Åka-tråden!

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Ja vad skall man säga , man har ju mycket att slipa på. Men tack för åkturen idag, fasen vad roligt det var. Sorry om man drog ner tempot för er, men hänger gärna på fler gånger om ni vill ha med bromsklossen :yoparty. Mvh Tobbe

det har även jag :) kände i några kurvor där det blev tight + solens sken att man är skaplig nybörjare

men kör med insidan o följ jannes råd

carling lkpg

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2011
Hoj
Kawasaki zxr750 GasGas 300
Det har vi nog alla! Roligt med nya ansikten oxå :) Hoppas att fler hänger på framöver så att vi får igång hoj åkningen i Linköping...
Tack för ikväll!

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Ja vad skall man säga , man har ju mycket att slipa på. Men tack för åkturen idag, fasen vad roligt det var. Sorry om man drog ner tempot för er, men hänger gärna på fler gånger om ni vill ha med bromsklossen :yoparty. Mvh Tobbe

Det gick ju riktigt bra Tobbe :tummenupp Blir bara roligare och roligare ju mer man lär sig!

PS: Föredetta X4rookie....:tummenupp

Last edited:

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Tackar också för idag och bra kört, riktigt kul när man blir fler. Framför allt kul att se nya ansikten :)

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Äntligen får jag ut & åka med dem stora pojkarna & slipper ha en slö farsa med mig som handledare, när blir nästa tur? :)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Äntligen får jag ut & åka med dem stora pojkarna & slipper ha en slö farsa med mig som handledare, när blir nästa tur? :)

Lördag var det nått ja hörde om, skulle bli en längre tur. Men inget spikat än. Håll koll här iaf :)

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Lördag var det nått ja hörde om, skulle bli en längre tur. Men inget spikat än. Håll koll här iaf :)

Ja lördag är en jävla tur inbokad, nämligen 30 mil på cykel utan motor :va jag tyckte 15 mil räckte i söndags men ajja jag har ju valt det själv så har inte så mkt val mer än att genomföra det sen slänger jag in den längst in i garaget & rör den inte mer denna sommar!

Men vad säger ni annars om imorgon en tur på slätten & sen stanna till i Vadstena? Kan det vara något?

carling lkpg

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2011
Hoj
Så länge det inte regnar kan man alltid köra. :tummenupp

(Kan man om det regnar med iofs... För DeT Är Dhå V1 TRainar PoWerSlidEs ur Kurwoer :yoparty)

Ska vi bestämma en tid tills på lördag redan nu så att alla vet vad som gäller:va Kanske blir flera då,vad vet jag??
Jag drar gärna iväg vid 11 tiden :)

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Hm jobbar hela helgen natt så jag behöver nog sova tyvärr. Fast man kan ju alltid bli sjuk :yoparty. Lever fortfarande på gårdagen satan vad kul det var..Ha det gott alla / Tobbe

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
jag får se lite hur det blir för min del ,, lider fortfarande lite av sviterna från en hjärtsäcks-inflammation ,,gårdagen satte sina spår men det är det värt :)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Jag jobbar med tyvärr natt så tidigast 15.00 för min del. Men vill ni köra tidigare så åk :) Finns ju andra dagar vi andra kan hänka på.

carling lkpg

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2011
Hoj
Vi försöker få till en tid så att så många som möjligt kan hänga på :) mycket roligare.
Jag har fritt hela dagen lång,så jag kan anpassa mig efter andras önskemål.

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Vi försöker få till en tid så att så många som möjligt kan hänga på :) mycket roligare.
Jag har fritt hela dagen lång,så jag kan anpassa mig efter andras önskemål.

Om inte annat så kanske vi inte behöver ta en så pass lång åktur som vi hade tänkt utan något liknande vi har gjort tidigare, fast någon annan väg bara :) Finns ju vägar mot Västervik, Åtvid och Kisa som ex :) Tror jag vet en bra sträcka faktis.

carling lkpg

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2011
Hoj
Om inte annat så kanske vi inte behöver ta en så pass lång åktur som vi hade tänkt utan något liknande vi har gjort tidigare, fast någon annan väg bara :) Finns ju vägar mot Västervik, Åtvid och Kisa som ex :) Tror jag vet en bra sträcka faktis.
Absolut! huvudsaken är att vi får gasa lite :yoparty

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...