Pelle
Musteridirektör
Jag är i Norrköping till söndag, är det nån som ska ut och köra eller har tips på bra vägar att utforska kring stan? Körde vägen över Jönåker/Kolmården ner igår, så den känner jag till redan.
Jag är i Norrköping till söndag, är det nån som ska ut och köra eller har tips på bra vägar att utforska kring stan? Körde vägen över Jönåker/Kolmården ner igår, så den känner jag till redan.
...är det nån som ska ut och köra eller har tips på bra vägar att utforska kring stan?...
Blir det nån söndagsåkning?
Tyckte det gick jättebra tills ni svängde höger mot Jönåker!? Stod kvar ett tag för att se om ni kom tillbaka men inte....Körde fel och kunde inte alls hålla samma tempo som göbbarna...
Idag verkar det som att det kommer att bli lite behaglig temp att åka hoj i är det någon som ska med en runda? Statoil ryd 18?
Jag har monterat en sidovagn åt dig så du kan åka i den*gäspar*.....klart jag följer med. Har du drag på denna dära, så kan jag ligga kvar här bak i vagnen...
Jag har monterat en sidovagn åt dig så du kan åka i den
Vilken åktur! Haha akta er för skogstroll på vägarna efter sturefors! Dom springer fram och puttar på oss stackars mc åkare!
Ja det var en trevlig tur förrutom det där rackarns trollet Det var tur att det gick hyfsta bra ändå
Skogstroll? Såg det ut såhär?
[YOUTUBE-ID]JQz14HB4KMs[/YOUTUBE-ID]
Vilken åktur! Haha akta er för skogstroll på vägarna efter sturefors! Dom springer fram och puttar på oss stackars mc åkare!
Vilken tur att det INTE var ett Kolmårdstroll!
Jag är övertygad att somliga kommer att hävda att så var fallet men det vet ju vi att det inte var!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|