TheWhip
Medlem
Har mötesplatsen för valborgskortegen ändrats? Såg en video från förra(?) året och då stog alla uppställda på en lång väg?
Äh! Valborgskortegen är för gynstolar.
Har mötesplatsen för valborgskortegen ändrats? Såg en video från förra(?) året och då stog alla uppställda på en lång väg?
Häftigt, kul att se! Jag föredrar dock att lägga mitt försäsongsmeck under vinter hehe
Nja, är inte så skönt på vintern i garaget, sen tog det ett tag att samla delar, saknas fortfarande en hel del...
Sen skulle det vara kallt i ett par veckor till, så man kanske är klar tills värmen kommer ändå....
Hör av mig när det är tid för fjäderbyte i framgaffeln, tror den behöver hårdare fjädrar och då skall du få äran att visa hur man gör!
Bara att höra av sig
Edit: Säg till innan du byter fjädrar, så tar vi reda på vilka fjädrar du har och vilka du ska ha.
grabbar!!! Har ni märkt att solen har varit framme i nästan en hel vecka nu!!
Någon mer än jag som vill åka?
Vill och vill, i måndags blev det andra turen för i år och första gången jag kunde filma lite på riktigt med nya GoPron. Ut och gasa bara, nu är det vår!
Suger balle att det ska vara så helvetes kallt på morgnarna, vill kunna åka till jobbet!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|