kolla med stefan
0708242122
riktigt duktig kille , håller till i rimforsa hälsa från mig ,
annars har du de i Tornby , de har fixat lite snabbjobb till mig med gott resultat
Löste sig. Tack ändå.
kolla med stefan
0708242122
riktigt duktig kille , håller till i rimforsa hälsa från mig ,
annars har du de i Tornby , de har fixat lite snabbjobb till mig med gott resultat
Jag skulle vilja ut och åka med, där bak på en hoj, är det någon som kan ställa upp på detta, vi kan köra typ 1-2 timmar och jag betalar ju givetvis för att någon ställer upp. Hör gärna av er.
Känner igen mig lite i det och skulle gärna ställa upp. Men jag kör en KTM 625, satt själv på bönepallen häromdagen och jag tappade känseln i röven efter 5-10 minuter![]()
hm provkörde hojen och märkte att växeln va rätt seg och börja skruva loss vänster fram fotpinne och fick se dettaingen som vet var man kan få tag i en sån hyffsat fort så hojen går igenom besiktning (yamaha r1 04) View attachment 402516
Tjena, får hem en vakum-mojäng vilken dag som helst - CarbTune heter den, hoppas den är vettig.
Om du ber snällt så...o sitter vackert - så får du låna - skrik till bara ;D
Tänkte friska upp min egen nyligen införskaffade gixxer 750 srad -96 med den så småningom !
Gött mos, snart är det dags, eller jaa det är det väl redan![]()
Tanken är en tur nästa helg om allt faller på plats.
Låter ju trevligtjobbar hela helgen men om det blir på eftermiddagen så hakar jag på lätt...
![]()
hm provkörde hojen och märkte att växeln va rätt seg och börja skruva loss vänster fram fotpinne och fick se dettaingen som vet var man kan få tag i en sån hyffsat fort så hojen går igenom besiktning (yamaha r1 04) View attachment 402516
Söker lackerare som kan måla en framskärm, underdel samt en bakdel hyffsat snabbt, svart och vitt på glasfiber.. mao inga konstigheter..
Nice!! Var det du som åkte med någon vän utanför Linköping, ( ekholmen ) för 2 veckor sedan?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |