Tjoffe skrev:2476514Jag tycker att det är ett roligt och underhållande program. Ett konsumentprogram för bilköpare är det ju inte men det tror jag inte är meningen heller, tar man det för den underhållning det är tycker jag det funkar bra.
Håller med. Och hur kul är konsument program? "s80:n är en trevlig prestandabil men skulle haft en snålare etanol motor" då är det väll ingen prestandabil längre?Tjoffe skrev:2476514Jag tycker att det är ett roligt och underhållande program. Ett konsumentprogram för bilköpare är det ju inte men det tror jag inte är meningen heller, tar man det för den underhållning det är tycker jag det funkar bra.
Halogen skrev:2476618Jag tycker Jeremy Clarkson är rolig.
Zee skrev:2476682I bästa fall kanske de första 30 sekunderna om man råkar vara 13 år.
Infantilt zatzyfuckoprogram är exakct vad Top Gear är.
HönaPower skrev:2476859Richard Hammond krashade i 450 km/h på ett flygfält igår i en jetdriven bil, hans tillstånd är just nu livshotande....![]()
Markus skrev:2476324När det där Top Gear Team står framför publik och drar trista engelska skämt för en massa bilverkstadsmänniskor så vill man bara ta till skämmis-kudden i tv-soffan.
Zee skrev:2476682I bästa fall kanske de första 30 sekunderna om man råkar vara 13 år.
Infantilt zatzyfuckoprogram är exakct vad Top Gear är.
OLJEKYLD GSXR skrev:2476926Top Gear är helt lysande. Deras ide är ju inte att vara ett konsumentmagasin, då skulle de inte köra prestandabilar. Vill man veta hur många ica-kassar nya Skåda Fabia lastar i baksätet eller om VW Gålf klarar att köra över en trottoarkant i 30 blås så köper man Vi bilägare. Det här är underhållning och roliga inslagsideer, mig veterligen tävlade aldrig Glenning och Perstad om vem som kom först till Monaco eller satte en nunna i en Monstertruck. Det liksom lite olika program förstår ni.
Du är en sån som hatar monte phyton också antar jag? Ali g är riktigt dålig..Markus skrev:2476945Med engelsk humor tror jag det är så här:
Antingen älskar man den eller hatar den
Jag hatar skiten, precis som resten av den där ön. Ali G är i och för sig kul men han är inte engelsman.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |