Även MC-Polisen gör det (klotar)

kenny_dff

A.C.A.B.
Gick med
15 Jun 2006
Ort
helsingborg
Hoj
Cbr 600 rr -03 Stunt Fighter
AFTERBURNER!!!! nä JAG jagar inga krimminella..
ja sa att snuten jagar mig tönt
HAHAHA lika gott åt snuten att han trilla...
=) betalar gärna med mina skattepengar om han klotar haha fuck off :yoparty
 

mp_87

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
KTM 640 sm
nej fan va tråkigt att han trillade :(
hoppas verkligen att han återhämtar sig snabbt, då är han välkommen hit, så han kan bevaka min gata och mig, när jag kör hoj.

Okej, det är synd om han som person. Familj osv.

Men.. hade jag sett en MC-polis klota hade jag nog mer fått et hånfullt leende på läpparna än det sorgsna "oh vad synd" -minen . Så är det bara, konstigt nog :(

Men men.. snuten gör ju bara sitt jobb!
Men jag gillar itne Al-quida-medlemmarna bara för dem gör sitt jobb heller...
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
kenny_dff skrev:
2295822hmm varför orka o bry sig om andras åsikter sköt ert eget..
trött på folk här som skriver o gnäller på vad andra tycker o deras stavfel o diverse moralpoliser mm...acab
Utmärkt. Om du sköter ditt så sköter jag mitt. Problemet är att du sköter ditt rätt dåligt, du sköter det inte alls faktiskt. Jag skriver här eftersom jag vill ha debatt. Det här är ett forum, du vet. Varför skirver du här över huvudtaget om du vill att andra inte ska tycka något om dina åsikter? Gå ut i skogen och tala med ett träd istället. Där kan du framföra dina odemokratiska och fascistiska åsikter utan att någon oponerar sig.

Vet du vad en moralpolis är? Det är någon som försöker påtvinga andra sina åsikter. Ser du någon här som försöker göra det? Börja nu inte att gapa om att det är sådana som Kent Westin som är moralpoliser för då bevisar du bara för hela världen att du inte förstår vad su själv säger. Moralpoliser är sådana som du! Just det, du, du , du , du, DU! Såna som du som inte respekterar andras åsikter och som samtidigt påtvingar andra sina egna åsikter.

kenny_dff skrev:
2298412 haha gott snack trracing =)
åsiktsfrihet =) människor e lite känsliga här innne
Vadå åsiktsfrihet? Kom inte hit och slå det ordet i ansiktet på andra. Du respekterar ju själva inte andras åsikter. Andra är känsliga? Du är själva lika känsliga som inte kan acceptera att andra ogillar dina åsikter.

Om du låser in dig i badrummet, släcker lyset och upprepar följande mening tusen gånger så kanske det blir ljust trots att du inte rört strömbrytaren: "Varför fortsätter jag att debattera trots att jag inte vill höra andras åsikter?"
 

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Bandit 1200
Lasker skrev:
2291739 Antagligen försäkrade genom kammarkollegiet..... :va
Japp.
De fordon som vi använde i Kosovo när jag tjänstgjorde i utlandsstyrkan var trafikförsäkrade genom Kammarkollegiet.
Den försäkringen gäller visserligen inte i själva Kosovo då det räknas som "krigszon".
Dock gäller den i FYROM och Grekland där underhållstransporterna går.
Anledningen till att statens fordon inte är helfösäkrade är att den stora mängden med fordon, gör att det blir billigare att ta kostnaden när den kommer, än att betala föräkringspremie för alla fordon.
 

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Närke
Hoj
Ducati 748
Teddy skrev:
2304689 Utmärkt. Om du sköter ditt så sköter jag mitt. Problemet är att du sköter ditt rätt dåligt, du sköter det inte alls faktiskt. Jag skriver här eftersom jag vill ha debatt. Det här är ett forum, du vet. Varför skirver du här över huvudtaget om du vill att andra inte ska tycka något om dina åsikter? Gå ut i skogen och tala med ett träd istället. Där kan du framföra dina odemokratiska och fascistiska åsikter utan att någon oponerar sig.

Vet du vad en moralpolis är? Det är någon som försöker påtvinga andra sina åsikter. Ser du någon här som försöker göra det? Börja nu inte att gapa om att det är sådana som Kent Westin som är moralpoliser för då bevisar du bara för hela världen att du inte förstår vad su själv säger. Moralpoliser är sådana som du! Just det, du, du , du , du, DU! Såna som du som inte respekterar andras åsikter och som samtidigt påtvingar andra sina egna åsikter.


Vadå åsiktsfrihet? Kom inte hit och slå det ordet i ansiktet på andra. Du respekterar ju själva inte andras åsikter. Andra är känsliga? Du är själva lika känsliga som inte kan acceptera att andra ogillar dina åsikter.

Om du låser in dig i badrummet, släcker lyset och upprepar följande mening tusen gånger så kanske det blir ljust trots att du inte rört strömbrytaren: "Varför fortsätter jag att debattera trots att jag inte vill höra andras åsikter?"

Väl talat :tummenupp
 

Thinktwice

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
XJR1300
Kenny Starfighter !!!
Gå tillbaka till Lunarstorm, Blipville eller var du nu brukar vara....
Detta är ett seriöst forum och inte en lekstuga där man skriver F*ck, F*tta o.s.v bara för att man tycker att det kittlar så skönt i kallingarna av att vara lite "busig".

Hädanefter ska jag ta stora omvägar runt dina kvarter ......
 

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
mp_87 skrev:
2304282 nej fan va tråkigt att han trillade :(
hoppas verkligen att han återhämtar sig snabbt, då är han välkommen hit, så han kan bevaka min gata och mig, när jag kör hoj.

Okej, det är synd om han som person. Familj osv.

Men.. hade jag sett en MC-polis klota hade jag nog mer fått et hånfullt leende på läpparna än det sorgsna "oh vad synd" -minen . Så är det bara, konstigt nog :(

Men men.. snuten gör ju bara sitt jobb!
Men jag gillar itne Al-quida-medlemmarna bara för dem gör sitt jobb heller...


Det är väl lite skillnad på Al-Qaida och svensk polis eller? Att en polis klotar på hoj betyder ju inte att trafikövervakningen på din ort blir sämre (eller har ni bara 1 trafikpolis därnere i skiten där du bor) så varför le hånfullt åt en polis som klotat? Finns ju alltid mer poliser som tar över.

Om du råkar ut för något nångång och om du "gud bevare" behöver polisens hjälp så säg till mig så ska jag le hånfullt åt dig. :huvet
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
att tycka illa om poliser är väl ingen katastrof men att önska att någon gör sig illa eller rent av dör, :confused:

banna
 

kenny_dff

A.C.A.B.
Gick med
15 Jun 2006
Ort
helsingborg
Hoj
Cbr 600 rr -03 Stunt Fighter
kära TEDDY ja propagerar inte för min sak o säger attt alla andra ska tycka som ja.. hur roligt hade de vatt då??
men ja står för de ja tycker därmed basta sluta gnäll...
skriver inte här för att debattera som du tydligen gör... TIPs bli politiker istället
ACAB :gnissla
 

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
kenny_dff skrev:
2305869 kära TEDDY ja propagerar inte för min sak o säger attt alla andra ska tycka som ja.. hur roligt hade de vatt då??
men ja står för de ja tycker därmed basta sluta gnäll...
skriver inte här för att debattera som du tydligen gör... TIPs bli politiker istället
ACAB :gnissla


Tips till dig: Gå om skolan o lär dig stava + att du kanske lär dig en massa annat vettigt på samma gång också :arsele

ARAB
 

Hård

Retro-sportis
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Borås
Hoj
YZF 600
Ta bort idioten istället.
Man har väl ändå ingen laglig rätt att vistas här, det är ett privatägt forum och har man inget gott att tillföra så hoppas jag att nån ser till att markera gränsen för de som inte ser den pga. olika handikapp.

*Har du läst hit ned så kan du bortse från ovanstående kommentar. Det är skrivet i frustration över totalt ovidkommande orsaker. Tack för möjligheten att få avreagera mig. Nu ska jag se till att tillföra nåt positivt istället. Tills dess håller jag tyst.*
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Enligt säkra källor så var det jakt på en sporthoj som orsakade polisens
avåkning. Polisen hittade hojen senare men ägaren hade ingen aaaning
om vem som hade kört.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top