Åka-tråden!

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Då kan vi ta det imorgon.... Slutar kl 1600 ifall det passar er .

Inte mig tyvärr. Kom ju på att lite folk kmr. Men kommer ju andra dagar :) Men resten utav helgen samt nästa vecka funkar till viss del iaf. Efter 16.00 :tummenupp

....:yoparty

// Linus

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Tja!

Tog kortet nu i veckan och skulle vara kul att hänga på nån dag.
Har åkt själv ett par dagar nu och det börjar bli rätt tråkigt :p.

Tjena, kul att höra. Grattis :tummenupp
Håll utkik här i tråden så kmr det nån uppdatering om nästa körning säkert nu någon dag. Annars skriver du själv när du har lust och tid för att köra så anpassar vi oss andra för att försöka hänga med :)

.... :yoparty

// Li_G

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
helo kul grattis :tummenupp jag är sugen på att gäza och enligt smhi så ska det vara fint väder i princip hela söndagen så vi kan ju styra ihop nåt då för mig passar det istort sätt hela dagen :yoparty hör av er om tid och plats om ni är sugna:banana

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
helo kul grattis :tummenupp jag är sugen på att gäza och enligt smhi så ska det vara fint väder i princip hela söndagen så vi kan ju styra ihop nåt då för mig passar det istort sätt hela dagen :yoparty hör av er om tid och plats om ni är sugna:banana

Söndag låter som en bra dag, efter 16.00 så gasar ja med er :tummenupp

Uppdatering ang. plats och tid kan vi ju ta i morgon (lördag)

.... Men tills dess, ta er en rwedig stänkare åt mig om ni kan. Eftersom jag gör deTt4 PheeTa BomBer InleGG'et ...:yoparty från jobbet med ingen möjlighet till en öl eller annat gottigott som ni andra :mad: Glad midsommar!!11 :D

// Li_G

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Hoj
nada
Tackar!

Jag e typ ute varje dag o kör för tillfället, har 2v kvar på semestern med.
Så att så länge det inte regnar eller blåser storm så är jag ute o kör =).

Cbr600Ny

Ny medlem
Gick med
18 May 2011
Hoj
Honda
Söndag låter som en bra dag, efter 16.00 så gasar ja med er :tummenupp

Uppdatering ang. plats och tid kan vi ju ta i morgon (lördag)

.... Men tills dess, ta er en rwedig stänkare åt mig om ni kan. Eftersom jag gör deTt4 PheeTa BomBer InleGG'et ...:yoparty från jobbet med ingen möjlighet till en öl eller annat gottigott som ni andra :mad: Glad midsommar!!11 :D

// Li_G

Häger med på söndag ... Måste få bort spindel jävlarna fr hojen :)

Hedi

Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
söndag 16:45 Brasken
Hoppas alla kan hänga på och försök nu o få med så många som möjligt så vi blir ett bra gäng SCOOTER POWER:yoparty

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Kanske dyker upp, beror på när jag åker ifrån Kalmar, annars får ni åka & möta mig :) hör av mig imorgon till dig Linus om jag är hemma så kan vi göra sällskap in mot brasken ;)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Kanske dyker upp, beror på när jag åker ifrån Kalmar, annars får ni åka & möta mig :) hör av mig imorgon till dig Linus om jag är hemma så kan vi göra sällskap in mot brasken ;)

Kom att tänka på dig förut när ja var ute och åkte att du kanske ville hänga med i morgon. Men ring eller sms'a så möts vi upp om du hinner hem :tummenupp

Hedi

Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
inga problem grabbs för min del kan jag möta upp dig även i kalmar bara jag får gäza lite:yoparty men spelar ingenroll vi kan ju mötas upp senare oxå och omar jag tycker att det är rätt så bra tid och åka för det är vid den tiden det börjar bli vind stilla:yoparty

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
inga problem grabbs för min del kan jag möta upp dig även i kalmar bara jag får gäza lite:yoparty men spelar ingenroll vi kan ju mötas upp senare oxå och omar jag tycker att det är rätt så bra tid och åka för det är vid den tiden det börjar bli vind stilla:yoparty

Men blir kanon vid 16.45. För då hinner ja sover lite efter nattens arbetspass. Som sagt är det av någon lustig anledning på eftermiddagarna det har varit som finast faktis, med torr asfalt med. Regn har varit var och varannan morgon nu så lite senare på dagen har vi bäst MeGa FästE V1d... HjeLmsKrap :yoparty

Last edited:

Cbr600Ny

Ny medlem
Gick med
18 May 2011
Hoj
Honda

Ok,, då är det bestämd 16:45 på braskens . :rolleyes:

Hedi

Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
tack för en riktigt skön dag grabbar:yoparty och linus är rätt så sjuk:Bugar men grym scooter power
måste göra om det här snart.. paarrteeey:banana

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...