Li_G
Live On The Edge
på tal om outlaw idag kom det en sån dära dödsmaskin (z750) och kryssade mellan bilarna, ett under att han lever ..
En del har tur, andra inte. Och vissa har tur bara ett tag till...
på tal om outlaw idag kom det en sån dära dödsmaskin (z750) och kryssade mellan bilarna, ett under att han lever ..
Ser ut och bli skapligt väder på lördag ....
Va tycks om en repa ???
OBS!!
Hur många tänker köra på Lördag 27/8-11 heldags trafiksäkerhetsutbildning (bankörning) på Sveistad ?? 700kr.. mer åka av för pengarna får ni leta efter. Skulle ja rekomendera till många av er, det är där man lär sig köra. På bana alltså... Hoppas några drar dit, man kommer garanterat vara bättre på att åka vid dagens slut än när man kom. Finns instruktörer med mycket tips och ideer.
OBS!!
Hur många tänker köra på Lördag 27/8-11 heldags trafiksäkerhetsutbildning (bankörning) på Sveistad ?? 700kr.. mer åka av för pengarna får ni leta efter. Skulle ja rekomendera till många av er, det är där man lär sig köra. På bana alltså... Hoppas några drar dit, man kommer garanterat vara bättre på att åka vid dagens slut än när man kom. Finns instruktörer med mycket tips och ideer.
glöm inte orginalblås om ni ska dit..
jag tar ett par hundra pilsner i eksjö i helgen istället..
Får man inte köra utan orgblåsa?
Hur länge på går det?
OBS!!
nån som har ett mc batteri liggandes som jag kan få köpa? egg mök lukten som kom från min hoj sist var från batteriet. Paaarteeey![]()
Biltemas batterier funkar helt ok, om du inte vill lägga ut 2000:- på ett original batteri![]()
underbart.. då kör jag på en sån.
bankörning på torsda sviestad motorstadion
har folk börjat pula i garagen än ? ,, sj funderar jag på o börja riva i helgen![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |