Åka-tråden!

Cbr600Ny

Ny medlem
Gick med
18 May 2011
Hoj
Honda
Ses 17-17.30 vid preem i Ljungsbro? Eller ska vi ta någon annan rolig väg än över hagebyhöga och v.stenby dit?

Kanske dyker upp på rakan 15-16 jag med om det hinns med ;)

Vi kan väl ses på rakan 1530-1600 Så kan vi planera en kort repa om ni vill.

Kommer och va där mellan 15-16 och kör så länge jag orkar om vi inte tar nån repa :yoparty:banana

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Kom ni fram till någon tid idag?? Annars har jag förslag.. om vi ska mot Vadstena hållet.

Onsdag
Tid: 17:00-17:10
Plats: Statoil Ryd

Ca: 17:30 kmr vi förbi Preem Ljungsbro (om "lekwall" vill mötas där)
:)

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Kom ni fram till någon tid idag?? Annars har jag förslag.. om vi ska mot Vadstena hållet.

Onsdag

Jag hänger på i morgon om allt går som jag tänkt mig :)

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Hoj
nada

Onsdag

Tyvärr jobbar jag lite sent, men om ni känner för att åka lite bakhjul om ni kommer tillbaka tidigt så är jag på rakan från 19.30 o fram till 20.30-21.

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Tyvärr jobbar jag lite sent, men om ni känner för att åka lite bakhjul om ni kommer tillbaka tidigt så är jag på rakan från 19.30 o fram till 20.30-21.

Eftersom vi drar rätt tidigt mot Vadstena gissar jag på att klockan inte blir allt för mkt innan vi hinner tillbaka. Körkåta mogna bakhjulsåkare gissar ja på inte vill sitta still allt för länge eller gå om kring bland folk när man kan ut o gaaaasa :D Kanske ses vid rakan, vi alla lovar en feeeet entre till rakan... :yoparty

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
Tjenare!
Fick tips om denna tråd precis. Skulle vara kul att hänga på och dra en runda någon gång. Börjar bli trist att åka omkring själv :) är bosatt i Norrköping

Ha de gött!

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
det är väl körning ikvä'll till vadstena
tyckte jag läste ngt om samlingsplats ca: 17,00 vid statoil i ryd

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
det är väl körning ikvä'll till vadstena
tyckte jag läste ngt om samlingsplats ca: 17,00 vid statoil i ryd

Ah, vad synd. Jobbar till 18:00, men drar nog en sväng själv igen ikväll efter jobbet :) Kul om nån ville hänga på!
Verkade vara mycket snack om wheelies här när jag läste. Kan inte själv men skulle vara kul att lära sig, men är så jävla rädd att slå över och tappa hojen i backen :/

lekwall

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2011
Hoj
1000 gixxer / daytona fighter
Ah, vad synd. Jobbar till 18:00, men drar nog en sväng själv igen ikväll efter jobbet :) Kul om nån ville hänga på!
Verkade vara mycket snack om wheelies här när jag läste. Kan inte själv men skulle vara kul att lära sig, men är så jävla rädd att slå över och tappa hojen i backen :/

Jag gav mig på att weeliea första gången igår, inte så jävla lätt i början. Kanske inte senare heller, vad vet jag:tungan
Åk ut till rakan och träna, så kan vi det nog snart :yoparty

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
Jag gav mig på att weeliea första gången igår, inte så jävla lätt i början. Kanske inte senare heller, vad vet jag:tungan

o fan, då är man inte ensam om att vara värsta N00ben då :D Vart ligger den här rakan som alla skriver om?

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Även jag tänkte åka med ikväll :) kommer med Li_G sen får jag väl följa med dem stora pojkarna till rakan & kanske lära mig ett & annat, annars får jag roa mig med att filma er, sätter på min GoPro kamera :banana

seanjoel som har en sån trevlig hoj har PM ang. rakan men jag vet faktiskt inte varför det inte är några som är inne ifrån Norrköping i denna åka-tråd dem verkar dock ha en egen tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=35466&page=329 med du är självklart välkommen till Linköping:)

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
seanjoel som har en sån trevlig hoj har PM ang. rakan men jag vet faktiskt inte varför det inte är några som är inne ifrån Norrköping i denna åka-tråd dem verkar dock ha en egen tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=35466&page=329 med du är självklart välkommen till Linköping:)[/QUOTE]

Tackar & bockar för PM :) Du har inte en sån pjåkig hoj själv :D Får titta in i den andra tråden då

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
o fan, då är man inte ensam om att vara värsta N00ben då :D Vart ligger den här rakan som alla skriver om?

Kul att fler tittar in i tråden, självklart välkommen att följa med på en tur när det finns tid och lust.

För övrigt:
Körning ikv som sagt

Plats: Ryd, Statoil
Tid: 17.00
Småvägar mot Vadstena, och om hemkomsten inte blir allt för sen så blir de lite bus på "RaKan" för de som vill​
:yoparty
Hoppas vi ses där, jag och "Perki" samåker dit iaf. Men jag gissar på att vi blir 5 st om kanske inte fler, ja brukar ha fel. Kommer kanske fler än förväntat!

Brottan

Medlem
Gick med
29 Jan 2011
Hoj
KTM 690 SMC
jag och 2 kompisar hänger med och åker en sväng ikväll!

lekwall! jag har faktiskt pratat med din pappa om de där med bakhjulsåkning och det är inte populärt ska du veta;):yoparty:arsele

Last edited:

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
jag och 2 kompisar hänger med och åker en sväng ikväll!

lekwall! jag har faktiskt pratat med din pappa om de där med bakhjulsåkning och det är inte populärt ska du veta;):yoparty:arsele

Men vi möts upp i ljungsbro vid halv :)
Så ni inte väntar i Ryd.

elles

Blådåre
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
.
Jag hinner inte till Ryd vid 1700 men ska försöka ta mig till Ljungsbro vid 1730.. :)

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Tack för idag! Var riktigt rolig körning idag tycker jag, roligt att vi var så många också. Hoppas på lite bilder här snart, och om det filmades något så säg till vart man kan se det. Ha det gott alla nu skall jag ta en kall...:)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha