nån som är sugen på en repa idag det vill säga söndag=)
I regnet ?
![Död :död :död](/img/smilies/nya/dead.gif)
nån som är sugen på en repa idag det vill säga söndag=)
fan vilket skit väder vi fick. det va fint väder inatt kl 03 på väg hem. vi kanske kan styra ihop nåt under veckan.
Ingen som är sugen på en körning nu nån dag??![]()
...
//Li_G
Fint väder anser jag att det är när det är uppehåll och race-vägarna är torra.Jo då , när det ä fin väder så är det väl inga problem för min del.
Det bara skriva ner nån tid".... Men det ä aldrig fin väder
![]()
haha du menar om jag är posöör åkare =P så klart men jag gäzar även om det inte är soligt vettu, självklart är jag sugen på åka imorn men det beror på när du har tänkt dig o åka för i min omgivning är det alltid nåt på gång.. imorn fyller morsan år men jag är ju ledig från jobbet imorn eftersom vi hade lite fest idag på jobbit o man vart lite fuller så tog jag ledigt imorn =)..jag skulle vilja åka runt 12 imorn men det är för att jag är ledig och kan då..
hehe oki fan underbart asså vi kan vi säga kanske kl 12 då brasken och hoppas på torrasfalt och omar du måste damma av din cbr det har växt spindelnät på den.
men jag kommer dyka upp kl 12 på brasken och om det är nån mer som vill åka elle kommer sent eller vadsom kan ni ju höra av er elle skicka ett sms på 0737911791 =)
Helo vädret är lite osäkert men jag ska nog ge det ett försök så jag dyker upp till 12.10![]()
Nej inte riktat till dig, utan till "Cbr600ny" som ja var lite ironisk till, att han bara ville ut om det var bra väder(Men så klart, man måste ju erkänna att vi alla har våra posör-moments ibland)
Kan när som imorgon iaf, ledig fram till fredag kväll (jobbar självklart heeela helgen, igen)... Så säg en tid och plats du känner det passar dig bäst eftersom du hade födelsedagsfirande.
hehe oki fan underbart asså vi kan vi säga kanske kl 12 då brasken och hoppas på torrasfalt och omar du måste damma av din cbr det har växt spindelnät på den.
men jag kommer dyka upp kl 12 på brasken och om det är nån mer som vill åka elle kommer sent eller vadsom kan ni ju höra av er elle skicka ett sms på 0737911791 =)
Vädret blev ju bra, var dock riktigt osäker på om jag skulle ut. Så tänkte att ja tar en titt på SH om nån skrev att de skulle åka... men har ju självklart inte kunnat komma in på sidan nu några timmar så därför dök ja inte upp för dagens åkningLaddar för en annan dag ist ...
![]()
Då är jag med nästa gång. När blir det då?![]()
Då kan vi ta det imorgon.... Slutar kl 1600 ifall det passar er .Jadu, öhh.. Imorgon ??.. eller, någon?
....![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |