Akta er för Saab usc136 grå. Civilare som åker och tar folk idag.
Om det inte regnar så sticker jag och övar lite bakhjul där vi var sist runt 18.00
Om det inte regnar så sticker jag och övar lite bakhjul där vi var sist runt 18.00
Nu hoppas jag CMXI och CORE har fått ordning på sina leksaker ...
På söndag verkar de bli bra väder ...
va tycks ....????
Nu hoppas jag CMXI och CORE har fått ordning på sina leksaker ...
På söndag verkar de bli bra väder ...
va tycks ....????
Hojen i bitar fortfarande.
Skall ut och leka hela helgen på Mantorp med den andra leksaken
Åk förbi om ni gillar Porsche, kommer vara fullt av bilar hela helgen
Krama varandra i trafiken!
Hojen i bitar fortfarande.
Skall ut och leka hela helgen på Mantorp med den andra leksaken
Åk förbi om ni gillar Porsche, kommer vara fullt av bilar hela helgen
Krama varandra i trafiken!
Vilka tider är det som gäller? Bor ju inte så långt där ifrån, tittar gärna förbi o säger hej om vädret är behagligt
Tråkigt , hoppas du kommer tillbaka igen...
Skulle va skojt o se dig köra Porsche . Blir det fin väder på lördag....
Kan tänka mig och komma förby om nån är med..
Mackar säljer mjölk o varmkorv these days bara, så ett alternativ är att åka till biltema för att köpa däckjärn o kränga sj, risk för skada i fälgen är iofs ganska stor om du inte gjort de förr. Men föresten, varför så bråttom, du kör väl inte mkt iaf Annars Beviks på måndag!Någon som vet någon däckverkstad alt. mack som kränger däck på en lördag eller söndag?
HJÄLP!
Årsmodell samt i vilken prisklass hade du tänkt dig?vore tacksam om ni höll utkik efter gixxrar 1100 framöver ,, precis sålt hojen
Hann inte idag men imorgon om man inte vaknar sent med för lite blod i alkoholomloppet så kan ja titta inBara att komma förbi och kolla efter en svart 911 med chromade fälgar och röd bur! (Posörbilen)
Mackar säljer mjölk o varmkorv these days bara, så ett alternativ är att åka till biltema för att köpa däckjärn o kränga sj, risk för skada i fälgen är iofs ganska stor om du inte gjort de förr. Men föresten, varför så bråttom, du kör väl inte mkt iaf Annars Beviks på måndag!
Årsmodell samt i vilken prisklass hade du tänkt dig?
Hann inte idag men imorgon om man inte vaknar sent med för lite blod i alkoholomloppet så kan ja titta in
Körning: Hade tänkt i morgon kanske i så fall, om fler ska ut så kan ni ju skriva! Kanske ska ut o filma med några vursting bilar också med förmodligen några kamror på hojen och mer gas än vanligt på kända vägar.....
Mackar säljer mjölk o varmkorv these days bara, så ett alternativ är att åka till biltema för att köpa däckjärn o kränga sj, risk för skada i fälgen är iofs ganska stor om du inte gjort de förr. Men föresten, varför så bråttom, du kör väl inte mkt iaf Annars Beviks på måndag!
någon som är sugen på lite åka idag eller imorgon? kanske combo med bus och köra?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|