Även MC-Polisen gör det (klotar)

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
mb skrev:
2284033 Polisbilar är ju överrepresenterade i olycksstatistiken så varför vara förvånad när det gäller MC? Hoppas det gick bra för föraren.

Kan ju bero på att de flesta olyckor med polisbilar sker under uttryckning. Man kör ju lite snabbare då som du kanske vet? :rolleyes:

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
GrimReaper skrev:
2296482 Jag tror ni missuppfattat det hela...

A B C, "Du är mina tankar", C D E, "Mitt hjärta det bankar"...

Anna Book :fakta

:skrattaåt

Tyckte det var något skumt med grabben!
Nåja - han växer väl upp en vacker dag...

//Anders

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
här har du en beundrare

:)

respekt :) fattar inte varför de andra e så emot din åsikt, polisen har aldrig hjälpt mig kan ja säga......

:yoparty :yoparty :yoparty (yttrandefrihet o respekt för kennys åsikter)

kenny_dff skrev:
2295988 hehe ok då förstår ja.. ja skrev de för att ja tycker de =)
ja e iaf ingen rasist/skinnskalle..
acab används av skinnskallar... vissa mc gäng... autonoma o vänster grupper... bland kriminella men även bland gemene man o punkar alla kan använda de så de så =) alla som tycker de

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
trracing skrev:
2296819 :)

respekt :) fattar inte varför de andra e så emot din åsikt, polisen har aldrig hjälpt mig kan ja säga......

:yoparty :yoparty :yoparty (yttrandefrihet o respekt för kennys åsikter)

ARAB-All Retards Are Bastards. Det är såna som du och kenny som kommer göra mitt yrke till ett nöje framöver. :banana

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
e du polis

:va

kan du gå och försvara polisen i landskrona som sa när min hoj hade blivit tagen av gato gänget, dom blandar vi oss inte med, dom e farliga, samtidigt som dom susade förbi. x et hade en psykfall efter sig o polisen gjorde inget för att fixa hennes säkerhet. släkting hade problem me inbrott o då tog han lagen i egna händer o då tog dom han o han fick 6 månader osv osv :tuttar :mad: :Bugar
Nova skrev:
2297153 ARAB-All Retards Are Bastards. Det är såna som du och kenny som kommer göra mitt yrke till ett nöje framöver. :banana

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
sorry för min ton

:pannkyss älskar alla människor(glömde säga det) tycker bara att han som ja stöttar får tycka precis lika mkt som andra här så tracka inte ner på varandra, givetvis hade ja hjälpt snuten om ja sett han vurpa eller efter han vurpat :pannkyss :tomten

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
trracing skrev:
2297246 :va

kan du gå och försvara polisen i landskrona som sa när min hoj hade blivit tagen av gato gänget, dom blandar vi oss inte med, dom e farliga, samtidigt som dom susade förbi. x et hade en psykfall efter sig o polisen gjorde inget för att fixa hennes säkerhet. släkting hade problem me inbrott o då tog han lagen i egna händer o då tog dom han o han fick 6 månader osv osv :tuttar :mad: :Bugar

Tråkigt med hojen och tjejen men din släkting som fick fängelse kan du väl inte beskylla polisen för? Det är ju rätten som ger straffet, inte polisen.

Jag vet inte riktigt vad du menar med "tog lagen i egna händer" men om man vill så får man ta tag i saken själv men det gäller att göra det på rätt sätt (envars gripande). Sen kan jag förstå om du är sur på att släktingen inte fick den hjälp han borde fått av polisen.

Simon85

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
cbr 1000rr -06
kenny_dff skrev:
2295793 hojen e försäkrad
har ingen flickvän
lägenhet hemförsäkring
när ja blir misshandlad e ja full känner inget då... plus att de e ja som misshandlar varannan gång
när polisen gör sitt jobb??? då jagar dem mig
:arsele

:yoparty

kenny_dff

A.C.A.B.
Gick med
15 Jun 2006
Hoj
Cbr 600 rr -03 Stunt Fighter
haha gott snack trracing =)
åsiktsfrihet =) människor e lite känsliga här innne
kenny star fighter rules :yoparty

Afterburner

Twinner sinner
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Suzuki SV1000S K4
kenny_dff skrev:
2295793 hojen e försäkrad
har ingen flickvän
lägenhet hemförsäkring
när ja blir misshandlad e ja full känner inget då... plus att de e ja som misshandlar varannan gång
när polisen gör sitt jobb??? då jagar dem mig
:arsele

Shit. Du måste vara efterbliven, för ingen normal person gör sig besväret att verka så tuff :tummenupp
Anledningen till att du inte har tjej måste helt enkelt vara att du inte kan få en.
Du jaga kriminella? Jo visst, you go girl! :tuttar
Du verkar vara riktigt retarded :Bugar

Last edited:

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Afterburner skrev:
2298491 Shit. Du måste vara efterbliven, för ingen normal person gör sig besväret att verka så tuff :tummenupp
Anledningen till att du inte har tjej måste helt enkelt vara att du inte kan få en.
Du jaga kriminella? Jo visst, you go girl! :tuttar
Du verkar vara riktigt retarded :Bugar

:fakta

andjim

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
KTM ?
....Det är ju som man sagt i alla år....
Polisen skall inte ha så effektstarka hojar när de inte har kompetens/kunnande
att hantera dom...Det är rena rama trafikfaran...Han/hon kanske glömde att motstyra i kurvan...eller så var han/hon för het på "rullen" eller var det kanske ett försök till "wheelie" som slutade i skogen..så till alla poliser: sluta lek i trafiken det kan sluta illa..Tänk på oss medtrafikanter. Har vi otur kan vi hamna mitt i dessa "polis lekar"...Sedan är det ju vi skattebetalare som får betala notan... :tomten

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Jag vet vem det var .. Han jagade en kille, och jag TROR han råkade ut för blödande asfalt

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim Flaim - Kenny

Vad betyder ACAB :va

jphks

Abstinens
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
Såld
granath_ skrev:
2293419 men herregud. läste ni vad jag skrattade åt ? :näsblod

om polisen välter ser jag inget allvarligt i det, det lär ju knappast blivit några personskador med tanke på att han hade parkerat..
men men grappar ni kanske blev födda utan humor ?

som sagt, varför är jag ett pucko ?
:rolleyes: Sorry, trodde du njöt av den översta olyckan.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln