2557148 Är Ni rikitga mc-knuttar eller man är inte det om man kör sport?!
Har ni massa tags och skinnkläder me fransar och fula svarta solglasögon som egentligen är för små?
Eller ni är coola sporthojjs lirare me snyggga skinnställ och coola hjälmar?
Eller är ni både och?
Dem som äger sporthojj brukar dem vara intresserade av "vanliga" mc.s osså, typ touring? Eller det är inte så vanligt?
Om jag ska tala för mig sjlv så gillar ja sport och riktigt snygga choppers, går nog mer efter utseende än efter motor osv. Men choppers är härliga. Fast jag är helt såld på sporthojjar, så choppers blir mer att titta på än äga.
Jag tror att dem som kör andra hojjar än sport är dem som är för tjocka för att luta sig fram.
Gäller enbart hojjar för er eller ni är intresserad av bilar osså? Jag gillar hojjar, men ja gillar bilar osså. Riktiga muskelbilar, mustanger ex.
Nu meckar jag inte me varken bilar eller mc.n utan jag tittar och kör. Äger ingen mc än, håller på med kortet. Men man kommer lära sig d man behöver när man väl äger en. Är inte rädd för att bli smutsig och hade ja haft nån som velat lära en mecka hade d varit roligt. Men man få väl lära sig sjlv när man väl har en.
Så dela med er och berätta vad ni tycker och tänker!
//M