Ska vi köra på tisdag??
Samling på brask som vanligt
klockan 17.45? (gärna förslag så det passar alla!)
Sen kan vi snacka mer om där var vi kan åka och hålla till, inte alltid det smartaste att skriva sånt här![]()
Jag är på ......
Ska vi köra på tisdag??
Sen kan vi snacka mer om där var vi kan åka och hålla till, inte alltid det smartaste att skriva sånt här![]()
Jag är på ......
Ska vi köra på tisdag??
Tisdag kväll blir kanon för mig med, och det skulle vara skitkul att få testa lite roliga saker![]()
haha låter bra grabbar.. jag kanske kan oxå..och frågan är vart vi har en sån bred och fin raka.. nån som har en schysst video kamera då, så man kan göra en scooter power filmklipp![]()
Kul att det passar flerÄr som sagt ibland rätt roligt att kunna skära av körningen med líte lek så att åkningen kan bli lite varierad och kul, framföra allt ett bra sätt för att lära känna hojen samt för att lära sig lite nytt
![]()
Skriver igen så fler ser...
Bus&lek
Samlingsplats: Brasken
När: Tisdag 12/7 kl 17:45
Kommer du agera lärare? Med tanke på dina skills![]()
sorry grabbs asså men jag kan tyvärr inte närvara imorn.....Jelvan har du fått ordning på din hoj nu så du kan lämna in den igen efter morron dagens körning![]()
Riktigt tråkigt att höra att skönheten har synat marken, men det viktigaste är att du klarade dig bra iaf! Hoppas vi får se dig på vägen snart igenJag kommer tyvärr inte kunna vara med ikväll hellerJag la ner hojen imorse, slog av en fotpinne och skrapade lite kåpor :/ Känns som jag behöver vara hemma och vila kroppen lite också
Men hoppas att ni blir ett gäng, och tar det försiktigt
![]()
Hum. Ska tvätta då. Men vart tror ni ni ska åka utan reta gallfeber på folk då?
Sugen om jag hinner ett tag!
Va fan, chickar du ur nu oxå. Visste du inte palla trycketDenna gång lämnar han inte in den till en verkstad, vi slänger av den i entren till försäkringsbolaget D1reKct för inlösning
Riktigt tråkigt att höra att skönheten har synat marken, men det viktigaste är att du klarade dig bra iaf! Hoppas vi får se dig på vägen snart igen![]()
Jag kommer vara vid brask 17:45 (eller nån minut försenad) iaf för dagens åkning, sen hur många som dyker upp spelar ingen roll. Ja ska khÖrA JevlaR i vilket fall !!11...![]()
Jag kommer tyvärr inte kunna vara med ikväll hellerJag la ner hojen imorse, slog av en fotpinne och skrapade lite kåpor :/ Känns som jag behöver vara hemma och vila kroppen lite också
![]()
sorry grabbs asså men jag kan tyvärr inte närvara imorn, ska styra ihop en svensexa till en kompis..peace out. Jelvan har du fått ordning på din hoj nu så du kan lämna in den igen efter morron dagens körning
paaarteey SCOOTER POWER
Jag kommer tyvärr inte kunna vara med ikväll hellerJag la ner hojen imorse, slog av en fotpinne och skrapade lite kåpor :/ Känns som jag behöver vara hemma och vila kroppen lite också
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |