Åka-tråden!

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Börja riv om nån månad, säsongen är inte slut. Och väntan till nästa säsong blir för lång om man ställer in en månad innan det är dags :)

kan behöva tiden ,, svingen lär volla en del bekymmer ,, sen ska det på en ny lack .. bakdel byggas om osv :)
småpul tar tid :)

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
1. TheWhip
2. Hobbelito
3. J3lv4n (Om vädret tillåter)[/QUOTE]
4. HEDI :yoparty

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Nej, nej nej! Vad är detta för jävla skur?!

Sent from my iPhone using Tapatalk

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Hoj
CRF250R
Klarnar det upp kommer jag förbi och tittar en sväng, mina stövlar gick åt skogen och är på reparation!

Hur går det med bygger mugge??
Husabergaren skall tittas över i höst, service samt dämparkontroll + lite elgrejer...
TLén skall bara servas!

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Jag kmr också förbi, hejar och stör er lite i åkning. Hoppas ingen drar sig ur pga lite regn :mad: Kan inte bli roligare än när det regnar på bana.. för då snackar vi sladd in och ut ur kurvor :yoparty :tungan

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Sjukt roligt ikväll! Grattis till knäskrapen grabbar!

Hedi: Ditt räknas med :p

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Klarnar det upp kommer jag förbi och tittar en sväng, mina stövlar gick åt skogen och är på reparation!

Hur går det med bygger mugge??
Husabergaren skall tittas över i höst, service samt dämparkontroll + lite elgrejer...
TLén skall bara servas!

jodå ,, samlar på mig grejjer ,, väntar på ett lager !! sen ska styrstolpe svarvas nästa vecka om allt går som planerat

bakdel är beställd den ska väl plastas om ,, ligger ngn på r6 framskärm samt bromspump så hojta

Det är ju inte vinter än ?! :glömdet

Hoppas alla har kollat i tråden Utekväll!
Datum är nu spikat ! :yoparty:tuttar

har vart med förr .. man tror man har gott om tid!! men sen fan står man där i april med halvfärdig cykel ;)

Last edited:

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Grattis till Jelvan som skrapa knät idag, Rossi kan släng sig i väggen med sin Ducati snart.:tummenupp

Hedi: .........vi tkr om dig iaf....:krama

J3lv4n

R.I.P #58
Gick med
18 May 2011
Hoj
Daytona 675 -10 & Ktm 525 -03
Grattis till Jelvan som skrapa knät idag, Rossi kan släng sig i väggen med sin Ducati snart.:tummenupp

Hedi: .........vi tkr om dig iaf....:krama

Rossi :va är det han som har 46 på sin hoj och alltid ligger i mina backspeglar?

Jo det var riktigt roligt igår! Rekomenderas om ni inte provat.

Och knät åkte i backen!!! :yoparty (fan så rädd jag blev första gången, var nära på att köra av)

Grattis till dig med TheWhip!

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Hoj
CRF250R
Rossi :va är det han som har 46 på sin hoj och alltid ligger i mina backspeglar?

Jo det var riktigt roligt igår! Rekomenderas om ni inte provat.

Och knät åkte i backen!!! :yoparty (fan så rädd jag blev första gången, var nära på att köra av)

Grattis till dig med TheWhip!

Anar lite boostat själförtroende.. :tummenupp

Får köpa en sådandär låda man kan ha vin i och rama in puckarna!!
Jag skall nu sänka ner sadeln på hojen och ut och köra lite skrap i nästa vecka.. Knät skall i innan sesången är över!!! (hedi, det är nu tävlingen börjar om vem som blir sist:) )

helgen e rökt pga konferans!
Har måndag-fre på mig nästa vecka....

Scooter power på er!

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Tävling!​

:yoparty...Året hösttävling är nu här... :yoparty

De två deltagarna på var sina fjollmoppar är:
-Hedi: i vitt tajt latexställ o gåwstrajderfärgad bike
-Cmxi: Gul tantcykel och knäslitna jeans

Tävlingen består av att den deltagare som utan fusk av sandpapper/slitmaskin/rasp/övrigt desperat påhitt ska skrapa knäpuck innan säsongens slut. Båda knäna ska ha synat marken sittandes på motorcykeln i fart över 25 km/t.

Vinnaren: Får nästa säsong fortfarande vara med på våra samåkningar & en gratis öl vid utgången den 24/9!
Förloraren: Får gärna åka för sig själv nästa säsong och får inte under några omständigheter skriva i "Åka-tråden". Får även köpa sin egna jEfla öL!

Lyckas båda deltagarna uppnå tävlingens mål, går båda under "vinnare"
Uppnår ingen tävlingens mål gäller reglerna för "förlorare" båda deltagarna.

Lycka till! :D

Vid tips av perfekt väg med ny fin asfalt för knäskrap (Linus egna hemliga väg) pm'as detta till Li_G

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
naj nu tycker jag att ni har varit på mig tillräckligt mycket jag ska byta hoj till en fiddy då kan vi snacka om knäskrap kommer behöva byta efter varje åk. men men jag sitter nog inte riktigt som man ska i kurverna utan jag tror mest att kurvorna kommer till mina knän :näsblod

Grattis till jelvan och thewhip, jag ska alldrig mer ligga före nån av er puss och tack för grabbarna som försökte stötta mig och pusha mig till knäskrap i depån :yoparty

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
naj nu tycker jag att ni har varit på mig tillräckligt mycket jag ska byta hoj till en fiddy då kan vi snacka om knäskrap kommer behöva byta efter varje åk. men men jag sitter nog inte riktigt som man ska i kurverna utan jag tror mest att kurvorna kommer till mina knän :näsblod

Grattis till jelvan och thewhip, jag ska alldrig mer ligga före nån av er puss och tack för grabbarna som försökte stötta mig och pusha mig till knäskrap i depån :yoparty

:yoparty Depåskrap :yoparty

men du är fortfarande med i tävlingen :D :krama

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Fasen vad folk fixar knäskrap nu då, hmmmm så nu har jag också fixat knäskrap. Slip trissa på vnkelslipen gick kanon....Något åk planerat i helgen?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!