Även MC-Polisen gör det (klotar)

Struve

Go å gla
Gick med
17 May 2006
Hoj
Suzuki GSX 400E -83
Hoppas verkligen att det är mest stolheten som fick sig en knäck, aldrig kul att läsa om nånn som åkt av, oavsett om det är civilt eller polis.

Hoppas att han redan är uppe och hoppar runt och allmänt glad. :tummenupp

GeFeldz

Joråsåatteh...
Gick med
22 May 2006
Hoj
2005 BMW R1200ST och 2021 CF Moto Cforce 1000
Stackarn =(

Hoppas han slipper några permanenta skador. Det är aldrig kul med trafikolyckor.

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Jag skulle bli grymt imponerad om poliser verkligen var så unika att dom aldrig krockade/klotade. Då vet jag vad jag skulle vilja bli :hihi
Skämt osido - tummarna hålls även får farbror blå.

GSX1100G

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2006
Hoj
Ktm 640/625 -02/03
polisen i sin uniformella mening kanske inte är det trevligaste, men med tanke på att det är en person som kör hojen/bilen som kanske har familj och barn så önskar man ju alldrig att han skulle skada sig i alla fall, komentarer som att polisen är skit visar bara på omognad.

(mitt första inlägg) :banana

kenny_dff

A.C.A.B.
Gick med
15 Jun 2006
Hoj
Cbr 600 rr -03 Stunt Fighter
haha ja e omogen ska aldrig bli vuxen.. jag o peter pan o michael jacksson forever young/alphaville hahaa ACAB

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Jag tycker över lag att just MC-poliser är riktigt trevliga...

Ett exempel hände min polare i V-ås häromdagen när han var påväg till LKPG...

En Blå-vit MC Kom ifatt och slog på blinket... polaren stannar(kan bero på att han körde upp för en vecka sen)..

Polisen: -Fan.... Jag trodde jag skulle få jaga lite... inte en gång har jag fått jaga idag..

Polarn: -jahopp... ehh

Polisen: -Men du.... du har ju ingen skylt..??

Polarn tar upp skylten ur sin väska o säger: - den lossna... så jag la den i väskan..

Polisen: -OK... men du.. sätt på den för en bit längre bort står några kollegor och de e inte lika snälla som jag.. Kör lungt... Hej då...

Sen stack han... mycket riktigt stod ett par bilar o en hoj till längre bort oxå..

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
GSX1100G skrev:
2287470 polisen i sin uniformella mening kanske inte är det trevligaste, men med tanke på att det är en person som kör hojen/bilen som kanske har familj och barn så önskar man ju alldrig att han skulle skada sig i alla fall, komentarer som att polisen är skit visar bara på omognad.

(mitt första inlägg) :banana

Instämmer. Hoppas som sagt att det var stoltheten som fick den värsta snytingen...
Jag måste nog tillägga att jag är imponerad av många poliser. Fatta hur mkt skit de får stå ut med i sitt yrke!?
Jag skulle då aldrig palla det....som yrkeschaufför ser jag en hel del om dagarna. Det räcker gott och väl för att det ska rinna över emellanåt.

Visst - blir jag av med lappen så svär jag säkert en hel del. Men då har jag gjort mig förtjänt av det. That´s it!

//Anders

Dominator-Rocks

Guest
kenny_dff skrev:
2287531 haha ja e omogen ska aldrig bli vuxen.. jag o peter pan o michael jacksson forever young/alphaville hahaa ACAB

:fyllisar du mycke ? Eller håller du på med :konstiga Piller

Du verkar vara lite Retarded!

ACAB yeaahh :machinegu en snut osv !

Faan asså du är min idol ! :yoparty

Runken

kör som om det vore sista gången
Gick med
27 May 2003
Hoj
NV 250 -55
mb skrev:
2284033 Polisbilar är ju överrepresenterade i olycksstatistiken så varför vara förvånad när det gäller MC? Hoppas det gick bra för föraren.

Tvivlar på att de är mer överrepresenterade, men å andra sidan så rullar en p-bil 30-40 mil per dag. Och så har dom mandat att vid vissa tillfällen överskrida hastighetsgränsen och när man pressar en volvo i 180 och en katt eller räv eller annat djur dyker upp så skiter man i det och tar smällen. Med andra ord, de har mer utbildning, utsätts för mer fara och kör mer än andra i trafiken.-

Hoppas att mc föraren mår bra.

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Eas skrev:
2283753 Hoppas att det gick bra för han!

Det skulle varit kul och veta vad det berodde på att han åkte av. För jag "hoppas" att det var rullgrus eller liknande så att polisen kan gnälla lite på VV oxå. Bäst skulle ju vara om någon politiker krasha i ett vajerräcke...

Nej, jag önskar inte att det händer. Men om det hände kan jag lova att dom odödliga skulle göra något åt vajerräckena.

Hoppas polisen inte fick några allvarligare skador!

P.S. Arbetar ganska nära polisen och jag kan garantera att dom flesta passar väldigt bra i yrket. Men som i alla grupper finns det rötägg. D.S.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Rigge skrev:
2284003 En MC Polis som stoppade en kompis välte sin bumse 10 sekunder efter han parkerat. Han vart inte på bättre humör när folk skrattade och tog bilder + att växelpeken gick av... :lol Det vart ombesiktnig för kompisen :4skrika

En ombesiktning för 200 lappar eller vad det nu kostar hade jag gärna betalat för denna upplevelse :hihi

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha