Tobberäzer
Ny medlem
Nästa onsdag på Mantorp och torsdag på Sviestad så länge det inte regnar.
Då skall jag satsa på att hänga på till mantorp. Hoppas det går bättre med kurvtagningen då...
Nästa onsdag på Mantorp och torsdag på Sviestad så länge det inte regnar.
Jag ska lösa det på något vänster!
Mantorp på onsdagen? Nice! vilken tid?
Då skall jag satsa på att hänga på till mantorp. Hoppas det går bättre med kurvtagningen då...Måste man förboka eller är det drop in?
Någon av er grabbar som har tid och lust att hjälpa mig att få på kraschpuckar till Mantorp?
Har racekittat med "kraschkåpor" men fick inte dit kraschpuckarna. Genomgående bulten satt åt helvete för hårt! Ngn som har eller har tillgång till dremel och mutterknackare?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vilka ska till sviestad på torsdag?
Moi!
Mantorp på onsdag också, , vädret ser ut att bli helt ok.
Vilka ska till sviestad på torsdag?
Sviestad på torsdag garanterat (har ju fribiljett), kanske mantorp onsdag. Hänger på väder och så!
men du thewhip du behöver ju igentligen inte åka mer hoj eftersom du har ju redan skrapat båda dina puckar.![]()
fan va het du är på att åka på bana hobbe =) jag är nog på o åka på torsdag if det blir bra väder.
paaarteey![]()
Nu när man skrapat kan man fokusera på att åka fortare utan att hänga ut som en annan apa. Nu har jag dessutom R1-dämpare bak så den är mkt mer känsla i den. Ska bli intressant att köra på bana nu, känns som en annan hoj.
men du thewhip du behöver ju igentligen inte åka mer hoj eftersom du har ju redan skrapat båda dina puckar.![]()
Jag trodde banåkning bara handlade om vem som kan skrapa mest puckar?Nu förstår jag ingenting
aha så du menar att han ska ge sin fribiljett till dig eller vill du byta puckar med honom?
Den som inte har skrapat puck innan utgången den 24/9 får bjuda en omgång med öl. Hedi.... kommer du?![]()
Jag gillar att pressa o ligga nära gränsen, fallskärmshoppning är väl nästa steg
Vädret ser ut att bli bra till imorgon, så för er som vill hänga på till Mantorp så åker jag från Statoil Ryd vid 16.00
Ses på Statoil Hobbe!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |