Åka-tråden!

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
fan vilket skit väder vi fick. det va fint väder inatt kl 03 på väg hem. vi kanske kan styra ihop nåt under veckan.

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Ingen som är sugen på en körning nu nån dag?? :)

... :yoparty
//Li_G

Hedi

Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
helu jag tycker vi ska dra en repa på lördag eftermiddag nån gång kanske kl 14:00 tror det kommer vara fint väder. och jag vet att många kommer vara långt in i dimman, fredag midsommar men jag antar att man har hittat ut från dimman på lördag för det tänkte jag göra =) som sagt är det nån som är sugen är det bara o skriva tillbax , så kan vi bestämma exakt tid o plats =D.. Omar hoppas du är körklar för din egna besta =P

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Jo då , när det ä fin väder så är det väl inga problem för min del.
Det bara skriva ner nån tid"... :yoparty. Men det ä aldrig fin väder :huvet
Fint väder anser jag att det är när det är uppehåll och race-vägarna är torra. :) För jag hoppas väl inte att du är "den", som är "sån", du vet du en sån "där"..... "solskensåkare" :gnissla :rolleyes: :D :såjaponken ;)

Tror det blir ut och åka i morgon med, så vill nån med.. skriv! Annars drar ja själv.

...:yoparty
//Li_G

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Jag är sugen som bara den, men drat iväg under midsommar men jag har koll på tråden. Ha det så trevligt om ni skall ut o gasa, trevlig midsommar på er..:tummenupp

Hedi

Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
haha du menar om jag är posöör åkare =P så klart men jag gäzar även om det inte är soligt vettu, självklart är jag sugen på åka imorn men det beror på när du har tänkt dig o åka för i min omgivning är det alltid nåt på gång.. imorn fyller morsan år men jag är ju ledig från jobbet imorn eftersom vi hade lite fest idag på jobbit o man vart lite fuller så tog jag ledigt imorn =)..jag skulle vilja åka runt 12 imorn men det är för att jag är ledig och kan då..

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
haha du menar om jag är posöör åkare =P så klart men jag gäzar även om det inte är soligt vettu, självklart är jag sugen på åka imorn men det beror på när du har tänkt dig o åka för i min omgivning är det alltid nåt på gång.. imorn fyller morsan år men jag är ju ledig från jobbet imorn eftersom vi hade lite fest idag på jobbit o man vart lite fuller så tog jag ledigt imorn =)..jag skulle vilja åka runt 12 imorn men det är för att jag är ledig och kan då..

Nej inte riktat till dig, utan till "Cbr600ny" som ja var lite ironisk till, att han bara ville ut om det var bra väder ;) (Men så klart, man måste ju erkänna att vi alla har våra posör-moments ibland)

Kan när som imorgon iaf, ledig fram till fredag kväll (jobbar självklart heeela helgen, igen)... Så säg en tid och plats du känner det passar dig bäst eftersom du hade födelsedagsfirande.

Hedi

Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
hehe oki fan underbart asså vi kan vi säga kanske kl 12 då brasken och hoppas på torrasfalt och omar du måste damma av din cbr det har växt spindelnät på den.
men jag kommer dyka upp kl 12 på brasken och om det är nån mer som vill åka elle kommer sent eller vadsom kan ni ju höra av er elle skicka ett sms på 0737911791 =)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
hehe oki fan underbart asså vi kan vi säga kanske kl 12 då brasken och hoppas på torrasfalt och omar du måste damma av din cbr det har växt spindelnät på den.
men jag kommer dyka upp kl 12 på brasken och om det är nån mer som vill åka elle kommer sent eller vadsom kan ni ju höra av er elle skicka ett sms på 0737911791 =)

Great :tummenupp

Tid: 12.00-12.10
Plats: Brasken

...:yoparty

OBS!! Fortsätter det regna som det gör nu hoppar ja över körningen. Byter olja och tar hand om pärlan i stället :)

Last edited:

Hedi

Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
nu har ju det slutat regna men fortfarande blött ute..men bara det torkar upp. får av vakta lite till :yoparty

Hedi

Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
Helo vädret är lite osäkert men jag ska nog ge det ett försök så jag dyker upp till 12.10 :yoparty

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Helo vädret är lite osäkert men jag ska nog ge det ett försök så jag dyker upp till 12.10 :yoparty

Vädret blev ju bra, var dock riktigt osäker på om jag skulle ut. Så tänkte att ja tar en titt på SH om nån skrev att de skulle åka... men har ju självklart inte kunnat komma in på sidan nu några timmar så därför dök ja inte upp för dagens åkning :mad: Laddar för en annan dag ist ... :yoparty

Cbr600Ny

Ny medlem
Gick med
18 May 2011
Hoj
Honda
Nej inte riktat till dig, utan till "Cbr600ny" som ja var lite ironisk till, att han bara ville ut om det var bra väder ;) (Men så klart, man måste ju erkänna att vi alla har våra posör-moments ibland)

Kan när som imorgon iaf, ledig fram till fredag kväll (jobbar självklart heeela helgen, igen)... Så säg en tid och plats du känner det passar dig bäst eftersom du hade födelsedagsfirande.

Nej frfan , jag åker i alla väder spelar ingen rol....:yoparty
Men tycker det ä bara roligare o åka i solskön :)

Har inte haft så mycket nu de senaste dagarna . Men nu kommer jag tillbaka .. :yoparty

Vädret blev ju bra, var dock riktigt osäker på om jag skulle ut. Så tänkte att ja tar en titt på SH om nån skrev att de skulle åka... men har ju självklart inte kunnat komma in på sidan nu några timmar så därför dök ja inte upp för dagens åkning :mad: Laddar för en annan dag ist ... :yoparty

Då är jag med nästa gång. När blir det då? :confused:

Last edited:

Hedi

Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
ja idag tog jag en repa helt själv blåste rätt så hårt så jag åkte o puttsade upp bågen istället. men jag tycker nån ska bestämma nån dag som vi ska åka på för jag kommer dycka upp under snöstorm tror jag:näsblod

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...