Tobberäzer
Ny medlem
fan va fin grupp bild hela scooter power gänget jag kunde inte komma loss annars hade jag poserat hårdast av alla på bilden.. men Fredag 16:45 brasken
Ja där skulle du ha varit med, fasen så trevlig körning det var
fan va fin grupp bild hela scooter power gänget jag kunde inte komma loss annars hade jag poserat hårdast av alla på bilden.. men Fredag 16:45 brasken
Fortfarande några som ska åka idag?
jag och två till ska åka till brasken nu var av en HD som ska hänga på
Hoppas ni hade en trevlig tur igår, riktigt kul att ni hörde av er även fast jag var tråkig och inte hängde medHade tänkt ifall någon skulle tänka sig en tur på söndag (om vädret är bra) eller nån dag nu till nästa vecka.. nån som skulle vara sugen?
..OneHandHeadbangWheelie
// Linus
Hoppas ni hade en trevlig tur igår, riktigt kul att ni hörde av er även fast jag var tråkig och inte hängde medHade tänkt ifall någon skulle tänka sig en tur på söndag (om vädret är bra) eller nån dag nu till nästa vecka.. nån som skulle vara sugen?
..OneHandHeadbangWheelie
// Linus
Rackarns vad ni är ute och åker...
Har varit på tjänteärende hela veckan och åker igen på måndag...
Inga delar ännu till hojen och jag börjar glömma var allt skall sitta...
Detta gör inte underverk för abstinensen direkt!
Jag e tillbaka ASAP delarna kommer!!!
Bwt.. Har en gammal KX500 som står och skräpar.. funderar på motardbygge att ha och leka med... erfarenheter?? (Eller så säljer jag den.. ont om plats i garaget...)
Hoppas att ni får fint väder och Krama varandra i trafiken!
Och scooter power på er!
Tråkigt gällande delarnavad säljer du kx500'an för?
Gällande åkning imr så får vi se, till nästa vecka nån dag tror ja hellre kör. Var ute idag en kortis med några bilar på på 430 bakhjulshk o sladda.. regna ju satan ett tag där så bakdäcket levde sitt egna liv ut ut kurvornaSå suget att åka imr är nog inte så högt tyvärr...
Tja.. kom hit med lika mycket pengar som du lägger på violshots tillen kväll på BK så kan den bli din!
Närå.. kom förbi om du är intresserad så kan vi nog komma överens...![]()
Första alternativet kan bli liiite dyrt, för en del(pök) tål mer än mig
Men kan ju fundera på de, kmr ju en höst/vinter som man kmr vilja pyssla med nått![]()
Var det du och nån mer här som åkte 32:an idag?![]()
![]()
Har ej varit ute idag faktis, avvaktar tills i början av veckan. Skulle bli fint framåt onsdag så funderar på en tur då istHar i vilket fall en blå R1 med vit Shoie hjälm men kanske nån av de du såg idag hade också?
![]()
Idag blir det stor-shopping!! Blir att försöka bli lika snygg som ni andra när ni åker hoj, och sen inte glömma... försöka se ut mer som en PossöööR i porrigt nytt läder så utseendet passar den glidiga posöråkningen vid braskHoppas min storlek finns kvar bara...
....
// lIllE Linus
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |