Åka i sthlm ikväll??

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Hoj
ZX9R
Åka i sthlm ikväll den 5/7??

Någon som skall ut och åka i kväll Tisdag den 5/7 i sthlm?? vore kul med ett litet gäng eller stort ;) som kunde dra runt lite, så man slipper glida ensam ;(

Tänkte kanske dra till Rosenhill i Grödinge(Tumba) brukar vara full med hojjar varje dag i veckan. Men häder det något annat kul är jag öppen för alla förslag på åkning :yoparty

Åka...åka.....

Last edited:

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Hoj
ZX9R
Runt 20:00 funkar bra. Hittar till tulling, men hantverkabyn vet jag inte riktigt :confused: Men jag bor också i huddinge...eller rättare sagt i Flempan...så vi kanske kan träffas vid flempan station till och med?

Ännu så verkar det vara vi två, men hoppas lite mer folk ansluter, men vi åker lite hur som helst :yoparty

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Skulle gärna ha dykt upp. Efter gräl med fastighetsskötaren där jag har garageplats, vilket resulterade i att jag fortfarande inte har en fungerande "knapp" att komma in i garaget med, så får jag hoppa över denna kväll.

Fastighetsskötaren:
-Men hur ofta behöver du komma in i garaget då?

loser (i +30 grader, sol och perfekt hojväder):
- #%&#&%#&%#&%#&%#&%&#

Tigerlilly

OBS! Vanebildande
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Blivande monsterägare
Jag hade gärna hängt på (om jag hinner med, den där ser ut att gå FOORT :lol ) Men jag kan inte ikväll :huvet . Men man kanske e välkommen en annan gång?!/L

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Hoj
ZX9R
Du är alltid välkommen Tigerlilly!! :tummenupp
Vi ska ut några stycken imorgon, en annan med en Bandit ska också med då :lol vi tänkte åka till storstugan och se om det är några hojar på träffen där, du är välkommen med om du vill!

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Känns fel att bryta sig in i sitt eget garage dock. Men jag kan dock skriva under på att mer puckad människa än denna kvinna har jag sällan träffat.
Blir nog ett samtal till hennes chef lite senare (har gett henne tidsfrist tills imorgon lunch, med kravet att 08:00 står hon personligen vid garageporten och släpper ut mig när jag skall till jobbet).

//D

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Hoj
ZX9R
Struligt när det blir strul....Hmmm :3freak

Men vi är några som tänkte åka iväg imorgon till storstugan på drottningholm och kika och även åka runt lite, häng gärna med då om du får ut hojen LOSER :va

Tror vi åker vid 18:00 - 19:00 tiden kanske.

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Hoj
ZX9R
Vi åker nu. Är det någon annan som vill haka på så är det bara att komma till Rosenhill i Grödinge (Tumba) :tummenupp

Silverpil, hörde inget från dig, om du fortfarande vill hänga på så kom till grödinge eller ring mig.

Annars om ni är sugna så blir det drottningholm och brostugan där som gäller imorgon. Skicka ett PM till mig om ni vill hänga med så bestämmer vi mötes plats :)

Happy riding!! :squid

Last edited:

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
loser skrev:
Känns fel att bryta sig in i sitt eget garage dock. Men jag kan dock skriva under på att mer puckad människa än denna kvinna har jag sällan träffat.
Blir nog ett samtal till hennes chef lite senare (har gett henne tidsfrist tills imorgon lunch, med kravet att 08:00 står hon personligen vid garageporten och släpper ut mig när jag skall till jobbet).

//D

Fan vad gulliga vovvar du har. :krama
Är dom lika snälla som dom ser ut?

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Marcus75 skrev:
Struligt när det blir strul....Hmmm :3freak

Men vi är några som tänkte åka iväg imorgon till storstugan på drottningholm och kika och även åka runt lite, häng gärna med då om du får ut hojen LOSER :va

Tror vi åker vid 18:00 - 19:00 tiden kanske.

Tränings och festkväll på onsdag, sorry. Nästa vecka är jag tillbaka i staden med bättre tid för lek och bus. :tummenupp

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Retep skrev:
Fan vad gulliga vovvar du har. :krama
Är dom lika snälla som dom ser ut?

Mina favvo-vovvar (dock ej ägare till dem). Bosatta i Los Angeles. Korsning PitBull / Boxer. Hämtade från deathroll på ett animal shelter som små valpar.
Snälla? Beror på vem du frågar? Kvarterts andra hundar / katter? Då blir svaret ett klart nej! Frågar du mig samt alla andra som blir bekanta med dem på rätt sätt, så är det svårt att slita sig ifrån dem. :)

Bifogat

• mjau.jpg
    mjau.jpg
    72 KB · Visningar: 88
  • bus.jpg
    bus.jpg
    77.9 KB · Visningar: 83

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
loser skrev:
Mina favvo-vovvar (dock ej ägare till dem). Bosatta i Los Angeles. Korsning PitBull / Boxer. Hämtade från deathroll på ett animal shelter som små valpar.
Snälla? Beror på vem du frågar? Kvarterts andra hundar / katter? Då blir svaret ett klart nej! Frågar du mig samt alla andra som blir bekanta med dem på rätt sätt, så är det svårt att slita sig ifrån dem. :)

Att den där rasen finns kvar :va jaja, Jag ska inte sno tråden...

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Retep skrev:
OK, dom är lite "vassa" då eller?

Enkelt uttryckt:
Jag skulle inte vilja vara den som kommer in i huset med dåliga intentioner om vovvarna inte känner dig sedan tidigare. Är husse / matte eller någon kändis med så är det inga problem, då är de världens goaste små bebisar. Mao så är de perfekta vakt-syskonparet att ha hemma på gården (I LA behövs det).

//D

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Teo skrev:
Att den där rasen finns kvar :va jaja, Jag ska inte sno tråden...

Tråden har redan spårat ur (mycket till min förtjänst). Dessa två är inte renrasiga på något sätt, men kan inte förstå hur man kan uttrycka sig på det sätt som du gör ang en specifik ras. Allt har att göra med hur man låter hunden växa upp, en labrador kan vara minst lika aggresiv som en annan hundras. Dock så borde man införa lämplighetstest för folk att ha hund överhuvudtaget, samt göra det lättare att förlora vårdnaden om man missköter sina djur.

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Hoj
ZX9R
loser skrev:
Tränings och festkväll på onsdag, sorry. Nästa vecka är jag tillbaka i staden med bättre tid för lek och bus. :tummenupp

Det är lungt, vi lär åka nästa vecka med så det är bara att vi hörs av och drar ihop nått när det passar :tummenupp

Jag addar dig så kan jag lätt hitta dig igen. Jag drar kanske upp en ny tråd nästa vecka om åkning.

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Marcus75 skrev:
Det är lungt, vi lär åka nästa vecka med så det är bara att vi hörs av och drar ihop nått när det passar :tummenupp

Jag addar dig så kan jag lätt hitta dig igen. Jag drar kanske upp en ny tråd nästa vecka om åkning.

Bra där!

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Hoj
ZX9R
loser skrev:
Tråden har redan spårat ur (mycket till min förtjänst). Dessa två är inte renrasiga på något sätt, men kan inte förstå hur man kan uttrycka sig på det sätt som du gör ang en specifik ras. Allt har att göra med hur man låter hunden växa upp, en labrador kan vara minst lika aggresiv som en annan hundras. Dock så borde man införa lämplighetstest för folk att ha hund överhuvudtaget, samt göra det lättare att förlora vårdnaden om man missköter sina djur.

Det är lungt att tråden spårat iväg, trådens datum är ju ändå ute nu, vi åkte ju igår :tungan

Håller helt med om det du säger om hundar i allmänhet, det är upp till hur de uppfostras och vilka ägare de har. Man måste ha Mc kort och visa att man kan köra Mc vettigt....lika borde det vara med hund i vissa fall.

Hundarna är ruskigt fina & söta hur som helst!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning