult och rätt :kocko
Men det fick han betala för (minns jag inte helt fel förlorade han alla sina mästerskapspoäng)...men man lär ju av sina misstag - och jag tycker nog att han sedan dess visat tillräckligt för att kunna anses vara en av de främsta f1-förarna/idrottsmännen genom historien. Om man sen inte gillar honom är ju en annan sak...smaken är ju som![]()
Samuel_LJackson skrev:Jodå, det var fult och rätt :kocko
Men det fick han betala för (minns jag inte helt fel förlorade han alla sina mästerskapspoäng)...men man lär ju av sina misstag - och jag tycker nog att han sedan dess visat tillräckligt för att kunna anses vara en av de främsta f1-förarna/idrottsmännen genom historien. Om man sen inte gillar honom är ju en annan sak...smaken är ju som![]()
Samuel_LJackson skrev:Pratar vi om Coulthard, Ralph, J-P Montoya eller vem pratar vi om??? Tycker nog att de flesta av toppförarna kör väldigt aggresivt. När Coulthard gnällt färdigt om Shumis starter för ett par år sedan så gjorde han ju precis likadant när han fick chansen och Ralph skickade ut Barrichello senast förra året, o Montoya ska vi inte prata om - han hamnar iofs lika ofta vid sidan om banan som den han tränger ut men ändå...![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |