Åka-tråden!

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Hoj
nada
Jag ska lösa det på något vänster! :tummenupp

Mantorp på onsdagen? Nice! vilken tid?

Från 17-20, inskrivning börjar 16 och det kostar 500kr

Då skall jag satsa på att hänga på till mantorp. Hoppas det går bättre med kurvtagningen då...:) Måste man förboka eller är det drop in?

Tror det är drop in som gäller, se till att vara där i tid så tror jag det finns plats.

Last edited:

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Finns i stort sätt alltid plats på Mantorp. Är så pass stor bana så det går att pressa in rätt många gatåkare på banan på samma gång. Kom 16.30 med 500 kr så blir de perfekt ;) Ja kanske kmr o tittar, även stör er lite mellan åkningen med massa lögner och historier :tungan

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
låter nice asså tror inte jag kommer hinna komma i tid men kommer nog lite senare och drar en massa lögner jag med om hur mycket jag åker bakhjul och skrapar puckar.. och ger er tipps som inte funkar i värkligheten:yoparty

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Någon av er grabbar som har tid och lust att hjälpa mig att få på kraschpuckar till Mantorp?

Har racekittat med "kraschkåpor" men fick inte dit kraschpuckarna. Genomgående bulten satt åt helvete för hårt! Ngn som har eller har tillgång till dremel och mutterknackare?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1315488670.196735.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1315488670.196735.jpg
    244.6 KB · Visningar: 44
  • ImageUploadedByTapatalk1315488721.077972.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1315488721.077972.jpg
    244.9 KB · Visningar: 42

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Hoj
Förresten, någon som är sugen på att köra lite i detta underbara väder?

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Hoj
CRF250R
Någon av er grabbar som har tid och lust att hjälpa mig att få på kraschpuckar till Mantorp?

Har racekittat med "kraschkåpor" men fick inte dit kraschpuckarna. Genomgående bulten satt åt helvete för hårt! Ngn som har eller har tillgång till dremel och mutterknackare?

Har lite grejer i garaget, kom förbi vid 18:30 tiden så kan vi se ifall vi får fason på grejerna!

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Hoj
men du thewhip du behöver ju igentligen inte åka mer hoj eftersom du har ju redan skrapat båda dina puckar.:Bugar

Nu när man skrapat kan man fokusera på att åka fortare utan att hänga ut som en annan apa. Nu har jag dessutom R1-dämpare bak så den är mkt mer känsla i den. Ska bli intressant att köra på bana nu, känns som en annan hoj.

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Hoj
nada
fan va het du är på att åka på bana hobbe =) jag är nog på o åka på torsdag if det blir bra väder.

paaarteey:yoparty

Jag gillar att pressa o ligga nära gränsen :tungan, fallskärmshoppning är väl nästa steg :yoparty

Vädret ser ut att bli bra till imorgon, så för er som vill hänga på till Mantorp så åker jag från Statoil Ryd vid 16.00

Last edited:

J3lv4n

R.I.P #58
Gick med
18 May 2011
Hoj
Daytona 675 -10 & Ktm 525 -03
Nu när man skrapat kan man fokusera på att åka fortare utan att hänga ut som en annan apa. Nu har jag dessutom R1-dämpare bak så den är mkt mer känsla i den. Ska bli intressant att köra på bana nu, känns som en annan hoj.

Jag trodde banåkning bara handlade om vem som kan skrapa mest puckar? :va Nu förstår jag ingenting

men du thewhip du behöver ju igentligen inte åka mer hoj eftersom du har ju redan skrapat båda dina puckar.:Bugar

aha så du menar att han ska ge sin fribiljett till dig eller vill du byta puckar med honom?

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Den som inte har skrapat puck innan utgången den 24/9 får bjuda en omgång med öl. Hedi.... kommer du? :såjaponken

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
Jag kommer på torsdag iallafall om det inte står som ett spö i backen

:)

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
Jag trodde banåkning bara handlade om vem som kan skrapa mest puckar? :va Nu förstår jag ingenting

aha så du menar att han ska ge sin fribiljett till dig eller vill du byta puckar med honom?

haha ja nåt i den stilen jag kanske ska till och med byta en puck med dig.:D men på torsdag SCOOTER POOWER

Den som inte har skrapat puck innan utgången den 24/9 får bjuda en omgång med öl. Hedi.... kommer du? :såjaponken

haha linus jag ska visa dig min puck på torsdag ta med dig dina läder kläder så ska jag skrapa puck med dig på baken..:D

Last edited:

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Hoj
Jag gillar att pressa o ligga nära gränsen :tungan, fallskärmshoppning är väl nästa steg :yoparty

Vädret ser ut att bli bra till imorgon, så för er som vill hänga på till Mantorp så åker jag från Statoil Ryd vid 16.00

Ses på Statoil Hobbe!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke