Tråkigt att tråkiga medlemmar klarar att fösa ut folk en efter en.
Överlag är det ett litet fåtal som håller diskussionerna igång på det här forumet. Obekväma eller inte, men utan dom så kommer det bara diskuteras pastarecept och bankräntor här....
Så jag håller inte med.
Ja dig kommer vi ju att sakna när du loggat ut för gott.
not
Jag har inget emot Markus.
Undrade väl jag när du skulle krypa fram ur din gömma.
Jag känner lite samma sak. Orkar inte surfa in så ofta längre, och än mindre skriva. Alltid någon som ska in och argumentera för att man har fel, snarare än att försöka komma framåt i en diskussion.
skön inställning; dra alla över en kam och bestämma 'så ere bara'.
helt ok; en gång i tiden var jag också 14 år gammal.
Inte alls.Nu var du ironisk igen
Det är väl fint att du orkar hänga upp dig på mina formuleringar. Då har du ändå en hel del energi kvar.
du menar att dina formuleringar, dvs allt du skriver, bara är nonsens?
tillåt mig att lyfta lite på min balaklava.
En insekt som jag kan inte greppa din fullkomlighet.
Man kan säga så här, efter min rekordlånga banning så var vissa medlemmar mer uppmuntrande än andra att jag skulle styra upp forumet igen, så sportbike kan få skriva vad han vill här
Men den där kickern från Nacka har jag inte sett röken av
Inte alls.
Har du blivit bannad??? Vad i hela friden hittade du på då?
Det finns nog olika sätt att diskutera på. En vänlig och resonerande stil, eller en mer aggressiv motsägande stil. Kanske det beror på vad man är van vid?
Den mothuggande stilen är snabb på att avslöja brist på motiveringar, logik eller felaktig fakta. Vill påstå den är effektiv så länge man är beredd att erkänna man har fel.
Den resonerande är trevlig men leder den verkligen någonstans?
Den resonerande är trevlig men leder den verkligen någonstans?
Den "snabba" mothuggande stilen här på SH verkar mest vara att kasta bajs på varandra och avkräva folk på källa med vetenskapliga belägg så fort nån har en annan åsikt, vare sig det gäller nåns favoritfärg, lämplighet av dataspel för barn eller annat
Att argumentera enbart för att "vinna" en debatt ger mig personligen ingenting. Jag försöker att lära mig av och förstå den andra parten och sen avgöra om jag faktiskt hade rätt eller ej. Även om jag får erkänna att jag kan vara rätt tjurskallig.
Det finns ett helt gäng trådar (nästan alltid samma medlemmar som hänger i dom) som jag undviker aktivt för att inte helt tappa min tro på mänskligheten.
All respekt till de som har en avvikande åsikt och vågar stå för den på detta forum, oavsett om denne heter A_NN_A eller ibbe66
"En åsikt är inte nödvändigtvis rätt bara för att man är villig att dö för den"
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |