Nu skall jag vara lite besvärlig men det är inte personligt menat.
Att man inte skall lita på telefonförsäjare trodde jag alla visste.
Hur svårt kan det vara att faktiskt läsa avtalstexten så att man vet vad försäkringen gäller?
Lånar man ut sin hoj får man väl vara beredd på att nått händer inte sant?
Avslutningsvis förstår jag inte varför detta är trådskaparens problem, rimligtvis borde väl grabben som vurpat få betala självrisken. Om inte annat får väl pappa begära kvarstad på pojkens veckopeng
Det finns ju en anledning till att villkoren är som dom är, hojar som lånas ut till personer skrivna på annan adress vurpas ju uppenbarligen i högre omfattning.
Om en försäljare talar om för dig att en vara kostar 10K och när räkningen kommer, så kostar den 50K, får man då skylla sig själv tycker du eller är det nåt jävligt fucked up med systemet som tillåter det att vara så?
Man avtalar inte om en försäkring+pris över telefon, där priset inte alls stämmer med verkligheten, det är lika mkt bedrägeri som nåt annat. Även telefonförsäljare har regler och avtal att följa.