ÅKA i Eskilstuna i vår ?????

Kaipan

Det var inte jag
Gick med
9 May 2007
Hoj
hojlös :(
Nu på Lördag tycks det kunna bli en bra dag för att träffas:tummenupp och köra en vår sväng?!
jag hittar ingenstans men hänger gladeligen på någon annan, förutsatt att tempot inte är alltför högt :gnissla

Nån som :yoparty ???

Jag kan tyvärr inte åka på lördag, men åker gärna en sväng på söndag!

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Var ut och åkte en sväng idag satan va skönt det var att åka riktigt varmt och skönt var det också frös inte det minsta. Möte en hel del hojar ute. Vad har du för dig nu för tiden då Kajpan? Kör du samma hoj nu för tiden?

Tänkte dra ut och gasa lite imorgon så är det någon som är sugen att hänga på så skriv det här så kan vi bestämma tid och plats. Själv är man ledig hela dagen imorgon så det blir nog åka hela dagen :yoparty

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
På lördag tänkte jag och förmodligen några till ta en lite längre tur om vädret blir så bra som det verkar. :) Rosenhill är målet, utgår från Markan i Strömsholm, och åker via Etuna, Sundbyholm, Kjula, Mariefred, etc.

Haka på, bara att sitta på fiket vid Rosenhill med massor av bågar runt om sig är värt resan...så har man ju alltid den ökända Slingerbulten lägligt nog alldeles bredvid. :)

/J

Kaipan

Det var inte jag
Gick med
9 May 2007
Hoj
hojlös :(
Tjena!

Var ut och åkte en sväng idag satan va skönt det var att åka riktigt varmt och skönt var det också frös inte det minsta. Möte en hel del hojar ute. Vad har du för dig nu för tiden då Kajpan? Kör du samma hoj nu för tiden?

Tänkte dra ut och gasa lite imorgon så är det någon som är sugen att hänga på så skriv det här så kan vi bestämma tid och plats. Själv är man ledig hela dagen imorgon så det blir nog åka hela dagen :yoparty

Jag har väl inte så mkt för mej nuförtiden, hade min första dag som arbetslös igår. Jo jag har kvar samma hoj som förra året, hade planer på ny hoj till i år men de har jag inte råd med nu när jag är arbetslös.

Jag ska oxå iväg och åka idag, men tar sambon med mej så det blir lugna mil idag.

Hur är det med dej? Har du skaffat en till hoj?

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Jag har väl inte så mkt för mej nuförtiden, hade min första dag som arbetslös igår. Jo jag har kvar samma hoj som förra året, hade planer på ny hoj till i år men de har jag inte råd med nu när jag är arbetslös.

Jag ska oxå iväg och åka idag, men tar sambon med mej så det blir lugna mil idag.

Hur är det med dej? Har du skaffat en till hoj?

Japp vart en till hoj var ju tvungen att ha något att leka med på vintern och i skogarna :banana

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Sitter här och är hur pigg som helst :mad: Är det någon som är sugen att ta en tur imorgon? det ska tydligen vara bra väder imorgon (Söndag) enligt smhi. Jag ska iallafall ut och köra om vädret tillåter.

tommi

Guest
kanske man tar en tur imorron med inte helt säkert dock...

Crank

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Nada
Ja idag blev det åka av. Tror jag drog ihop en 25 mil nu ikväll. Riktigt skönt med lite varmare väder. Blir säkert mer här i helgen. Vi ses på vägarna! :banana

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...