Tack för idag! Var riktigt rolig körning idag tycker jag, roligt att vi var så många också. Hoppas på lite bilder här snart, och om det filmades något så säg till vart man kan se det. Ha det gott alla nu skall jag ta en kall...
Hörrö, ta o rensa din bakdel för helsike....
Tack för en riktigt trevlig tur! De finns lite filmmaterial att gå igenom, nästan 7gb jag ska försöka slänga upp det så snabbt det går men ni får vänta några dagar eftersom en annan inte har semester.
Vem låg och pressa på E4an norrut efter en Corvette och 2 hojar idag då?
Kan varit jag och Li.G för vi körde en fullfartsrepa
Vem låg och pressa på E4an norrut efter en Corvette och 2 hojar idag då?
Onsdagsåkningen var lyckat. Kul att så många dök upp...
Duktig fotograf
Synd att jag glömde ladda min kamerabatteri , men jag tar de med mig nästa gång
nästa gång ska jag dyka upp lite tidigare ,, stå o skruva i garaget när man ska åka vid fem är ingen höjdare
Det kan ha varit jag, om det var en gul corvette nercabbad. Men jag låg iof inte bakom honom mer än några sekunder
Kul att nkpg folket har hittat hit också, kanske man slipper åka till lkpg själv när man ska åka med de stora erfarna grabbarna från grannstaden
Ja, glömma batteriet är ju en dödssynd vid sådana här tillfällen.. Varför åkte du inte hoj förresten?
Ja det är det ...
Hade gäster från Örebro fan det va synd ....hoppas det blir mer gång som alla åker ..
jävligt kul kväll igår! Tack ALLA inblandade! det får vi göra om snart igen, måste bara inhandla nytt gummi till hojen o träna lite mer på stand-up wheelies
jävligt kul kväll igår! Tack ALLA inblandade! det får vi göra om snart igen, måste bara inhandla nytt gummi till hojen o träna lite mer på stand-up wheelies
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|