Nope, har inte varit i Lkpg med hojen ännu. Bara glidit i Nkpg![]()
Allright! Skulle vara skoj att dra ihop ett gäng nu i april/maj om vädret
Kan stadga till sig.
Nope, har inte varit i Lkpg med hojen ännu. Bara glidit i Nkpg![]()
Hej hopp på er tänkte att det kunde vara dax att damma av däcken på hojen i helgen, har spanat lite väder o söndag ser ut att bli bra. Vad skulle sägas om att träffas statoil ryd kl 14:00 söndag om det är väder. Det vore ju kanon trevligt om vi blev några som kan "puttra" en sväng. Hej på er![]()
Hej hopp på er tänkte att det kunde vara dax att damma av däcken på hojen i helgen, har spanat lite väder o söndag ser ut att bli bra. Vad skulle sägas om att träffas statoil ryd kl 14:00 söndag om det är väder. Det vore ju kanon trevligt om vi blev några som kan "puttra" en sväng. Hej på er![]()
Någon som är pigg på en tur i morgon eftermiddag? Skriv några rader då så får vi komma på en mötesplats....
Det låter intressantJag bor i Norrköping så jag lär nog hålla mig inom stadens gränser
Fan det är ju bara ett stenkast från stan seanjoel.
Ja det är inte omöjligt, vart vill du åka?Sugen på en tur i morgon om det är väder? Jag kan köra mellan kl 13 o 16......
Spelar ingen roll bara man får känna lite på grejorna...ska vi säga en tid o plats om det är väder?
Allright ny hoj? ser ut att bli uppehåll imorgon iallafall.
Sant, hör av mig imorgonbitti så kan vi kanske ta en sväng.. finns det någon mer som är sugen på planket?Nopp den är gammal, men det är ju så satans ovant så här tidigt på våren..
Sant, hör av mig imorgonbitti så kan vi kanske ta en sväng.. finns det någon mer som är sugen på planket?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |