Häftigt, kul att se! Jag föredrar dock att lägga mitt försäsongsmeck under vinter hehe![]()
Nja, är inte så skönt på vintern i garaget, sen tog det ett tag att samla delar, saknas fortfarande en hel del...
Sen skulle det vara kallt i ett par veckor till, så man kanske är klar tills värmen kommer ändå....
Hör av mig när det är tid för fjäderbyte i framgaffeln, tror den behöver hårdare fjädrar och då skall du få äran att visa hur man gör!![]()
Bara att höra av sig
Edit: Säg till innan du byter fjädrar, så tar vi reda på vilka fjädrar du har och vilka du ska ha.
grabbar!!! Har ni märkt att solen har varit framme i nästan en hel vecka nu!!
Någon mer än jag som vill åka?
Vill och vill, i måndags blev det andra turen för i år och första gången jag kunde filma lite på riktigt med nya GoPron. Ut och gasa bara, nu är det vår!![]()
Suger balle att det ska vara så helvetes kallt på morgnarna, vill kunna åka till jobbet!
Någon som vill ta en lugn lördagstur i veckan om vädret tillåter? Tar fram min hoj idag!1
Någon som vill ta en lugn lördagstur i veckan om vädret tillåter? Tar fram min hoj idag!1
Det skulle kunna vara något. Har ni sett vädret närmsta tiden eller? Det här är ju underbart!!!
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/chart.do?geonameid=2694762
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |