Åka-tråden!

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Hej hopp på er tänkte att det kunde vara dax att damma av däcken på hojen i helgen, har spanat lite väder o söndag ser ut att bli bra. Vad skulle sägas om att träffas statoil ryd kl 14:00 söndag om det är väder. Det vore ju kanon trevligt om vi blev några som kan "puttra" en sväng. Hej på er :tummenupp

hansaa

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Hoj
triumph daytona 675
Hej hopp på er tänkte att det kunde vara dax att damma av däcken på hojen i helgen, har spanat lite väder o söndag ser ut att bli bra. Vad skulle sägas om att träffas statoil ryd kl 14:00 söndag om det är väder. Det vore ju kanon trevligt om vi blev några som kan "puttra" en sväng. Hej på er :tummenupp

Tja! Jag hade tänkt att EV dra en sväng på söndag, vädret ser som sagt ut att bli skapligt då. återkommer med ett svar :)

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r

Är inte så duktig på att hitta i Lkpg, men när jag gjorde en vägbeskrivning är det ju på andra sidan jordklotet för mig :D Är alla från Lkpg här?

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Jag är också på .....ska försöka hinna in till stan vart åker ni ifrån. Tar på mig grejorna och kollar telefonen när jag är i stan....:tummenupp

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Någon som är pigg på en tur i morgon eftermiddag? Skriv några rader då så får vi komma på en mötesplats....

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy