Åååå tjejjer

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Mattias skrev:
Watson och jag har ring-affärer ihop. Vad är det hemska?

Ja, va fn..... Lika bra att berätta för dem älskling!!! :kär Ta det varsamt med Flemming bara.... :D :D Han trodde att jag menade allvar den där kvällen då piskan kom bort.... :whip

/FrökenW

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hmm, tydligen är det alltid lätt att missförstå folk.

Jag har inget mot tjejgäng som åker ihop och visst är det trevligt.
Har åkt med tidigare men hur jag än säger det så kommer det misstolkas åt alla håll och kanter :(

Bara för att det inte ger mig det jag vill och passar mig så är det inget fel på det. Kanske mig det är fel på eller så har jag fått min dos av tjejer i grupp förmycket tidigare i mitt liv ;) (fråga inte)

Många av tjejerna här har jag träffat och tycker bra om.

Så vrid inte till allt nu. Det är olika saker som passar alla. :tummenupp

Dock önskar jag er en väldigt trevlig tur och hoppas på få se foton från turen.

P.S Ringar kan vara kolvringar till :squid

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Prillan73 skrev:

Jag har kört med er EN gång.......kom bort på en gång.....så det kändes ju inte så kul.......Tur Freppa o nån till va med ! :)

For you my dear - anything. Det var jag och Tom som var ute och lekte med dig. Och enda skälet till att du kom bort var att NÅGON (hej hej Per) glömde vänta i Rosenhill. Annars väntar vi ju ALLTID på att alla kommer ikapp så att man vet att alla mår bra och hittar - Det är ju inte skoj om någon kommer bort pga att personen tog höger istället för vänster i en korsning (vilket är helt naturligt efter som höger är en bra politisk inriktning. Så ÄR det), och så går resten och oroar sig för att personen ifråga ligger i ett dike.

Sedan är jag ju långsam som få själv, så för mig gjorde det absolut inget att köra med dig. Skillnaden mellan dig och 90% av resten av SH är att de gasar på rakorna. Du håller konstant hastighet.

/Freppa, som är långsammare än tåget, men har kul ändå

Ps. Personligen tycker jag det är synd om ni tjejer åker för er själva istället för med oss andra. För att citera Madhonda - "Jag är först och främst sporthojsförare, inte tjej!". Bakom hjälmen vet ingen vem du är och mångfald är bra (framförallt vid stoppen när vi snackar strunt, för då kan jag försöka imponera på er medelst mina oerhörda kunskaper om kapitalismens underbara värld. Vilket går åt helvete. Men jag måste öva ;))

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
watson skrev:
Ja, va fn..... Lika bra att berätta för dem älskling!!! :kär Ta det varsamt med Flemming bara.... :D :D Han trodde att jag menade allvar den där kvällen då piskan kom bort.... :whip

/FrökenW

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJ!!!! :gråta :gråta :gråta

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Mattias skrev:
Watson skaffar en ny piska åt dig. Det var klumpigt att slarva bort din.

Ringar och piskor SH.com har väl inte bytt namn till S&M.com?. :eek:
Och om så är fallet så gissar jag att Watson är härskarinnan och Mattias slaven?. :D

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ja, först o främst är vi hojåkare men o andra sidan så är väl tanken med en tjejtur den att vi får chansen att träffa varandra.
På dom flesta åkturerna så brukar inte alla damer härifrån sporthoj hänga med pga olika saker.
Därför tycker jag det kan vara roligt att köra bara vi damer.
Själv kör jag inte alls fort o det handlar väl inte heller om att vi fixar en tjejtur för att alla kör så himla långsamt.
Det finns många här som kör bättre o snabbare än många andra. Och det skulle inte förvåna mig om jag ändå hamnar sist i ledet just pga mitt nya körkort och sega hoj...

Söndag den 6/7 är bokat såvida regnet inte öser ner
Men, vart skall vi vända våra framhjul då? Förslag på fina vägar?

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hightuned skrev:
Ringar och piskor SH.com har väl inte bytt namn till S&M.com?. :eek:
Och om så är fallet så gissar jag att Watson är härskarinnan och Mattias slaven?. :D

Denna tråd kanske skulle flyttas till "super retard-hörnan" istället (SM, du vet... :rolleyes: :rolleyes: )

Är det så genomskinligt att det är jag skóm härskar och söndrar?!? :D :D Tur att Mattias mekar ihop det mesta!!

/Madame svart

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Liwa1 skrev:
Hmm, tydligen är det alltid lätt att missförstå folk.

Jag har inget mot tjejgäng som åker ihop och visst är det trevligt.
Har åkt med tidigare men hur jag än säger det så kommer det misstolkas åt alla håll och kanter :(

Bara för att det inte ger mig det jag vill och passar mig så är det inget fel på det. Kanske mig det är fel på eller så har jag fått min dos av tjejer i grupp förmycket tidigare i mitt liv ;) (fråga inte)

Många av tjejerna här har jag träffat och tycker bra om.

Så vrid inte till allt nu. Det är olika saker som passar alla. :tummenupp

Dock önskar jag er en väldigt trevlig tur och hoppas på få se foton från turen.

P.S Ringar kan vara kolvringar till :squid
Jag förstår inte riktigt vad du menar med att vrida till..
Jag har inte sett någon ta illa upp av vad du skrev. (eller har jag läst slarvigt?) Alla får göra PRECIS som de vill.
Men man blir ju lite grinig när folk(inte du) går in och skriver en massa blaj eller gnäller när vi är ett gäng som ser fram emot att träffas.
Jag har iaf INTE tagit illa upp av nått du skrivit.
Tina

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Bikerbitch skrev:
Ja, först o främst är vi hojåkare men o andra sidan så är väl tanken med en tjejtur den att vi får chansen att träffa varandra.
På dom flesta åkturerna så brukar inte alla damer härifrån sporthoj hänga med pga olika saker.
Därför tycker jag det kan vara roligt att köra bara vi damer.
Själv kör jag inte alls fort o det handlar väl inte heller om att vi fixar en tjejtur för att alla kör så himla långsamt.
Det finns många här som kör bättre o snabbare än många andra. Och det skulle inte förvåna mig om jag ändå hamnar sist i ledet just pga mitt nya körkort och sega hoj...

Söndag den 6/7 är bokat såvida regnet inte öser ner
Men, vart skall vi vända våra framhjul då? Förslag på fina vägar?

Beror ju på om damsällskapet vill åka sthlm, U-sala eller V-ås. U-sala och V-ås kan jag nog en hel del fina vägar. Sthlm är de nog lite sämre med..

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Freppa skrev:
Ännu mer Depeche Mode: "Masters and Servants"......

It's alot like life..... :D :D DM lirar på alla sätt och vis!! :rock Rammstein har en del fräcka texter oxå... :D :D

Tina: Uppsala lirar bättre för mej, men jag är ju inte den som ska bestämma något, då jag inte ens vet om jag är hemma på söndag... :rolleyes:

/Fröken grå

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
watson skrev:
Denna tråd kanske skulle flyttas till "super retard-hörnan" istället (SM, du vet... :rolleyes: :rolleyes: )

Är det så genomskinligt att det är jag skóm härskar och söndrar?!? :D :D Tur att Mattias mekar ihop det mesta!!

/Madame svart

Im not a retard, mommy just says im special?. :D

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Bestrafe mich
bestrafe mich
Stroh wird Gold
und Gold wird Stein
deine Größe macht mich klein
du darfst mein Bestrafer sein

Der Herrgott nimmt
der Herrgott gibt

Bestrafe mich
bestrafe mich
du meinst ja
und ich denk nein
schließ mich ein in dein Gebet
bevor der Wind noch kälter weht

Deine Größe macht mich klein

Deine Größe macht mich klein
deine Größe macht ihn klein
du wirst meine Strafe sein
Der Herrgott nimmt
der Herrgott gibt
doch gibt er nur dem
den er auch liebt
bestrafe mich
__________________-

Nä, nu måste jag nog gå och spanka mig själv....

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Om du är villig att hjälpa till så visst! Annars är det som vanligt - singel och arbetsnarkoman med casual spanking.

/The löööövedoctor

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Freppa skrev:
Om du är villig att hjälpa till så visst! Annars är det som vanligt - singel och arbetsnarkoman med casual spanking.

/The löööövedoctor

Nu på sommaren är jag ganska arbetsskygg och enligt stjärnornas förhållande till zodiakens tecken, så lirar det inte just nu. :D :D Jag har ju förövrigt förlagt min/Anjas (eller hur det var) piska och mina andra grejjer är nog lite för mycket överkurs för dej.... :D :D

/FW

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...