*/*NU har jag hamnat i klistret
Jag ringde blåögt in till IF och frågade om försäkring på min honda CBR 954RR
Jag frågar vad självrisken ligger på, han svarar 6000. Sen lägger jag på att "Även om min son som är under 25 lånar den och kör av vägen? Jag har nämligen hört att det blir dubbelt så dyrt.(???)" Han svarar, ja den kommer bara kosta 6000 oavsett vem som kör och kraschar"
Taget tänker jag.............................
Detta samtal är ordagrant, tecknade bara för kanske 2 veckor sedan. Olyckan var dock framme väldigt nyligen och det verkar som om jag blivit rätt så )(/&%¤#"#¤%&/&% över telefonen då allt pekar på en självrisk på 25000:- ??
Va fan liksom Jag är rätt nere, hojen är ju typ värt det i inlösen liksom..
Lite frågor, måste dom spela in sådana samtal? Finns det någon lag eller liknande?
Vad borde jag göra? Jag HAR blivit felledd men hur skall jag gå till väga?
Behöver massa hjälp nu
Jag ringde blåögt in till IF och frågade om försäkring på min honda CBR 954RR
Jag frågar vad självrisken ligger på, han svarar 6000. Sen lägger jag på att "Även om min son som är under 25 lånar den och kör av vägen? Jag har nämligen hört att det blir dubbelt så dyrt.(???)" Han svarar, ja den kommer bara kosta 6000 oavsett vem som kör och kraschar"
Taget tänker jag.............................
Detta samtal är ordagrant, tecknade bara för kanske 2 veckor sedan. Olyckan var dock framme väldigt nyligen och det verkar som om jag blivit rätt så )(/&%¤#"#¤%&/&% över telefonen då allt pekar på en självrisk på 25000:- ??
Va fan liksom Jag är rätt nere, hojen är ju typ värt det i inlösen liksom..
Lite frågor, måste dom spela in sådana samtal? Finns det någon lag eller liknande?
Vad borde jag göra? Jag HAR blivit felledd men hur skall jag gå till väga?
Behöver massa hjälp nu