Jonne_boy
Äntligen tillbaka
Prillan73 skrev:Jag har kört med er EN gång.......kom bort på en gång.....så det kändes ju inte så kul.......Tur Freppa o nån till va med !
det va jag det som åkte med tillbaka...
Prillan73 skrev:Jag har kört med er EN gång.......kom bort på en gång.....så det kändes ju inte så kul.......Tur Freppa o nån till va med !
fridolina skrev:Jag brukar mest köra tillsammans med killar med sporthojar och då brukar det gå undan! Har inte haft några problem att hänga med då. Ibland får man t.o.m. hålla igen.. Och ibland hänger man väl inte riktigt med måste jag erkänna.. Största problemet är ju att hojen bara har 50 hästar så på rakorna blir man ju fett frånåkt. Men på små kurviga vägar är det en och annan som blivit impad av hur bra min hoj går (körs).
Seså alla sporthojskillar som kört med mig! Ni vet att jag och många andra tjejer inte kör som kärringar! Eller höns eller nåt.. Stötta mig/oss nu!
Nå tjejer, blir det nån tjejtur nån gång? Ska ut med grabbarna som vanligt i helgen, inte en enda tjej ska med va jag vet, kanske en som ska sitta bakpå. Personligen har jag inte några som helst problem med att köra med killar. Ni är så trevliga så! Ensam tjej med massa killar runt sig är ju en dröm Sist blev det ju en trevlig grillfest som avslutning på en blöt men kul hojdag. Jag trivs som fisken (men jag luktar som hallon )
Emmi skrev:Jag hade gärna hängt på, men jag bor så långt från stockholm...=(
Yasha skrev:Halloj!
Jag är ju på Åland på söndag! Hoppas ni får superväder och har hur kul som helst! Bry er inte om gliringarna, de är bara avundsjuka för att de inte får hänga med!
Inte är jag ledsen för att jag ska åka till Åland!!! Bara ledsen att tjejerna ska köra när jag är borta... Jag ser verkligen fram emot helgen, Tom!TomK skrev:Var inte ledsen för att du måste åka till Åland Nu har du ju ännu mer pulver i hojen och ingen Kratta som ska med och meka sönder den - utan du kan köra hela tiden Blir väl ännu fler som du kör ifrån denna gång med träning från Knutstorp och Midlanda i ryggen...
Sara skrev:Samma här! Hade vart kul att åka bara tjejer nån gång!
Yasha skrev:Halloj!
Jag är ju på Åland på söndag! Hoppas ni får superväder och har hur kul som helst! Bry er inte om gliringarna, de är bara avundsjuka för att de inte får hänga med!
Liwa1, jag är vanligtvis inte heller så förtjust i stora samlingar med bara brudar, men efter SMC-kursen på Knutstorp i fredags är jag delvis omvänd! Det var hur kul som helst... men det kanske verkligen ÄR något speciellt med tjejer som kör hoj?!?
fridolina skrev:Tjejer: söndag låter bra! jag är på! ska bli kul!
Tina: jag hade bra betyg, gillar smink och kläder, får jag följa med ändå..?
/F.
Prillan73 skrev:Ja vet,jag bryr mig inte så om vad killlarna skriver....men det är bara så trist att det måste balla ur jämt......bli så larvigt.
watson skrev:Hmmm.... Tror ju då inte att något var så seriöst menat..... Mattias mfl. är SNÄLLA pojkar..... Eller hur?!
Att man tycker att inläggen går överstyr, trissar ju bara "stämningen".... Det är väll för sören bara att ignorera "löjliga" inlägg, eller har jag fel NU_IGEN!?
Det är bara att gilla läget och tänka efter två sekunder innan man postar/läser ett inlägg. Ibland kanske ironin inte är självklar och då kanske det är bättre att skicka ett PM isället för att förstöra en tråd?!
Söndag lirar för mej om ringarna är på plats och Watson befinner sig på fastlandet..... Semestern börjar på lördag och då kan allt hända!!
/FrökenW
Träningsläger, typ! Ca 25 motardhuliganer. Och så jag!Tinatjejen skrev:Jaså Åland? Kryssning eller träningsläger?
Mattias skrev:Watson och jag har ring-affärer ihop. Vad är det hemska?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|