Är Victoria gravid?

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Vilket nick har Viktoria på familjeliv?
Kan vi se fram emot långa diskussioner om hur man bäst barnsäkrar gamla slott?
När kommer frågan från henne om det är WT att stava ungens namn Ghustafvh? eller om Kenny I låter kungligt?
:va

Edit: blir väl Kenny II då, Finns ju redan en Kung Kenny.:D

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tror inte hon är gravid, hon har bara gjort som alla andra tjejjer som har lyckats bli gifta, hon har slutat sköta sig och fettat på sig.

Snart kommer hon att gå på ICA i gula foppatofflor och mjukisbyxor.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag tror inte hon är gravid, hon har bara gjort som alla andra tjejjer som har lyckats bli gifta, hon har slutat sköta sig och fettat på sig.

Snart kommer hon att gå på ICA i gula foppatofflor och mjukisbyxor.

Nej hon skickar dit Säpo i Foppatofflor och mjukisbyxor medan hon själv ligger kvar i sängen, svullar i sig prinsessbakelser och kollar på Emmerdale.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Kan Viktoria ens bli gravid?

Daniel som fått en njure går på immunosuppression och det försämrar spermieproduktionen drastiskt. Viktoria är 33år och därmed way past peak för sin fertilitet. Gissningsvis är risken för att de inte kan få barn naturligt 30-50%.....

Jag sätter en krona på ett besök hos en IVF klinik....

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Adoptera från Sudan? DET skulle vara fräckt! & rätt i tiden! :tummenupp

Daniel som fått en njure går på immunosuppression och det försämrar spermieproduktionen drastiskt. Viktoria är 33år och därmed way past peak för sin fertilitet. Gissningsvis är risken för att de inte kan få barn naturligt 30-50%.....

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM

:tummenupp
Stålet har liksom börjat kallna. Vet han hur man gör?

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym

Adoptera från Sudan? DET skulle vara fräckt! & rätt i tiden! :tummenupp

Coolt!

Då kunde vi få en riktig Svensk Negerkung!

nk.jpg

Och kanske ytterligare en tronföljare: Drottning Pippi!

De skulle ta mig tusan allt vara värda en liten högvakt!

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Nu är det väl ändå dags att göra en ny djupdykning i de kungliga underliven!

Hur ska knugisen slingra sig ur det här?

Antingen kommer det fram några smaskiga snuskbilder på knugisen om några månader,
ELLER
så kommer alla att tro att någon av knugisens "före detta"-kompisar har gjort en deal med Mille.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein

Antingen kommer det fram några smaskiga snuskbilder på knugisen om några månader,
ELLER
så kommer alla att tro att någon av knugisens "före detta"-kompisar har gjort en deal med Mille.

Photoshop är ett okänt begrepp för dig va?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Eller rättare sagt; Vem fan bryr sig? Han är ju kung, han kan väl göra vad fan han vill? Jag skulle sätta på fotomodeller hela dagarna jag med om jag vore kung. Eller strippor, man tager vad man haver.
Inte ens värt att nämna som lite notis i kvällspressen, eller jag menar skvallerpressen som det har blivit numera.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Antingen kommer det fram några smaskiga snuskbilder på knugisen om några månader,ELLER

Det behövs kanske några månader för att få fram bra photoshoppade bilder? :D

Äsch va fan? Om gubbfan gått på porrklubb så är väl det ok? Han har ju ett helvetes tråkigt jobb där han bara klipper band och pratar med kineser och annat löst folk.
Och när han sen kommer hem till sin familj som består av en tysk surkärring, en dotter som kunde gift sig till ett feteslott med tillhörande lyxyacht men som tvunget skulle gifta sig med en genetiskt undermålig gymägare från Ockel-jävla-bo, en som som varken kan köra bil eller klara av tentorna på ett lantbruksunivesitet och en dotter, som förvisso är jävligt snygg men som inte heller klarar att hitta sig en inavlad prinsjävel med gott om flis utan börjar böla när det tar slut men nån pajas som heter Jonas, så ska det stoppas korv och bakas pepparkakor i nationell tv!!
Hade jag varit i kungens skor hade jag varit hooked på heroin för länge sen.

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Eller rättare sagt; Vem fan bryr sig? Han är ju kung, han kan väl göra vad fan han vill? Jag skulle sätta på fotomodeller hela dagarna jag med om jag vore kung. Eller strippor, man tager vad man haver.
Inte ens värt att nämna som lite notis i kvällspressen, eller jag menar skvallerpressen som det har blivit numera.

Jag tycker inte det är okej att landets kungafamilj privat spenderar 40 miljoner skattemedel årligen, icke redovisade pengar.. och sedan ränner kungajäveln runt och knullar tyska horor

Om den sista biten är är sann eller inte, det får vi nog aldrig reda på, men hur många p-böter hade han förra året. 40? En kung ska beté sig som en kung, inte utnyttja våra idiotiska system och spotta på medborgarna.

Hör på intervjun med honom förresten, han verkar jätteskarp :tummenupp

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag tycker inte det är okej att landets kungafamilj privat spenderar 40 miljoner skattemedel årligen, icke redovisade pengar.. och sedan ränner kungajäveln runt och knullar tyska horor

Om den sista biten är är sann eller inte, det får vi nog aldrig reda på, men hur många p-böter hade han förra året. 40? En kung ska beté sig som en kung, inte utnyttja våra idiotiska system och spotta på medborgarna.

Hör på intervjun med honom förresten, han verkar jätteskarp :tummenupp

Jag tror hans kärring är dyrare i drift än tyska glädjeflickor. :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping