Pelle
Musteridirektör
Jag är i Norrköping till söndag, är det nån som ska ut och köra eller har tips på bra vägar att utforska kring stan? Körde vägen över Jönåker/Kolmården ner igår, så den känner jag till redan.
Jag är i Norrköping till söndag, är det nån som ska ut och köra eller har tips på bra vägar att utforska kring stan? Körde vägen över Jönåker/Kolmården ner igår, så den känner jag till redan.
...är det nån som ska ut och köra eller har tips på bra vägar att utforska kring stan?...
Blir det nån söndagsåkning?
Tyckte det gick jättebra tills ni svängde höger mot Jönåker!? Stod kvar ett tag för att se om ni kom tillbaka men inte....Körde fel och kunde inte alls hålla samma tempo som göbbarna...
Idag verkar det som att det kommer att bli lite behaglig temp att åka hoj iär det någon som ska med en runda? Statoil ryd 18?
Jag har monterat en sidovagn åt dig så du kan åka i den*gäspar*.....klart jag följer med. Har du drag på denna dära, så kan jag ligga kvar här bak i vagnen...![]()
Jag har monterat en sidovagn åt dig så du kan åka i den![]()
Vilken åktur! Haha akta er för skogstroll på vägarna efter sturefors! Dom springer fram och puttar på oss stackars mc åkare!
![]()
Ja det var en trevlig tur förrutom det där rackarns trolletDet var tur att det gick hyfsta bra ändå
![]()
Skogstroll? Såg det ut såhär?
[YOUTUBE-ID]JQz14HB4KMs[/YOUTUBE-ID]
Vilken åktur! Haha akta er för skogstroll på vägarna efter sturefors! Dom springer fram och puttar på oss stackars mc åkare!
![]()
Vilken tur att det INTE var ett Kolmårdstroll!
Jag är övertygad att somliga kommer att hävda att så var fallet men det vet ju vi att det inte var!![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |