Åååå tjejjer

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
fridolina skrev:
Jag brukar mest köra tillsammans med killar med sporthojar och då brukar det gå undan! :D Har inte haft några problem att hänga med då. Ibland får man t.o.m. hålla igen.. Och ibland hänger man väl inte riktigt med måste jag erkänna.. Största problemet är ju att hojen bara har 50 hästar så på rakorna blir man ju fett frånåkt. Men på små kurviga vägar är det en och annan som blivit impad av hur bra min hoj går (körs). :skrämd

Seså alla sporthojskillar som kört med mig! Ni vet att jag och många andra tjejer inte kör som kärringar! Eller höns eller nåt.. Stötta mig/oss nu!

Nå tjejer, blir det nån tjejtur nån gång? Ska ut med grabbarna som vanligt i helgen, inte en enda tjej ska med va jag vet, kanske en som ska sitta bakpå. Personligen har jag inte några som helst problem med att köra med killar. Ni är så trevliga så! Ensam tjej med massa killar runt sig är ju en dröm :tummenupp Sist blev det ju en trevlig grillfest som avslutning på en blöt men kul hojdag. Jag trivs som fisken (men jag luktar som hallon :p ) :tummenupp

Jag får väll passa att vara lite snäll för en gångs skull. Fridolina har riktigt bra fart på BMW:n, har iofs bara legat bakom ett par mil men för att vara en liten Bumse så pinna det på bra. Kanske hade att göra med att vi var på väg för att äta, vad vet jag :rolleyes:
Ut och kör med er nu tjejer :tummenupp

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Skriver från fel Nickname, men skitsamma. TINATJEJEN vid tangenterna.
Ju mer killarna larvar sig här inne, desto skönare ska det bli att åka med bara tjejer.
Tänker inte ens bemöda mig med att ge några svar på sånt larv killarna vräkt ur sig i den här tråden. Alla får köra prexis hur de vill när vi kör.
Helgen 5-6/ är det POWERMEET i Västerås.. Möjligtvis skulle man väl kunna åka på söndagen då, som någon föreslog.
BB I*ll call U tonight :whip

//Tinatjejen

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Ja vet,jag bryr mig inte så om vad killlarna skriver....men det är bara så trist att det måste balla ur jämt......bli så larvigt.

Ska bli jättekul med tjejkörning !! :)

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Ingen som vet vem tjejen är som övningskörde i Rosenhill idag på en röd SV?

Hon var verkligen snygg! :bow

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Vad är det för FEl på er GRABBAR?????

Först går det jäkligt bra att klaga i trådar hit och dit att det är för få tjejer som kör hoj.
Att Ni önskar att Ni hade en tjej som kör hoj eller uppskattar att Ni kör hoj.

Sen när det är massa tjejer som kör och ska ut ihop så är det sjuka/låga och dåliga skämt som är på gränsen till nervärderande.

Varför i hel... hålla på så?

Kan bara meddela herrarna att det är bra många här och i PMC som fått dängen av tjejer gällande körning.

Det finns tjejer som slår många av er om det är det som nu skall räknas enligt er.

Må så vara att en del gör snigel spår, men va fan, ni grabbar sår ju er havre både här och där som sätter sina spår.

Jag persoligen har aldrig varit en tjej som trivs med stora gäng tjejer utan har alltid hållt mig till grabbar. Därav kommer jag troligen inte hänga på denna tur.

Men jag tänker inte håna tjejerna för att dom vill ut och ha en kul dag med åka och skoj.

Så lägg ner nu och uppskatta istället att det blir fler och fler tjejer som kör hoj.

För er tejer som bor långt bort. Boka att bo hos någon här upp och häng på. Säkert någon tjej som erbjuder gratis nattplats. Bensinen är inte dyr och från t ex Jönköping tar det 2 timmar upp.
Tror ni får skoj ihop. Ta med kamera och fota/filma lite.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Halloj!

Jag är ju på Åland på söndag! :( Hoppas ni får superväder och har hur kul som helst! Bry er inte om gliringarna, de är bara avundsjuka för att de inte får hänga med! :tummenupp

Liwa1, jag är vanligtvis inte heller så förtjust i stora samlingar med bara brudar, men efter SMC-kursen på Knutstorp i fredags är jag delvis omvänd! Det var hur kul som helst... men det kanske verkligen ÄR något speciellt med tjejer som kör hoj?!? :cool:

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Yasha skrev:
Halloj!

Jag är ju på Åland på söndag! :( Hoppas ni får superväder och har hur kul som helst! Bry er inte om gliringarna, de är bara avundsjuka för att de inte får hänga med! :tummenupp

Var inte ledsen för att du måste åka till Åland :7peta Nu har du ju ännu mer pulver i hojen och ingen Kratta som ska med och meka sönder den - utan du kan köra hela tiden :p Blir väl ännu fler som du kör ifrån denna gång med träning från Knutstorp och Midlanda i ryggen... :bow

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TomK skrev:
Var inte ledsen för att du måste åka till Åland :7peta Nu har du ju ännu mer pulver i hojen och ingen Kratta som ska med och meka sönder den - utan du kan köra hela tiden :p Blir väl ännu fler som du kör ifrån denna gång med träning från Knutstorp och Midlanda i ryggen... :bow
Inte är jag ledsen för att jag ska åka till Åland!!! Bara ledsen att tjejerna ska köra när jag är borta... Jag ser verkligen fram emot helgen, Tom!

Krattan mekade lite mycket med hojen i lördags, men det VAR ju för att den skulle bli bättre... :p Nu ska vi vara snälla mot honom! :crash

Vi syns på fredag!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Sara skrev:
Samma här! Hade vart kul att åka bara tjejer nån gång!

Åkte Enköping-Linköping tur och retur i lördags.
Inga större problem..
Om ni vill så kan nog sovplatser ordnas i sthlms trakten :D (nu lär väl killarna skriva ännu mer här)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Yasha skrev:
Halloj!

Liwa1, jag är vanligtvis inte heller så förtjust i stora samlingar med bara brudar, men efter SMC-kursen på Knutstorp i fredags är jag delvis omvänd! Det var hur kul som helst... men det kanske verkligen ÄR något speciellt med tjejer som kör hoj?!? :cool:

Jaså Åland? Kryssning eller träningsläger?

Gliringar och larv från killar bryr jag mig inte om.
Är åxå en av dem som sällan umgåtts med tjejer, mest p.g.a smink, kläder, bra betyg, röka, göra sig till etc. inte har legat på min toplista av intressen. Men här har vi ju en hel hög likasinnade :tummenupp So why not?
KLart fan vi är speciella! Vi utstår gliringar och påhopp, dåliga raggtekniker och killar som glor OCH vi går vår egen väg. Med eller utan snigelspår.

fridolina

Guest
Liwa1: jag kör oxå bara med killar och tycker huvudsaken är att man håller ungefär jämnt tempo och att man har kul ihop. Nu när jag blivit singel har jag inte problem med att någon opponerar sig mot att jag kör med andra killar (och bjuder hem dem på grillfest ;) ). Men att dra ihop ett tjejgäng är faktiskt en kul grej! Innebär dock inte att jag kommer överge mina underbara kill-hojpolare :p Alltid kul å träffa nytt folk :tummenupp

M:et: tack för lite support :) Men att köra fort är ju en valfri sak, alla är inte lika korkade som jag och riskerar liv och körkort varje gång man är ute å kör. Man behöver inte "bevisa" nåt för nån, men själv är jag så att jag hela tiden måste köra så offensivt jag kan. Korkat. Bara för att det är så himla kul!!

Soppatorsken: torsk luktar oxå fisk :fakta

Tjejer: söndag låter bra! jag är på! ska bli kul! :squid

Tina: jag hade bra betyg, gillar smink och kläder, får jag följa med ändå..? ;)

/F.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
fridolina skrev:
Tjejer: söndag låter bra! jag är på! ska bli kul! :squid

Tina: jag hade bra betyg, gillar smink och kläder, får jag följa med ändå..? ;)

/F.

Then söndag it is.

Haha. Jag hade åxå bra betyg, men de tog inte upp hela min värld så jag var tvungen att prata om dem alla raster och på väg till och från skolan.
Jag gillar inte smink, för jag är SÅ kass på det.
Kläder gillar jag, men som sagt. Inget av dessa tog upp min värld och gör det fortfarande inte.

Jag var helt enkelt för lat för att lyssna på de andra tjejernas hets kring nästa veckas prova, samtidigt som de frenetiskt rotade i sina sminkväskor och försökte komma i ett par medium byxor fast de vet så väl att det har large :D

Istället pluggade jag så mycket jag tyckte räckte inför provet, (ingen ide att hetsa kring provet. prov hade man ju nästan jämnt i plugget), lät mina kompisar sminka mig när de tjatade om det och hade inga som helst problem att komma i mina kläder :cool: (hm.. ja låter ju som tjuren ferdinand nu ju)

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Prillan73 skrev:
Ja vet,jag bryr mig inte så om vad killlarna skriver....men det är bara så trist att det måste balla ur jämt......bli så larvigt.

Hmmm.... :rolleyes: Tror ju då inte att något var så seriöst menat..... Mattias mfl. är SNÄLLA pojkar..... Eller hur?! :whip :D

Att man tycker att inläggen går överstyr, trissar ju bara "stämningen".... Det är väll för sören bara att ignorera "löjliga" inlägg, eller har jag fel NU_IGEN!?

Det är bara att gilla läget och tänka efter två sekunder innan man postar/läser ett inlägg. Ibland kanske ironin inte är självklar och då kanske det är bättre att skicka ett PM isället för att förstöra en tråd?!

Söndag lirar för mej om ringarna är på plats och Watson befinner sig på fastlandet..... Semestern börjar på lördag och då kan allt hända!! :D

/FrökenW

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
watson skrev:
Hmmm.... :rolleyes: Tror ju då inte att något var så seriöst menat..... Mattias mfl. är SNÄLLA pojkar..... Eller hur?! :whip :D

Att man tycker att inläggen går överstyr, trissar ju bara "stämningen".... Det är väll för sören bara att ignorera "löjliga" inlägg, eller har jag fel NU_IGEN!?

Det är bara att gilla läget och tänka efter två sekunder innan man postar/läser ett inlägg. Ibland kanske ironin inte är självklar och då kanske det är bättre att skicka ett PM isället för att förstöra en tråd?!

Söndag lirar för mej om ringarna är på plats och Watson befinner sig på fastlandet..... Semestern börjar på lördag och då kan allt hända!! :D

/FrökenW

RINGARNA?! :eek:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM