Åka-tråden!

F1eX

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2006
Hoj
Honda VFR -00 - såld, Yamaha XJ6 -09
"När vi är ute och tittar på naturen är det rakt fram i alla korsningar som gäller om inget annat överenskommets. Vid vägbyten/avtag/långa ben/fika etc väntar vi ALLTID in alla. Ibland händer det att folk viker av turen utan att meddela övriga, detta får till följd att vi åker tillbaka och letar så inget har hänt, vi försöker som sagt alltid ha koll på alla som är med..." - FZ1

Jävligt viktigt!
---
Nån från Linköping som skall med till McOrvars på lördag? Jag har aldrig varit med där men vill dit! Har ju gjort om hela hojen!

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
"När vi är ute och tittar på naturen är det rakt fram i alla korsningar som gäller om inget annat överenskommets. Vid vägbyten/avtag/långa ben/fika etc väntar vi ALLTID in alla. Ibland händer det att folk viker av turen utan att meddela övriga, detta får till följd att vi åker tillbaka och letar så inget har hänt, vi försöker som sagt alltid ha koll på alla som är med..." - FZ1

Jävligt viktigt!
---
Nån från Linköping som skall med till McOrvars på lördag? Jag har aldrig varit med där men vill dit! Har ju gjort om hela hojen!

Lördag ser det ut att bli för varm och för regnig för en solskens-åkare som mig:D:D Däremot söndag ser det riktigt bra ut än så länge på väderstationerna så då ska jag dit:tummenupp

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Lördag ser det ut att bli för varm och för regnig för en solskens-åkare som mig:D:D Däremot söndag ser det riktigt bra ut än så länge på väderstationerna så då ska jag dit:tummenupp

Eftersom semestern börjar just idag så.....vilken lördag menar ni??

Nu blir det ju fyra härliga veckor med 7 lördagar i varje ett tag framåt. :)

F1eX

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2006
Hoj
Honda VFR -00 - såld, Yamaha XJ6 -09
Jo, den var jag medveten om, men eftersom ingen från linköping ska dit så kommer jag aldrig hitta.. Så min fråga var ställld till de som är kvar i linköping..

NeXTer

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Hoj
'07 Honda NT700VA Deauville
Är inte helt övertygad om att en tur i regnet och åskan är riktigt vad resten av oss linköpingsbor ser fram emot idag... Visserligen har jag nya sulor som ska ha bra grepp i blött väder, men om det nu ska bli uppehåll i morgon tycker jag det känns lite onödigt. :)

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Var: McOrvars som vanligt
När: klockan 12 som vanligt

Undrar om borensbergarn vågar visa sig eller kommer han att lysa med son frånvaro?

Vad ska jag säga. En hel säsong har snart passerat utan att jag har kommit iväg till McOrvars och er små kelgrisar.

....men en dag. En dag så står jag där.

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Vad ska jag säga. En hel säsong har snart passerat utan att jag har kommit iväg till McOrvars och er små kelgrisar.

....men en dag. En dag så står jag där.

samma här! ....men imorgon kanske man skall köra slut på det sista svarta på däcken innan de nya skall krängas på.

Får se vad vädermakterna kastar över oss imorgon bara! :Bugar

Jag ska till McOrvars imogon! Samling 11,20 på max i Torvinge om du ska med!

som vanligt skall man hålla lite avstånd om man ligger bakom SB. ( delar har en tendens att trilla av ) :hihi

Last edited:

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
samma här! ....men imorgon kanske man skall köra slut på det sista svarta på däcken innan de nya skall krängas på.

Får se vad vädermakterna kastar över oss imorgon bara! :Bugar

som vanligt skall man hålla lite avstånd om man ligger bakom SB. ( delar har en tendens att trilla av ) :hihi

I år har det bara varit en liten incident som har inträffar så det är lugnt att åka bakom mig igen hihi

JAG KOMMER!! Är det max vid bilprovningen?!

Ja det är Max vid bilporvningen!:tummenupp

Vädret ser ut att bli superbra!

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...